2013-08-12, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Går RUT till enbart invandrare?
RUT ser väl också till att saker och ting blir gjorda.

Jag är på semester och har tid.

RUT = Riksdagens Utredningstjänst ditt obildade troll.

Jojo, dra den om rödluvan också. Med tanke på hur mycket du hänger här = arbetslös, men dream on.
Citera
2013-08-12, 21:33
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinBrice
Avpixlat är SD's kamporgan, de blivande brunskjortorna. Avpixlat sprider hat och våld. Men ingen ddosar dom, detta är ett falsarium för att likt riksdagsbranden dra sympati till sin sak. Innan det ens över går dom ut och anklagar vänstern.

Avpixlat är nazister.

Sluta slösa med internet för helvete, du verkar ju helt färdig efter ramadan.
Citera
2013-08-12, 21:34
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Fake! SD nasarna som själva iscensätter detta! Vänta bara så ska ni få se hur dom skriker offer snart.

[url]

bevis?
Citera
2013-08-12, 21:35
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskOpposition
Helin kallar sig det själv. [url="[/URL]

Publisher är ett relativt nytt begrepp i den svenska mediavärlden.

vem bryr sig om vad han kallar sig själv? Han är publicist.
Citera
2013-08-12, 21:35
Medlem
Citat:
Avpixlat är SD's kamporgan, de blivande brunskjortorna. Avpixlat sprider hat och våld. Men ingen ddosar dom, detta är ett falsarium för att likt riksdagsbranden dra sympati till sin sak. Innan det ens över går dom ut och anklagar vänstern.

Avpixlat är nazister.

Nazister vet jag inte. Dom verkar censurera antisemetism. Oavsett detta så är det en mycket främlingsfientlig sida. Klart opassande i ett äkta svenskt samhälle.
Citera
2013-08-12, 21:37
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Användarnamn
Ja och vad tycker du att den avlönade kompetenta personalen skulle göra då?

Förklara gärna.
De kan väl göra samma sak som flashbacks tekniker har gjort? Här funkar ju allt toppen, attacker till trots.

Du tycker inte att det vittnar om amatörmässighet att man har en av sveriges mest besökta hemsidor och dukar under flera dygn vid en attack?
Senast redigerad av johnny_vicious 2013-08-12 kl. 21:40.
Citera
2013-08-12, 21:38
Medlem
Rasseltasss avatar
Citat:

Avpixlat är nazister.

Oj, oj, vilken paranoja. Hur kan det vara att "sprida hat och våld" att informera om faktiska händelseförlopp i det svenska samhället? Du låter som de gammla öststats-kommunisterna som kallade den fria informationen på andra sidan muren för "kapitalistisk, nyfascistisk propaganda".

Det intressanta är vad som ligger bakom nedstängningen av Avpixlat. Är det någon form av externa attacker är det av yttersta vikt att detta angrepp på yttrandefriheten skärskådas. Kanske något för Uppdrag Granskning?
Citera
Medlem
Citat:

Avpixlat är nazister.

Kent Ekeroth (samt Ted) är jude din dumma jävel, är du neger eller?
Citera
Medlem
MartinBrices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ossip
Nazister vet jag inte. Dom verkar censurera antisemetism. Oavsett detta så är det en mycket främlingsfientlig sida. Klart opassande i ett äkta svenskt samhälle.

Klockrent. Denna sida borde förbjudas och de styrande borde lämnas ut till folket för offentlig summarisk dom, om gud så vill.
Citera
2013-08-12, 21:42
Medlem
Viggen82s avatar
Här var det livat.... En snabb fråga, hur är det möjligt att attackera en hemsida så länge? Måste ju krävas mycket resurser och pengar? Kan någon förklara lite snabbt?
Citera
2013-08-12, 21:42
Medlem
envackerblommas avatar
kollat twitter, inte sett en enda känd "vänsterperson" anse denna attack på yttrandefriheten vara fel

mot smygdiktatur går vi, o duktigt svenskt folk kommer lämna landet, överlämna Sverige till fiasko ekonomiskt o kulturellt

vad ska då den autonoma vänstern klaga på? när pengarna slut
de kommer äta varann...
Citera
2013-08-12, 21:43
Medlem
MartinBrices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasseltass
Oj, oj, vilken paranoja. Hur kan det vara att "sprida hat och våld" att informera om faktiska händelseförlopp i det svenska samhället? Du låter som de gammla öststats-kommunisterna som kallade den fria informationen på andra sidan muren för "kapitalistisk, nyfascistisk propaganda".

Det intressanta är vad som ligger bakom nedstängningen av Avpixlat. Är det någon form av externa attacker är det av yttersta vikt att detta angrepp på yttrandefriheten skärskådas. Kanske något för Uppdrag Granskning?

Jag bryr mig inte om hur jag låter. Jag är vänsterpartist, jag sympatiserae med den islamska kampen och inser att ni haverister här är de första som kommer ställas mot väggen när revolutionen kommer. Tills dess är det min plikt att påpeka det fullständigt oacceptabla som uppviglarna och nazisterna SD och avpixlat håller på med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in