2013-08-08, 19:18
Medlem
djpsykoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahola
Hur är detta och blanda med opiater, t.ex. kodein?
Jag är väldigt känslig mot opiater, spyr lätt av det och har tidigare fått ordentliga kramper i magen. Har nu tagit runt 1500mg lyrica och undrar om jag kan ta kodein utan och dö?

Tacksam för alla svar

Ta en lite mindre dos kodein då lyrican kan boosta på rätt fint. Har du inget mot illamående? Åksjuke tabletter kan hjälpa i vissa fall, annars finns det receptbelagd medicin mot illamående som fungerar super bra.
Citera
2013-08-08, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av djpsykos
Ta en lite mindre dos kodein då lyrican kan boosta på rätt fint. Har du inget mot illamående? Åksjuke tabletter kan hjälpa i vissa fall, annars finns det receptbelagd medicin mot illamående som fungerar super bra.

Ajaj, har inget sånt mot åksjuka. Intagit 1600mg lyrica nu, känner mig inte så påverkad (sjuk tolerans antar jag). Kan jag boosta på med kodein utan att riskera död? Och kommer jag att spy/må illa eller klarar jag mig undan det? Som sagt har inget mot åksjuka!
Citera
2013-08-09, 12:37
Medlem
jag har 150mg 56st dem funkar inte på mig.. funderar att kasta dem.. skit medecin
Citera
2013-08-09, 12:53
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analansikte
jag har 150mg 56st dem funkar inte på mig.. funderar att kasta dem.. skit medecin

Du skrev ju i tråden om Zopiklon och zolpidem att du skulle slänga 30 zopiklon också.

Sälj dem istället om du tycker att det är skitmediciner.
Det kan inte vara så svårt att bli av med.
Citera
2013-08-09, 12:57
Medlem
T-L-Ks avatar
Hur är det med att blanda ner lyrica i kaffe för snabbare påslag?
Måste man krossa pulvret för att det ska lösa sig eller går det bra att bara hälla direkt från kapseln?
Borde jag vänta tills kaffet har blivit lite mer ljummet så jag inte förstör något med värmen?

Vill uppnå en maximal upplösning, får inte bli kvar någonting i koppen efter den är uppdrucken.
Citera
2013-08-09, 13:06
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Hur är det med att blanda ner lyrica i kaffe för snabbare påslag?
Måste man krossa pulvret för att det ska lösa sig eller går det bra att bara hälla direkt från kapseln?
Borde jag vänta tills kaffet har blivit lite mer ljummet så jag inte förstör något med värmen?

Vill uppnå en maximal upplösning, får inte bli kvar någonting i koppen efter den är uppdrucken.

Det går utmärkt att hälla i kaffet direkt i från kapslarna. Värmen på kaffet har ingen betydelse.

Rör omkring med sked och drick sedan.
Citera
2013-08-09, 15:22
Medlem
Methylaminos avatar
Funkar lyrica mot en tjack at? Blir det lättare o somna?
Citera
2013-08-09, 15:47
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methylamino
Funkar lyrica mot en tjack at? Blir det lättare o somna?

Absolut!
Citera
2013-08-09, 15:51
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av This_is_me_
Det går utmärkt att hälla i kaffet direkt i från kapslarna. Värmen på kaffet har ingen betydelse.

Rör omkring med sked och drick sedan.

Tack för snabbt svar, på detta viset kan jag ha kvar själva kapslarna om någon skulle få för sig att kolla så att jag inte överskrider min dagsdos. Vilket jag självklart gör.
Citera
2013-08-09, 16:06
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Tack för snabbt svar, på detta viset kan jag ha kvar själva kapslarna om någon skulle få för sig att kolla så att jag inte överskrider min dagsdos. Vilket jag självklart gör.

Självklart!
Citera
2013-08-09, 16:21
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av This_is_me_
Självklart!

Såja, nu drack jag upp en kopp kaffe med 600mg lyrica och en massa socker, smakade mycket bättre än förväntat!
Citera
2013-08-09, 16:24
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Såja, nu drack jag upp en kopp kaffe med 600mg lyrica och en massa socker, smakade mycket bättre än förväntat!

Underbart! Trevlig helg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in