2013-08-13, 01:35
Medlem
xaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
[...]Fungerar det?

Jag har gjort det, funkade bra om det inte var placebo då, slog på efter typ 30 minuter.

Du kan ju alltid testa!
Citera
2013-08-13, 02:26
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xak
Jag har gjort det, funkade bra om det inte var placebo då, slog på efter typ 30 minuter.

Du kan ju alltid testa!

Testade faktiskt igår, men kan inte säga nåt om det fungerade då jag tog imovane också. Blev extremt rinnig i näsan med, vet inte hur mycket som faktiskt togs upp.
Citera
2013-08-13, 09:09
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Testade faktiskt igår, men kan inte säga nåt om det fungerade då jag tog imovane också. Blev extremt rinnig i näsan med, vet inte hur mycket som faktiskt togs upp.

Enligt mig ger det ingen snabbare eller starkare effekt av att snorta.

Intravenöst get dock ett påslag med detsamma.
Citera
2013-08-13, 15:56
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av This_is_me_
Enligt mig ger det ingen snabbare eller starkare effekt av att snorta.

Intravenöst get dock ett påslag med detsamma.

Eftersom lyrica tar lång tid att verka beror det på att det löser sig sakta i magen? För jag tänkte om man ska ta IV behöver man låta det ligga och lösa ett tag för att allt ska lösa upp sig?
Citera
2013-08-13, 16:10
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Eftersom lyrica tar lång tid att verka beror det på att det löser sig sakta i magen? För jag tänkte om man ska ta IV behöver man låta det ligga och lösa ett tag för att allt ska lösa upp sig?

Man måste lösa upp det med mycket vatten. Sedan röra om i lösningen länge för att verkligen få det att lösas upp.
Citera
2013-08-13, 16:15
Medlem
djpsykoss avatar
Citat:
Man måste lösa upp det med mycket vatten. Sedan röra om i lösningen länge för att verkligen få det att lösas upp.

För att lösa 600mg från 300mg kapslar, hur mycket vatten är lämpligt för att det ska bli en bra lösning? Filtrerade du med sterifilts eller något annat?

Må väl
Citera
2013-08-13, 16:26
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djpsykos
För att lösa 600mg från 300mg kapslar, hur mycket vatten är lämpligt för att det ska bli en bra lösning? Filtrerade du med sterifilts eller något annat?

Må väl

Jag har för mig att jag har svarat dig på detta förut.

600mg har jag tagit intravenöst några gånger. Då har jag använt mig av en pump på 5ml. Ett filter är nödvändigt. Ta det filter du annars brukar använda.

Sedan finns det spekulationer om att Lyrica intravenöst kan orsaka blodproppar. Men jag har inte hört talas om ett fall där det verkligen har hänt. Därmed inte sagt att det inte stämmer.
Citera
2013-08-13, 16:41
Bannlyst
Citat:

600mg har jag tagit intravenöst några gånger. Då har jag använt mig av en pump på 5ml. Ett filter är nödvändigt. Ta det filter du annars brukar använda.

Sedan finns det spekulationer om att Lyrica intravenöst kan orsaka blodproppar. Men jag har inte hört talas om ett fall där det verkligen har hänt. Därmed inte sagt att det inte stämmer.

Har en polare som IVat lyrica säkert 50 ggr, och han mår hur bra som helst. Han gör precis som du säger.

Har en fråga som jag suttit och tänkt på över dagen, ponera att man har tillgång (har det inte hemma men har tillgång) till i stort sätt hur mycket lyrica 75mg samt 150 mg som helst, utländska men från ett annat eu land, så det är exakt de som finns i Sverige. Skulle man då kunna öppna en webbshop och sälja dessa lagligt utan bekymmer från snuten? Skulle det blivit populärt bland folk som tidigare inte provat lyrica tro? Alltså att folk som aldrig tidigare provat handlar och gillar det?

Jag har just nu endast hemma för eget bruk och säljer INTE över Flashback så snälla PMa mig inte, kommer slänga dom utan att läsa.
Citera
2013-08-13, 16:48
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahola
Har en polare som IVat lyrica säkert 50 ggr, och han mår hur bra som helst. Han gör precis som du säger.

Har en fråga som jag suttit och tänkt på över dagen, ponera att man har tillgång (har det inte hemma men har tillgång) till i stort sätt hur mycket lyrica 75mg samt 150 mg som helst, utländska men från ett annat eu land, så det är exakt de som finns i Sverige. Skulle man då kunna öppna en webbshop och sälja dessa lagligt utan bekymmer från snuten? Skulle det blivit populärt bland folk som tidigare inte provat lyrica tro? Alltså att folk som aldrig tidigare provat handlar och gillar det?

Jag har just nu endast hemma för eget bruk och säljer INTE över Flashback så snälla PMa mig inte, kommer slänga dom utan att läsa.

Nej du kan inte sälja dem lagligt på en webshop.

För det första får du inte ta in lyrica genom den svenska tullen.
Lyrica är en receptbelag medicin och får inte säljas utan tillstånd. Detta tillstånd kan du endast få, som det ser ut nu, om du äger ett apotek.
Citera
2013-08-13, 16:49
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djpsykos

Må väl

Sterifilts är det något som går att beställa inrikes? Dom verkar ju bra för att filtrera tabletter med.
Citera
2013-08-13, 16:51
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahola

Nej du kan inte sälja dem lagligt på en webshop.

För det första får du inte ta in lyrica genom den svenska tullen.
Lyrica är en receptbelag medicin och får inte säljas utan tillstånd. Detta tillstånd kan du endast få, som det ser ut nu, om du äger ett apotek.

Visst du kan öppna en webshop ändå. Men det finns som sagt risker med detta. Hur du minimerar risken för att åka dit får du lista ut själv.
Citera
2013-08-13, 19:40
Medlem
djpsykoss avatar
Citat:

Ja minnet är ju inte alltid det bästa, tack än en gång

Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Sterifilts är det något som går att beställa inrikes? Dom verkar ju bra för att filtrera tabletter med.

Vet ej om de går att köpa, sprutbytet tillhandahåller dem och fungerar bra men när det ska filtreras där de är mycket pulver måste jag byta för det korkas igen tillslut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in