Citat:
Ursprungligen postat av
Kanel-Kalle
Ja, vart ville du komma blå-slampa?
Spela tuff mot AJ men vågar inte stå för vilken du är själv?
Är det där det enda du skrivit till aj?
Jag ville se om han svarade, och det gjorde han ju. Jag stod för vem jag var inför AJ, men inte inför er, det finns så många galningar på FB. Dessutom vill jag inte outa mig här, min kille är en väldigt känd fånge. Att hans tjej skriver till en nazist och inleder med Hell, är helt åt helvete, men det gjorde jag för att AJ skulle nappa. Men det intressanta var att han inte svarade som de flesta hade gjort på mitt påstående. Att förneka att han är en mördare. Utan i sin vanliga undanglidande stil, med halvkvädna sanningar, inte nämna "det". Jag tänker på det där med att hon "levde när han gick", samt att han aldrig nämnt Ida i sina uttalanden. Hon kanske låg och drog sina sista andetag, medan han hämtade hjälp (åt sig)? En annan grej jag tänkt på, är de omtvistade bootsen. Jag är 100 på att jag läste i tidningarna, Aftonbladet och ev Expressen, om att kommunalrådet Kent sade att han hittade en kvinna med rött hår och boots. Jag tror att tidningarna tvingats (av polisen etc?) redigera artiklarna i efterhand, eftersom bootsen och att/hur hon var klädd, skulle förbli en utnyttjbar och okänd resurs vid förhören som ska hållas snart.