2013-08-13, 12:17
Medlem
Class1cs avatar
God förmiddag.

Jag har styrketränat under 4-5 år nu, dom senaste 2 åren tränat kampsport. Har för det mesta hållt mig till vanlig mat men ett par proteinshakes har det blivit efter passen.
Har börjat gå ned på vikterna och börjat köra mycket kondition istället.
Det händer lätt att jag får ont i t ex handleder eller axlar. Enda kosttillskottet jag äter nu är Omega 3-tabs. Har ni något kosttillskott att rekommendera som stärker musklerna/benmärgen?

MittVal Man?

Har inte tänkt fortsätta att lyfta tungt men jag vill fortsätta med boxningen utan att ha ont. Med vänlig hälsning! Class1c
Citera
2013-08-13, 12:34
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Class1c
God förmiddag.

Jag har styrketränat under 4-5 år nu, dom senaste 2 åren tränat kampsport. Har för det mesta hållt mig till vanlig mat men ett par proteinshakes har det blivit efter passen.
Har börjat gå ned på vikterna och börjat köra mycket kondition istället.
Det händer lätt att jag får ont i t ex handleder eller axlar. Enda kosttillskottet jag äter nu är Omega 3-tabs. Har ni något kosttillskott att rekommendera som stärker musklerna/benmärgen?

MittVal Man?

Har inte tänkt fortsätta att lyfta tungt men jag vill fortsätta med boxningen utan att ha ont. Med vänlig hälsning! Class1c
Kan tipsa om Orange Triad ifrån Controlled Labs. Bra mängd vitaminer och så får du även smörjande för leder och probiotika på köpet.
Citera
2013-08-13, 12:43
Medlem
Class1cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lhukinen
Kan tipsa om Orange Triad ifrån Controlled Labs. Bra mängd vitaminer och så får du även smörjande för leder och probiotika på köpet.

Tack. Var hittat jag Orange Triad och hur stor mängd får jag för vilket pris?

Med vänlig hälsning
Citera
2013-08-13, 13:01
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:

Med vänlig hälsning

http://lmgtfy.com/?q=orange+triad
Citera
2013-08-13, 13:23
Medlem
Class1cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
http://lmgtfy.com/?q=orange+triad

Du är så cool. Världsmästare på internet.
Citera
2013-08-13, 13:28
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:

Med vänlig hälsning
http://www.mmsports.se/Controlled-Labs-Orange-Triad-270-tabletter.html Enda svenska återförsäljaren vad jag vet.
Citera
2013-08-13, 13:37
Medlem
Class1cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lhukinen
http://www.mmsports.se/Controlled-Labs-Orange-Triad-270-tabletter.html Enda svenska återförsäljaren vad jag vet.

Schysst, tack!
Citera
2013-08-13, 13:44
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Du är så cool. Världsmästare på internet.

Klarar du att använda flashback, så bör du väl rimligtvis klara att använda google eller? Varför anser du att andra ska göra ett jobb du klarar precis lika lätt?
Citera
2013-08-13, 13:53
Medlem
Class1cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
Klarar du att använda flashback, så bör du väl rimligtvis klara att använda google eller? Varför anser du att andra ska göra ett jobb du klarar precis lika lätt?

Göra ett jobb? Jag förstod det så som att han använder det han föreslog att jag skulle köpa, då vet han väl förmodligen var jag kan hitta tillskottet och var det är billigast? Varför ska du lägga dig i när du ite har något att tillge som kan vara till någon hjälp? Mår du dåligt över dig själv? Måste du klaga på andra hela tiden?

Det finns så kaxigt folk på internet haha fyfan.
Citera
2013-08-13, 14:38
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Göra ett jobb? Jag förstod det så som att han använder det han föreslog att jag skulle köpa, då vet han väl förmodligen var jag kan hitta tillskottet och var det är billigast? Varför ska du lägga dig i när du ite har något att tillge som kan vara till någon hjälp? Mår du dåligt över dig själv? Måste du klaga på andra hela tiden?

Det finns så kaxigt folk på internet haha fyfan.

Förhoppningsvis så kanske någon någon gång lär sig att googla saker själva istället för att förlita sig på att andra ska göra det, så i längden är det tidsbesparande för alla att jag upplyser om att de faktiskt kan googla saker själva.

Jag mår alldeles utmärkt tack, jag är bara trött på alla latmaskar som inte kan använda google.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in