2013-08-03, 22:08
Medlem
Mikeyjamess avatar
Såg på Nineties häromdan där de visade när Wyclef Jean var med på allsången. Det var på Berghagens tid. Han beatboxar en tjej som heter Natalie. Denna tjej kom flera år i rad och fick sjunga en låt tills hon försvann strax innan Lundin tog över.

Nån som vet vem hon är? Vad gör hon idag?
Citera
2013-08-07, 13:00
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Kvällens program bestod av en koreografiskt kyssande Kristin Kaspersen, Pekka Heino som gjorde en hallå med maken, Karin Götbland med handklovar på, en återkommande mörkare cirkusdvärg som gjorde tummen upp i kameran i hopp om att få bli med i framtida ICA reklamfilmer..jag åsyftar Magnus Carlsson med senaste maken som bjöd på koreografiska leenden åt Måns prata på precis rätt ställen.

Ingen glömd på 3 raderna hoppas jag?.

PS!. Hur ofta ska en imitatör klamra sig fast med skämtet att den imiterade utmålas som den verkliga imitatören istället?.
Senast redigerad av Herr Bökberg 2013-08-07 kl. 13:11.
Citera
2013-08-07, 13:08
Medlem
psaks avatar
Den andra tjejen som sjöng Tuff brud i lyxförpackning var dock jävligt sevärd - henne hade man gärna beställt som privatdansös om man säger så...Kolla sändningen igen får ni se.
Citera
2013-08-13, 20:47
Bannlyst
måns får fitta och bra betalt.

Men har är f*n usel programledare
Citera
2013-08-13, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Levitas
måns får fitta och bra betalt.

Men har är f*n usel programledare

Nu är han inte programledare utan Allsångsledare

Vem vill du ska ta över nu när Måns slutar?
Citera
2013-08-13, 21:34
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09

Slutar han?
Citera
2013-08-13, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09

han är visst programledare
Citera
2013-08-13, 22:02
Medlem
Det var väldigt lite allsång idag om vi säger så....
Citera
2013-08-13, 23:16
Avslutad
Tråkigt att Måns slutar på Allsången. Är inget program jag brukar följa, men tycker att han skött sig dugligt det lilla jag sett (två-tre avsnitt per säsong). Ska de köra vidare på en ung och "hipp" person eller ta någon äldre och mer folklig? Danny Saucedo och Gina Dirawi kanske kan fortsätta efter Melodifestivalen?
Citera
2013-08-14, 08:51
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Tråkigt att Måns slutar på Allsången. Är inget program jag brukar följa, men tycker att han skött sig dugligt det lilla jag sett (två-tre avsnitt per säsong). Ska de köra vidare på en ung och "hipp" person eller ta någon äldre och mer folklig? Danny Saucedo och Gina Dirawi kanske kan fortsätta efter Melodifestivalen?

Nej, nej, nej, nej. Inte nån av dessa bara.
Citera
2013-08-14, 09:33
Medlem
Tycker det är tråkigt att Måns slutar. Han har skött sig bra.

Att det blir en kvinna som tar över nu är väl ingen vågad gissning. Tyvärr tror jag Gina Dirawi eller Petra Mede ligger väl till.
Citera
2013-08-14, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Tycker det är tråkigt att Måns slutar. Han har skött sig bra.

Att det blir en kvinna som tar över nu är väl ingen vågad gissning. Tyvärr tror jag Gina Dirawi eller Petra Mede ligger väl till.

Expressen har redan börjat lobba för en kvinna. Precis som vanligt alltså. Bara det är en kvinna så spelar det mindre roll vilken. Mede och Dirawi är lysande gissningar nu när Lotta Engberg kör i TV4. Men hur blir det med kvaliteten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in