2013-08-12, 18:16
Medlem
Slicjays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Massa text.

On Topic så tycker jag att de gärna får fortsätta hacka... hacka på.
Nånstans i all text framgick det att du känner en massa arbetande invandrare och har en massa på ditt företag som utgör noll problem och är en tillgång. Jag håller helt och hållet med. Det är bidragsinvandringen som utgör ett samhällsmässigt problem då det skapar ett farligt utanförskap. Incitamenten att arbeta blir snabbt uttömda då bidragsnivåerna i mångt och mycket är högre än instegsjobb och aversionen mot Sverige högre när man är beroende av andras allmosor (bidrag) för sina levnadskostnader.

On topic så tvekar jag att du som företagsledare menar allvar med att du uppmuntrar till att fortsätta "hacka på". Avpixlat kommer ju jubla över detta då de kan dra på sig den färggranna offerkoftan och trafiken till bloggen kommer öka ännu mer. Om detta "hack" är till för att på något sätt motverka Avpixlats syften så är det jävlit kontraproduktivt. Tror nästan mer på att Avpixlat "hackat" sig själva eftersom de är de enda som kommer vinna på detta.
Citera
2013-08-12, 18:16
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epsilondelta
Exakt. Sveriges politiska diskurs är en ytterlighet. Avpixlat och alternativ media presenterar ett mer nyanserat och världsvant perspektiv på politik och samhället, även om dessa utan tvekan har sina brister. Den snäva vänsterliberalism som är förhärskande inom gammelmedia är inte sunda värderingar.

Du och dina gelikar är hjärntvättade.

Just det... de nyfunna sektmedlemmarna påstår att andra är hjärntvättade.
Jag är inte hjärntvättad... jag lever i verkligheten. Jag går ut på stan, äter, knullar, lever och är lycklig. Jag har inga problem med mångkulturen. Älskar den och älskar sverige. Älskar att vi är ett av världens bästa länder.... hjärntvättad... ja, men lycklig.

Du och dina vänner har sett ljuset och har sanningen... men ni är bittra...
Då får vi väl se om 200 år hur sverige ser ut?
Rensat på invandrare? jag tror inte det va... världen blir mer och mer internationell och det min vän kommer du inte kunna göra nåt åt...

Känner du några invandrare öht? OM du gör det... hur ska du berätta för de att de är de som är parasiterna och ska ut ur ditt land?

De flesta som pratar om monokultur är sektmedlemmar...

Det är inte jag som gnäller på sverige och svenskarna. Det är ni som gnäller på allt allt allt.. Det är ni som är bittra... inte jag.
jag är lycklig.

Avpixlat har fått er att tro att sverige är ett skitland. Jag tycker det är skönt om skiten läggs ner... lögnerna om sverige som sprids. Lögnerna om svenskarna och vårt fantasiska land som matas varenda dag.

Det är en skam att så sverigefientliga svin får skriva skit. De är inte sverigeälskare.
De hatar allt vad sverige står för. De hatar moderater, sossar, miljönissar, feminister, homosexuealla, liberaler, invandrare, batikhäxor, kulturarbetare, nöjesprofiler, kvinnor...
Ja, det är det du läser på på avpixlat... Det är SANNINGEN.

Att sidan är hackat är bara ett bevis på att sverige börjar få nog av sekten som sprider sverigehatet.
Argare person än Ekeroth får man leta efter. Killen är så bitter så bitter och hans retorik och logik drar med sig jag-svaga personer som inte klarar av andra människor än sektens egna.

Därför tycker jag det är rätt... hacka på... stäng ner patrasket som spyr ut sitt hat mot sverige och svenskarna

Citera
2013-08-12, 18:18
Medlem
EugeneHutzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Avpixlat nere pga ddos-attack och genast ropas det om en "attack mot yttrandefriheten" (inte minst från avpixlat själva så klart). .

Det roliga är ju att avpixlat valt att publicera sina sida anonymt utan ansvarig utgivare och på en server utomlands och på så sätt inte skyddas av svensk lag. Detta går ju bra när man(SD) sprider ut sin anonyma rasism men nu så är det annat ljud i pipan
Citera
2013-08-12, 18:20
Medlem
Pellejonsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Operaio
Jag kan hålla med dig om att Avpixlat till stora delar är sionistiskt, Men det är fortfarande ett bättre alternativ än Expressen,Aftonbladet etc.

Det är fortfarande en blogg med syfte att sprida propaganda för att gynna Sverige(/jude)demokraterna. Expressen och Aftonbladet är måhända inte de bästa nyhetskällorna för objektiv rapportering, men som tur är finns det andra mer objektiva nyhetskanaler att bruka vid behov.
Citera
2013-08-12, 18:21
Medlem
skeggmuffs avatar
Tråkigt att någon/några inte kan tåla den yttrandefrihet som vi har i Sverige. Bara löjligt att hacka en blogg för att man inte gillar "budskapet" i den, måste ju vara lättare att bara låta bli att läsa den isådanafall.

Jag hoppas att avpixlat kommer upp igen så snart som möjligt.
Citera
2013-08-12, 18:21
Medlem
E.Erikssons avatar
Det är mycket viktigt att vi får information om skälen till att sidan ligger nere.

Även de som av olika skäl inte gillar Avpixlat borde se allvaret i att yttrandefriheten sätts ur spel genom t.ex. massiva och koordinerade IT-attacker. Om sedan angreppet går att härleda till delvis offentligt finansierade organisationer eller etablerade företag så är skandalen ett faktum.

Alla kort på bordet, tack!
Citera
2013-08-12, 18:24
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aimulaikon
Varför näthatar du i alla inlägg du skriver?

