2013-08-13, 20:21
Medlem
BigLuciphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thunderman
Han skrev ju en av sakerna! Frigjorda kvinnor leder till bland annat abort och mord av spädbarn. Det är oerhört stor risk att kvinnor kommer någon gång under sitt liv begå abort och det inte på grund av att deras liv är hotat eller att dem blev våldtagna utan på grund av sexuell frigjordhet!

Om du har sex med 50 främmande personer under ditt liv leder det ofta till abort utan rättfärdiga anledningar.

Men personer som du har inget emot dessa kvinnor då du säkert inte har något emot abort, eller att barn inte vet vem deras föräldrar är, eller att frigjordhet leder till att över 50 % av äktenskapen leder till skilsmässa, eller förstörelse av traditionell familjestruktur.

Ni personer har inget emot detta då ni är ateister.

Vadå mord av spädbarn? Är du knäpp eller? Dem är inte ens födda men det vill du få till mord - sen att er Q'uran uppmanar till mord på oss, det är lugnt?
Att ni skär halsen av ett djur för att låta det skrika sig till döds? Att ni ber till Allah som kallar sig den tyranniska guden - den som du ska vara rädd för och därför göra som han säger, annars blir du straffad.

Religion är den största mördaren genom alla tider, det finns inget som slår det.

Men OT: Men samma saker gäller väl oss män? Om kvinnor inte ska få ha sex med vem de vill ska inte män det heller? Varför ska vi visa hud, när inte dem får det?

Traditionell familjestruktur?
Citera
2013-08-13, 20:40
Medlem
Gahlsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enkel-Man
Det vidriga är att hon påstår sig vara kristen. Kristna syndar såklart också, med det är skillnad på att synda och ångra sig och att synda och vara stolt över det.

Vad finner du för stöd för dessa åsikter?
Citera
2013-08-13, 20:45
Medlem
Gahlsters avatar
Citat:
Detta är en sak som får mig att må dåligt när jag tänker på dagens kvinnor. Det är inte bara att dem knullar runt utan det är en större bild som får en att må dåligt av att tänka på dagens samhälle. Vi vet om att dagens kvinnor som knullar runt, kommer förr eller senare begå abort någon gång under sitt liv. Dem har ingen mänsklighet, för dem existerar inte dessa spädbarn som dem dödar utan för dem är det enda som är viktigt att knulla runt med så många som möjligt, råkar man då döda dem som man skapar i sin livmoder är det inget viktigt för dem.

Det är rätt uppenbart att du inte har pratat med många kvinnor som gjort abort om just detta.

Citat:
Han skrev ju en av sakerna! Frigjorda kvinnor leder till bland annat abort och mord av spädbarn. Det är oerhört stor risk att kvinnor kommer någon gång under sitt liv begå abort och det inte på grund av att deras liv är hotat eller att dem blev våldtagna utan på grund av sexuell frigjordhet!

Om du har sex med 50 främmande personer under ditt liv leder det ofta till abort utan rättfärdiga anledningar.

Men personer som du har inget emot dessa kvinnor då du säkert inte har något emot abort, eller att barn inte vet vem deras föräldrar är, eller att frigjordhet leder till att över 50 % av äktenskapen leder till skilsmässa, eller förstörelse av traditionell familjestruktur.

Ni personer har inget emot detta då ni är ateister.

Skulden ligger alltså helt på kvinnorna? Skön syn.

Hur många barn vet inte vem deras biologiska föräldrar är och vad har du för källa? Även gärna en källa på att frigjordhet skulle leda till över hälften av alla skillsmässor. Sedan så får du gärna bevisa, med källor så klart, att det du kallar traditionell familjestruktur är bäst att upprätthålla i alla väder.
Citera
2013-08-13, 20:50
Medlem
Sepiritzs avatar
Citat:
En annan goding av en pervers hora som påstår sig dyrka gud och att följa hans goda ord

"Personligen så skulle jag nog tåla att se dig både runka och spruta, så jag moraliserar inte"
-LittleRedCap

En pervers hora? Jag tror du behöver komma ut i världen en aning lilla vän.. Sexualitet är inte något fult.
Citera
2013-08-13, 20:54
Medlem
Sepiritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brotuck
rätt OT men hela tråden handlar ju mer om gud finns eller inte?

men en sak jag vill ha svar på från er ateister - hur startade livet på jorden? vad fanns innan livet? och hur kan någonting startas/skapas utan att "nånting" sätter igång den processen?

Om du menar att avsaknaden av svar på dessa frågor leder till Gud som svar som en defaultposition så begår du ett sk. argument from ignorance.
Vi måste inte trumfa ett påhittat svar (gud, magi, etc) med riktig kunskap för att man inte ska behöva falla tillbaks till det påhittade svaret. Det är bättre att inte veta än att ljuga för sig själv.

