2013-08-09, 16:28
Medlem
Gabrielswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analansikte
jag har 150mg 56st dem funkar inte på mig.. funderar att kasta dem.. skit medecin

Gör det. Jag har 12 paket som jag slänger om en vecka när nertrappningen är klar. 5 månader åt helvete har dom bara skapat.
Citera
2013-08-09, 16:30
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrielswe
Gör det. Jag har 12 paket som jag slänger om en vecka när nertrappningen är klar. 5 månader åt helvete har dom bara skapat.

Att skapa ett helvete är denna substans bra på.
Citera
2013-08-09, 17:47
Medlem
Methylaminos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av This_is_me_
Absolut!

Ok. Vad rekommenderar du för dos? Jag har 1g i pulver. Jag vill inte bli väck, utan bara ta bort at'n och så jag kan somna.
Citera
2013-08-09, 17:59
Medlem
djpsykoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahola
Ajaj, har inget sånt mot åksjuka. Intagit 1600mg lyrica nu, känner mig inte så påverkad (sjuk tolerans antar jag). Kan jag boosta på med kodein utan att riskera död? Och kommer jag att spy/må illa eller klarar jag mig undan det? Som sagt har inget mot åksjuka!

Hur gick det? Någon död riskeras inte så länge du inte tar en monsterdos av kodeinet så ska det inte vara något problem, allt är dock ytterst individuellt.

Citat:
Ursprungligen postat av analansikte
jag har 150mg 56st dem funkar inte på mig.. funderar att kasta dem.. skit medecin

Fiske av någon stackars själ som i hopp om en bättre tillvaro ivrigt vill köpa dessa av dig på pm för att sedan upptäcka att denne blivit lurat av en kallblodigt låtsas människa på ett kärt forum som detta. Stackars själ.

Må väl
Citera
2013-08-09, 18:57
Medlem
djpsykoss avatar
Citat:

Citat:
Att skapa ett helvete är denna substans bra på.

Den må skapa ett helvete om en går av men så länge man är på så lever man i ett låtsas paradis (i början av karriären var det iaf så, nu är det dock omtvistat).

Må väl
Citera
2013-08-09, 21:55
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methylamino
Ok. Vad rekommenderar du för dos? Jag har 1g i pulver. Jag vill inte bli väck, utan bara ta bort at'n och så jag kan somna.

450mg kanske. Om du inte har någon tolerans.
Citera
2013-08-10, 01:06
Medlem
Methylaminos avatar
Citat:
450mg kanske. Om du inte har någon tolerans.
Ok, tack. Har aldrig provat lyrica förr.
Citera
2013-08-10, 01:21
Medlem
JiseOnes avatar
600mg brukar jag rekomendera som förstados.

Galet vad man fuckar upp sin tolerans lätt på lyrica. Kände inte speciellt mycket när jag åt häromdagen, och då hade jag ändå inte ätit på en månad innan iaf. 1.2-1.3 gram ungefär.

Jaja, som tur är går det ju att köpa för överkomliga priser nu. Vet ni om detta beror på att Pfizers patent är påväg att gå ut så det öppnar för lite producering vid sidan av? ;P Eller är det kanske inte ännu narkotikaklassat i vårt avlånga land?
Citera
2013-08-10, 01:23
Medlem
JiseOnes avatar
Citat:

Hur kan ni gå på dem en längre tid? Man måste ju i princip dubbla dosen varje dag, när man börjar närma sig 3gram händer inte ett skit för mig längre oftast. Och 3 gram springer man ju upp i ganska fort..
Citera
2013-08-10, 07:51
Medlem
Gabrielswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JiseOne
Hur kan ni gå på dem en längre tid? Man måste ju i princip dubbla dosen varje dag, när man börjar närma sig 3gram händer inte ett skit för mig längre oftast. Och 3 gram springer man ju upp i ganska fort..

Därför att den är avsedd att ta kontinuerligt.
Citera
2013-08-11, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djpsykos
Hur gick det? Någon död riskeras inte så länge du inte tar en monsterdos av kodeinet så ska det inte vara något problem, allt är dock ytterst individuellt.

Fiske av någon stackars själ som i hopp om en bättre tillvaro ivrigt vill köpa dessa av dig på pm för att sedan upptäcka att denne blivit lurat av en kallblodigt låtsas människa på ett kärt forum som detta. Stackars själ.

Må väl
jag skulle aldrig salja dem!!!!!!

mvh o må gott
Citera
2013-08-13, 01:09
Medlem
T-L-Ks avatar
Jag har inte riktigt blivit klok på detta efter lite googlande.

Hur är det att boosta ett rus på lyrica genom att snorta en mindre mängd?
Självklart går det att svälja mer men själva poängen är att få det att slå inom 30 minuter istället för 2 timmar.

Exempel: Vid fyra på dagen sväljer jag 600mg, klockan tolv på natten vill jag boosta det ruset som är kvar så jag snortar 200mg.

Fungerar det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in