Eh..snackaru med mig eller? Är du lätt efterbliven? Vi får utgå ifrån att det blev fel från din sida och att du egentligen skulle skicka den frågan till Horpixlat.

Dessa inkompetenta rassar.....det är inte mycket man lyckas med samtidigt som man klagar på negrer och fan hans moster.
Citera
2013-08-12, 18:24
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Citat:
världen blir mer och mer internationell och det min vän kommer du inte kunna göra nåt åt...

Det går ju bra för Judarna i Malmö har jag hört..

Och i ghettoområdena är det frid och fröjd!

Citera
2013-08-12, 18:25
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blodkorven
Du har tyvärr missuppfattat hela konceptet med Avpixlat
Hushlittledarling har även missat (med flit) ämnet i det här tråden pricis som i många andra trådar. Skriver en massa dynga och generar svar som för tråden ständigt OT och vi som vill komma fram till vad som har hänt och händer så småningom tröttnar och dyngspridarna känner sig som segrare. Vad dom inte fattar är att de som är lite tvekande och inte vet om de ska lämna 7-klövern för SD får en liten knuff åt rätt håll p.g.a. dessa vänstertomtar till skribenter. SD har ökat 2,5 ggr på 3 år och kommer att fortsätta att öka.
Citera
2013-08-12, 18:26
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slicjay
Nånstans i all text framgick det att du känner en massa arbetande invandrare och har en massa på ditt företag som utgör noll problem och är en tillgång. Jag håller helt och hållet med. Det är bidragsinvandringen som utgör ett samhällsmässigt problem då det skapar ett farligt utanförskap. Incitamenten att arbeta blir snabbt uttömda då bidragsnivåerna i mångt och mycket är högre än instegsjobb och aversionen mot Sverige högre när man är beroende av andras allmosor (bidrag) för sina levnadskostnader.

On topic så tvekar jag att du som företagsledare menar allvar med att du uppmuntrar till att fortsätta "hacka på". Avpixlat kommer ju jubla över detta då de kan dra på sig den färggranna offerkoftan och trafiken till bloggen kommer öka ännu mer. Om detta "hack" är till för att på något sätt motverka Avpixlats syften så är det jävlit kontraproduktivt. Tror nästan mer på att Avpixlat "hackat" sig själva eftersom de är de enda som kommer vinna på detta.

1. Visst bidrag av skattepengar kan alltid diskuteras. Och det tycker jag vi sunda sjuklöver gör bra. Vi som är demokrater formar vårt land på ett sunt sätt. Visst kan man diskutera hur man snabbt ska få in de som kommer hit in i vårt samhälle. Det görs hur mycket som helst. Sen är det inte så att invandrarna lever på högre bidrag än svenskarna.

"Invandrare får mer bidrag än svenskar" är en vanlig fördom.
Så är det inte.... För vanliga invandrare gäller det att de har jobb och egen försörjning för att få uppehållstillstånd.
Flyktingar och deras anhöriga får etableringsbidrag men bara de två första åren och nivån är ungefär som vilken soc-bidrag som helst.

Och för att få bidrag öht krävs att de går på svenskundervisning, insaster för att förberedande av arbete och samhällsorginetering på HELTID. Så visst fan krävs det för att få bidrag.... men det läser du inte om på avpixlat för där läser du bara vad nån nazist skrivit och räknat ut bidrag de KAN få.... Det innebär inte att de får det....

Sen håller jag med om att bidrag kan bli passivt men det gäller ju alla och det handlar ju om att vi måste ställa ännu hårdare kvar. SD vill inte ens vara med i den diskussionen utan vill ta bort allt. De har inga lösningar på hur man ska lösa problem. De står bara och skriker om "problem, problem..." -"jomen hur fan vill du lösa det då?" - "öööh... problem, problem, problem..."

Ang. avpixlat och hack.
Jag anser att det är skönt att nån djävel visar att vi visst tar debatten. De har offerkoftan på oavsett vad som sägs eller görs. Görs inget så har de offerkoftan på "ingen vill ta debatten-koftan". Tar debatten då kommer "du hatar sverige och ni i sjuklövern är hjärntvättade för det har jag läst på avpixlat-koftan"
"går man hårt åt är man sverigefientlig och vet ingenting... "

Jag tar ständigt debatten och vinner alltid.
Citera
2013-08-12, 18:27
Medlem
EugeneHutzs avatar
Citat:
Vi ber er därmed ha tålamod under den ytterligare tid det kan ta att åtgärda detta fega och antidemokratiska angrepp på yttrandefriheten. @Avpixlat

Ha ha snacka om att vara vilse i pannkakan.
Citera
2013-08-12, 18:29
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Jag har ingen falsk världsbild. Den har du. Det är du som lever i det mångkulturella samhälle och påstår att det inte fungerar. Ungefär som att köra bil men säga att du står still.
Så en person med kallbrand i tårna är inte döende menar du om man låter bli att göra något åt saken?
Invandringen är en allt större förlustaffär och har varit så i 20 år! Ingen seriös rapport har kunnat påstå annorlunda? Avpixlat är enbart symptomen på kallbranden och det förbud mot att tala om saken som sjukhusets ledning utfärdat! Istället för att beskriva och göra något åt orsaken till patientens sakta försämrade hälsotillstånd, så låtsas man att orsaken är allt från nageltrång till inbillning!
Om media beskrev vilka som begår mord våldtäkter utpressning organiserad brottslighet så skulle inte avpixlat finnas!
Är det för att mångkulturen fungerar som media och politiker måste ljuga?
Senast redigerad av Svithjod 2013-08-12 kl. 18:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in