Citat:
Ursprungligen postat av
epsilondelta
Exakt. Sveriges politiska diskurs är en ytterlighet. Avpixlat och alternativ media presenterar ett mer nyanserat och världsvant perspektiv på politik och samhället, även om dessa utan tvekan har sina brister. Den snäva vänsterliberalism som är förhärskande inom gammelmedia är inte sunda värderingar.
Du och dina gelikar är hjärntvättade.
Just det... de nyfunna sektmedlemmarna påstår att andra är hjärntvättade.
Jag är inte hjärntvättad... jag lever i verkligheten. Jag går ut på stan, äter, knullar, lever och är lycklig. Jag har inga problem med mångkulturen. Älskar den och älskar sverige. Älskar att vi är ett av världens bästa länder.... hjärntvättad... ja, men lycklig.
Du och dina vänner har sett ljuset och har sanningen... men ni är bittra...
Då får vi väl se om 200 år hur sverige ser ut?
Rensat på invandrare? jag tror inte det va... världen blir mer och mer internationell och det min vän kommer du inte kunna göra nåt åt...
Känner du några invandrare öht? OM du gör det... hur ska du berätta för de att de är de som är parasiterna och ska ut ur ditt land?
De flesta som pratar om monokultur är sektmedlemmar...
Det är inte jag som gnäller på sverige och svenskarna. Det är ni som gnäller på allt allt allt.. Det är ni som är bittra... inte jag.
jag är lycklig.
Avpixlat har fått er att tro att sverige är ett skitland. Jag tycker det är skönt om skiten läggs ner... lögnerna om sverige som sprids. Lögnerna om svenskarna och vårt fantasiska land som matas varenda dag.
Det är en skam att så sverigefientliga svin får skriva skit. De är inte sverigeälskare.
De hatar allt vad sverige står för. De hatar moderater, sossar, miljönissar, feminister, homosexuealla, liberaler, invandrare, batikhäxor, kulturarbetare, nöjesprofiler, kvinnor...
Ja, det är det du läser på på avpixlat... Det är SANNINGEN.
Att sidan är hackat är bara ett bevis på att sverige börjar få nog av sekten som sprider sverigehatet.
Argare person än Ekeroth får man leta efter. Killen är så bitter så bitter och hans retorik och logik drar med sig jag-svaga personer som inte klarar av andra människor än sektens egna.
Därför tycker jag det är rätt... hacka på... stäng ner patrasket som spyr ut sitt hat mot sverige och svenskarna