2013-08-12, 21:55
Medlem
Class1cs avatar
Haha, vilken sjuk jävla tråd. Det är endast spekulationer som står här. Tjocka datornissar som ser matcherna hemma, får höra att det varit box och sen snabbt till Flashback med era snabba fingrar och skriva att ert lags firma har slagit sönder hela världen. Classic shit
Citera
2013-08-12, 22:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
Men hur läser jag på när ni är se extremt måna om att ingen annan än ni själva är ITK?

Tycker för övrigt att 1 av 20 bland barnvagnar och Svenssons är illa nog.

Puss!
Är det nån form av tvångsbeteende som gör att du rullar in i tråden en gång om året och snackar pacifistgoja trots att du vet att det inte ger nåt resultat? Bekräftelsehorerier blir snabbt väldigt tröttsamma, du hör hemma i den här tråden lika mycket som en SSK:are gör på ligistscenen.

Så, vad vill du. Egentligen?
Citera
2013-08-12, 23:20
Medlem
Ajberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItchyNScratchy
Vad hände med AIK efter matchen? Skulle inte de komma och "okupera" möllan likt de hade gjort kl 10.30 innan matchen?
Om du tänker på banderollen så kanske du missade två citationstecken?

Sen kan man ju bara konstatera, låt gå för att det var 10.30 på morgonen Möllan intogs, men det finns inte en chans att Malmö (eller för den delen några andra) hade kunnat sitta två timmar på till exempel Dick Turpin eller East på matchdag.
Citera
2013-08-13, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajbert
... men det finns inte en chans att Malmö (eller för den delen några andra) hade kunnat sitta två timmar på till exempel Dick Turpin eller East på matchdag.

Skulle dock vara förjävla roligt om några åtminstone försökte Bra länge sedan några utomsocknes försökte sig på något i Solna. Kan iofs inte direkt klandra några heller. Svårt överlag att få till något i Solna på matchdag med all bevakning. Det skulle vara uppskattat om några tog sig hit en dag innan, eller stannade en kväll/natt efter. Kan bara komma på att wm gjort ngt liknande. Och det lär väl dröja innan några gör sig något större besvär med att möta FB någonstans i stockholmsområdet. Med risk för att även träffa på grabbar från något annat huvudstadslag om man skulle försöka stöka på stan.
Citera
2013-08-13, 02:22
Medlem
Citat:

Sen kan man ju bara konstatera, låt gå för att det var 10.30 på morgonen Möllan intogs, men det finns inte en chans att Malmö (eller för den delen några andra) hade kunnat sitta två timmar på till exempel Dick Turpin eller East på matchdag.

Just det som är skillnaden mellan AIK och Malmö. Och då var det inte ens FB som tog initiativet.
Citera
2013-08-13, 04:00
Medlem
Hovjuvelerares avatar
Citat:

Gjorde inte Helsingborg det på er för en massa år?
Citera
2013-08-13, 07:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hovjuvelerare
Gjorde inte Helsingborg det på er för en massa år?

Dem stormade AIK i Sthlm
Citera
2013-08-13, 07:33
Medlem
OneTrueSaxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haga
Skulle dock vara förjävla roligt om några åtminstone försökte Bra länge sedan några utomsocknes försökte sig på något i Solna. Kan iofs inte direkt klandra några heller. Svårt överlag att få till något i Solna på matchdag med all bevakning. Det skulle vara uppskattat om några tog sig hit en dag innan, eller stannade en kväll/natt efter. Kan bara komma på att wm gjort ngt liknande. Och det lär väl dröja innan några gör sig något större besvär med att möta FB någonstans i stockholmsområdet. Med risk för att även träffa på grabbar från något annat huvudstadslag om man skulle försöka stöka på stan.

Min avatar är ett vackert minne från en skolgård i Solna, precis bakom Norra. 2007 tog sig DFG ut till Solna och jag tror aldrig det flugit så många tänder i så många minuter någonsin i Solna. Det var iof inte matchdag, men det var ett av de bättre boxen någonsin.
Citera
2013-08-13, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTrueSaxon
Min avatar är ett vackert minne från en skolgård i Solna, precis bakom Norra. 2007 tog sig DFG ut till Solna och jag tror aldrig det flugit så många tänder i så många minuter någonsin i Solna. Det var iof inte matchdag, men det var ett av de bättre boxen någonsin.
Hahaha good times
Citera
2013-08-13, 12:37
Medlem
Citat:

KGB + ultras var närvarande på bandyfinalen i våras på Friends. Nu var det ju inte heller match för gnaget iofs, men om man nu ska nämna något.
Citera
2013-08-13, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
Du har helt rätt i sak men poängen är ju att det har startats sådana trådar men där är de det berör inte intresserade av att delta och på så sätt förklara/försvara sitt agerande.

Jag, som vanlig sportintresserad individ vill veta varför en förkrossande minoritet av fans ger sig själva rätten att förstöra för oss andra, skrämma oss på våra gator samt försöka styra lag och spelare och var annars än här når jag dem?

Dock så är det nog så att ingen här inne, just nu, är riktig grabb utan mer ungdomar som vill vara och är på väg. Jag har under årens lopp faktiskt pm:at med ett par mer seriösa grabbar som vänligt och utförligt förklarar sitt agerande och står för det. Schysst killar som dessutom undviker torg och att trasha krogar vilket känns mer som ett agerande av desperata småungar.

Så, nu ska jag nog göra som det nämns ovan, d v s låta er vara ifred igen så svara inte på min tokiga inlägg så försvinner jag.

Fridens,
M

Ska du då tvinga fram ett intresse eller vad? Att de berörda inte är intresserade att delta i diskussionen är ju en indikation på att det inte finns ett diskussionsunderlag. I vilket fall som helst så är den typen av diskussioner inte passande till en tråd som handlar om aktiviteter för fotbollsfirmor i Sverige.

Du får helt enkelt acceptera att den här tråden inte kommer att ge dig svar på de moraliska frågetecken som finns kring huliganismen i Sverige.
Citera
2013-08-13, 15:25
Medlem
Citat:
Bra länge sedan några utomsocknes försökte sig på något..

Utomsocknes var ordet - Alltså några utanför stockholmsområdet, dvs inte hif/dif. Är det så illa ställt med läsförståelsen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in