Som svar på din fråga var det förmodligen en blandning av abiogenes och panspermi.
Citera
2013-08-13, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sepiritz
En pervers hora? Jag tror du behöver komma ut i världen en aning lilla vän.. Sexualitet är inte något fult.
Vad menar du, att det är många som onanerar på stan? Är det något du stödjer? att människor har sex på gatan? Att ett par har sex bredvid dig och din dotter på tunnelbanan. du och din hjärntvättade dotter sitter där och hejar på i ateismens och jämställdhetens namn, precis innan mannen kommer drar han ut penisen ur vaginan och riktar den på din dotter och sprutar sin klabbiga sperma på hennes ansikte, ni båda jublar av glädje
-JA, ÄNTLIGEN!! MIN DOTTER HAR HAFT SIN FÖRSTA SEXUELLA UPPLEVELSE!!
Innan hon slickar upp allt tar ni ett foto och lägger upp på facebook

En ateists drömsamhälle
Senast redigerad av Enkel-Man 2013-08-13 kl. 21:01.
Citera
2013-08-13, 20:59
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Vad menar du, att det är många som onanerar på stan? Är det något du stödjer? att människor har sex på gatan? Att ett par har sex bredvid dig och din dotter på tunnelbanan. du och din hjärntvättade dotter sitter där och hejar på i ateismens och jämställdhetens namn, precis innan manen kommer drar han ut penisen ur vaginan och riktar den på din dotter och sprutar sin klabbiga sperma på hennes ansikte, ni båda jublar av glädje

Religiösa och deras undertryckta sexuella fantasier. . .
Citera
2013-08-13, 21:05
Medlem
Sepiritzs avatar
Citat:
Vad menar du, att det är många som onanerar på stan? Är det något du stödjer? att människor har sex på gatan? Att ett par har sex bredvid dig och din dotter på tunnelbanan. du och din hjärntvättade dotter sitter där och hejar på i ateismens och jämställdhetens namn, precis innan mannen kommer drar han ut penisen ur vaginan och riktar den på din dotter och sprutar sin klabbiga sperma på hennes ansikte, ni båda jublar av glädje

En ateists drömsamhälle

Hahah, du fick allt det där av att någon hade tålt att se en annan onanera och få orgasm, så var det plötsligt på stan.. i tunnelbanan, eller på gatan, och sprutar ett barn i nyllet som.. Ja, dina fantasier är en bra indikation på hur onyttigt ditt levnadssätt är. Du behöver få utlopp för din egen sexualitet.
Har du funderat på flagellation?
Citera
2013-08-13, 21:08
Medlem
Gahlsters avatar
Citat:

En ateists drömsamhälle

Jag undrar jag vem som är en pervers hora här egentligen.

Citera
2013-08-13, 21:09
Medlem
Sternococktails avatar
Är varje spermie helgad åt Gud?

Svårt att förstå hur ett par enstaka celler skulle vara "a person" - för dessa människor som försöker påtvinga andra sina sagor och vanföreställningar anser tydligen det, eftersom de är emot även dagen-efter-piller. Om embryot är två celler stort, alltså osynligt, var sitter människans så kallade odödliga själ? I cell 1 eller cell 2? Är man tre i sängen när man har sex - den Helige Ande är där och gör det till en trekant? Ja, han våldtog ju Maria för 2000 år sedan.

Om varje litet embryo eller miniatyrfoster ska räknas som en människa, så måste väl de som stöts ut vid naturliga missfall samlas upp, få en kista och begravas under religiösa ceremonier? Eller?

Varför tappar de religiösa intresset för barnen till fattiga så snart de är födda? Ja målet var att de skulle födas så modern fick ont och fick skämmas och eventuellt bli utstött av familjen. Hitler ville i alla fall att barnen i Lebensborn skulle växa upp friska och starka för att offras som soldater, inte att de skulle lida nöd under barndomen, här skiljer sig dessa två skolor av 'pro life'.

Och så undrar folk varför protestanterna i Nordirland inte vill hamna under samma religiösa diktatur som republiken Irland!
Senast redigerad av Sternococktail 2013-08-13 kl. 21:13. Anledning: Tappade bokstäver
Citera
2013-08-13, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gahlster
Jag undrar jag vem som är en pervers hora här egentligen.

Jag ville målla upp en så vidrig bild som möjligt av hur Sverige kommer se ut när de militanta ateist-feministerna har tagit över helt

Och det som han svarade på var ett citat från LittleRedCap angående människor som onanerar på stan som hon var positiv till
Citera
2013-08-13, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brotuck
men en sak jag vill ha svar på från er ateister - hur startade livet på jorden?

Bevisen pekar på evolution.

Citat:
vad fanns innan livet?

Vet ej.

Citat:
och hur kan någonting startas/skapas utan att "nånting" sätter igång den processen?

Vet ej. Vet du vem som skapade din gud?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in