2013-08-13, 18:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ferro2
Första påståendet om svarta boots, den 8/8, endast någon timme efter att kroppen hittats.
Ja, och han i sin tur hade hört det av någon annan.
Som hade hört av någon annan.
Alltså..
Ej trovärdigt för mina öron.
Citera
2013-08-13, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Det känns så snurrigt kring denna grupp människor som tråden handlar om, både själva huvudpersonerna men även de i periferin.

TB har inte träffat IF på flera, flera år men är god vän med D*ta som var en vän till IF men de hade inte setts på nån månad eller så.
Nånstans i tråden finns ett inlägg som säger att FH och AJ varit vänner en gång i tiden men att nån av dem sade upp kontakten, att det skulle varit för ett par år sen.
DB är bästa, bästa vän med AJ och umgås med FH.

Det känns som att, är det inte svårt att liksom umgås om en någorlunda tät grupp av personer känner varandra men alla umgås inte med alla i gruppen utan x umgås med z som i sin tur umgås med y men inte x?

Eller så kanske kontakten mellan FH och AJ återupptogs igen?

Tänker på den teori som byggde på att AJ ringde efter DB men liksom fick FH "på köpet"...

Vi vet ju inte heller hur länge IF och AJ hade känt varandra och hur seriöst han tog på ett förhållande mellan dem och ja, det där samtalet med PT kanske var det som urartade allting.

Äh, jag borde göra nån nytta istället för att spåna rätt ut i ingenstans om nåt som säkert inte ens är viktigt eller säger nåt :/

Jag tror att det handlar om svartsjuka från AJ:s sida.
Citera
2013-08-13, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Det är ingen som skrivit som var vän med henne tror jag, konstigt.
Bara den där tb.

Vet flera som är vänner till IF som skrivit i tråden. Skulle dock gissa på att dom flesta som kände IF slutat läsa regelbundet och inte orkar kommentera. Är rätt tungt o läsa sådana här trådar när man känner BO och känner till GM.
Citera
2013-08-13, 19:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deadlamb
Vet flera som är vänner till IF som skrivit i tråden. Skulle dock gissa på att dom flesta som kände IF slutat läsa regelbundet och inte orkar kommentera. Är rätt tungt o läsa sådana här trådar när man känner BO och känner till GM.
Mgm för tillfället. Om du menar aj.
Jaha, vad har dom skrivit?
Mvh
Citera
2013-08-13, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiskarna
Jag tror att det handlar om svartsjuka från AJ:s sida.

Det kan vara all möjligt många mord som har hänt i månaden både i Malmö och Karlstad så har GM erkänt mordet . Det är spännande vad SKL säger om analyserna .
Citera
2013-08-13, 19:54
Medlem
Mycket tror jag om AJ men inte att han är en våldtäktsman. Han är ju THE MAN och vill bli eller kräver att bli dyrkad. Får han ett nej är det våld utan tillägget "täkt" som gäller, tror jag. Det kanske var därför I*a var påklädd när hon hittades, om nu det stämmer.
Citera
2013-08-13, 20:16
Medlem
Ragathas avatar
Nu har jag stirrat på bilden med blodet i trappuppgången och som jag skrev tidigare så ser det ut som det är medvetet utlagt och inte kommit från offret, kanske av den anledningen det tar slut vid ytterdörren? Min magkänsla säger mig att GM har spritt det medvetet för att barnet ska hittas i lägenheten.
Citera
2013-08-13, 20:24
Medlem
issusforlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ragatha
Nu har jag stirrat på bilden med blodet i trappuppgången och som jag skrev tidigare så ser det ut som det är medvetet utlagt och inte kommit från offret, kanske av den anledningen det tar slut vid ytterdörren? Min magkänsla säger mig att GM har spritt det medvetet för att barnet ska hittas i lägenheten.

Intressant teori! Inget som tagits upp tidigare väl? Kan mycket väl vara så.
Citera
2013-08-13, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnsgarO
Mycket tror jag om AJ men inte att han är en våldtäktsman. Han är ju THE MAN och vill bli eller kräver att bli dyrkad. Får han ett nej är det våld utan tillägget "täkt" som gäller, tror jag. Det kanske var därför I*a var påklädd när hon hittades, om nu det stämmer.

Vilket är bra, eftersom även kläder kan visa spår av våld. Spetsigt våld.
Citera
2013-08-13, 20:27
Medlem
enkopptills avatar
Citat:

Det har jag mycket svårt att tro faktiskt.. De hade nog annat att tänka på, tex att komma där ifrån osedda
Citera
2013-08-13, 20:31
Medlem
Citat:

Det tror jag med, att blodet är "placerat" för att barnet skall hittas snabbt...dock är det ju Id*s blod... vill absolut minnas att polisen sagt att allt blod kommer från B.O
Citera
2013-08-13, 20:33
Medlem
Ingen som bor i närheten av en viss flygplats och är sugen på att fotografera i morgon? Jag är särskilt intresserad av att se passagerare från Polen anlända...och se hans sista steg på svensk fri mark på ett bra tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in