2013-08-13, 20:35
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ped-Ober
I helvete heller. San andreas är överskattat. Vice city var mycket roligare, både om man ser till story och gameplay. Försökte nyligen spela igenom san andreas, men klarade inte av det.

Jag tror många nostalgitrippar när dom tänker på san andreas, och på så sätt överdriver allt som var bra med spelet. Jag minns själv hur jag som liten satt i 3-4 timmar och åkte runt grove street och åt mat till jag kräktes, sprang runt i kalsonger med hjärtan på och misshandlade folk med en rosa dildo. När jag nu 6-7 år senare gör detta igen så inser jag hur fruktansvärt tråkigt det är.

Smaken är ju som sagt som baken, men trots detta så anser jag att SA är ett överskattat spel.

Jag kan hålla med om att Gta San Andreas är överskattat, det kändes ju så stort när det det släpptes men det är också den känslan som folk verkar hålla kvar vid och inte vilja släppa.

Själv tyckte jag att det var helt fantastiskt roligt så länge jag spelade det men sen tröttade jag och nu i efterhand så tror jag att jag bara fortsatte spela det för att det var en stor fri värld där man kunde flyga flygplan i och för att man kunde pimpa sina bilar, gjorde nog inte så mycket mer än det utanför uppdragen

-----------------------------------------------------------------------

OnT: Helvete vad dom har pimpat upp nya sidan, mycket nytt att se, enkel navigering runt kategorierna och bra uppbyggd hemsida i övrigt

Alla dessa nya saker som har dykt upp gör ju att man förstår varför de behövde skjuta upp releasen (fortfarande irriterad för det men endå), spelet verkar ju bara vara större och mer utvecklat för varje gång något nytt dyker upp,

Jag fortsatte att spela Gta IV säkert 2-2,5 år efter att ha klarat storyn två gånger bara för att fysiken var underbar och för att jag inte tröttnade på hela uppbyggnaden av spelet, det lär ju dröja säkert 3-4 år innan jag tröttnar på Gta V
2013-08-13, 20:39
Medlem
Drevs avatar
Jag har spelat IV i 3 år och spelar det fortfarande ganska ofta!
Man kommer aldrig att tröttna på V
2013-08-13, 21:21
Medlem
Jamaicamans avatar
En liten notis bara. Vagos gang är tillbaks, se klottret på bänken brevid Michael.

https://twitter.com/GTA5Updates/status/367319913884418048/photo/1
Senast redigerad av Jamaicaman 2013-08-13 kl. 21:28.
2013-08-13, 21:23
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman

OnT: Helvete vad dom har pimpat upp nya sidan, mycket nytt att se, enkel navigering runt kategorierna och bra uppbyggd hemsida i övrigt

Det stämmer att hemsidan är fan en helt annan sida än vad jag minns den som, det var ganska länge sen jag var där inne men gick in å kollade nu.

Kan rekommendera alla att ta sig en titt, tex kommer det tydligen vara guvenörsval samtidigt som man spelar. Finns en "campaign video" från den enda kandidaten. (tyvärr laggade det och ja hittade ingen youtube video heller)

Många nya screens för mig också.

Denna bild får mig att vilja ha spelet NU!

http://www.rockstargames.com/V/screenshots/screenshot/808
2013-08-13, 21:34
Medlem
galeloss avatar
JOCK CRANLEY. Ja han säger vad han tycker om allt. Jag tycker ni borde kika in hans video på hemsidan
2013-08-13, 21:36
Medlem
MrWilsons avatar
JAG VILL BARA PÅMINNA ER att FÖLJA vad moderatormeddelandet säger, För tydligen finns det en hel del riksmongon som skiter blankt i att ens LÄSA det. Var INTE trådens hatobjekt genom att få tråden låst igen!

OnT: Vad tror ni om de större jetplanen? tror ni man kommer kunna flyga dem? Enligt mig är det högst otroligt men det vore hemskt kul om så vore fallet.
2013-08-13, 21:38
Medlem
Jamaicamans avatar
Här är båda kampanjerna.

2013-08-13, 21:51
Medlem
SD-Kalles avatar
GTA Online Trailer kommer den 15:e augusti!
2013-08-13, 21:55
Medlem
Mr.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SD-Kalle
GTA Online Trailer kommer den 15:e augusti!

Nope, den kommer redan imorn

http://www.rockstargames.com/newswire/article/51211/grand-theft-auto-online-gameplay-video-previews-coming-this-thur.html

Edit: Antingen såg jag att du ändrade från 18:e till 15:e eller så är jag för trött.
2013-08-13, 21:57
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Det stämmer att hemsidan är fan en helt annan sida än vad jag minns den som, det var ganska länge sen jag var där inne men gick in å kollade nu.

Kan rekommendera alla att ta sig en titt, tex kommer det tydligen vara guvenörsval samtidigt som man spelar. Finns en "campaign video" från den enda kandidaten. (tyvärr laggade det och ja hittade ingen youtube video heller)

Många nya screens för mig också.

Denna bild får mig att vilja ha spelet NU!

http://www.rockstargames.com/V/screenshots/screenshot/808

Alla bilder som visar stora vyer av kartan får mig att vilja utforska varenda centimeter av kartan, verkar bli hur nice som helst

Citat:
Ursprungligen postat av MrWilson
JAG VILL BARA PÅMINNA ER att FÖLJA vad moderatormeddelandet säger, För tydligen finns det en hel del riksmongon som skiter blankt i att ens LÄSA det. Var INTE trådens hatobjekt genom att få tråden låst igen!

OnT: Vad tror ni om de större jetplanen? tror ni man kommer kunna flyga dem? Enligt mig är det högst otroligt men det vore hemskt kul om så vore fallet.

Som du säger så tror även jag att de större planen inte kommer gå att flyga, då menar jag tex fraktplanet som syns i en trailer samt screenshots, att kunna lasta ombord bilar på ett stort flygplan kommer man nog bara kunna göra i uppdrag.

Dock är det inte omöjligt att det kommer att finnas ett jumbojet likt det i San Andreas, men som slutsats då så tror jag helt enkelt att alla flygplan som har "specialegenskaper" så som fraktplanet inte kommer gå att flyga i freeroam.
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicaman
Här är båda kampanjerna.

Thanks, ena videon funkade inte på deras hemsida.

-------------------------------------------------------------

Jag undrar fortfarande vart bilden med den påstådda snön kommer ifrån, har inte sett den någonstans på någon bild...
2013-08-13, 21:57
Medlem
SD-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gold
Nope, den kommer redan imorn

http://www.rockstargames.com/newswire/article/51211/grand-theft-auto-online-gameplay-video-previews-coming-this-thur.html

Edit: Antingen såg jag att du ändrade från 18:e till 15:e eller så är jag för trött.

Du såg rätt, råkade skriva fel. Står däremot klart och tydligt att det är torsdag den 15e:
http://www.rockstargames.com/V/info/GTAOnline
2013-08-13, 22:00
Medlem
Mr.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SD-Kalle
Du såg rätt, råkade skriva fel. Står däremot klart och tydligt att det är torsdag den 15e:
http://www.rockstargames.com/V/info/GTAOnline

Naturligtvis är jag för trött, haha. Torsdag är det och det visste jag. Trodde det var onsdag idag...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in