Citat:
Ursprungligen postat av
anteri17
Nu byter vi ämne.
På tal om Liverpool. Många verkar smått missnöjda med ert fönster, men jag tycker att det har varit ganska bra. Ni har behållit alla, hittills iaf, samt fått in Aspas, Mignolet och Toure. Var behöver ni förstärkning, om nu Suarez stannar? Backlinjen är ju tillräckligt bred, saknas kanske lite spets, och mittfältet tycker jag är starkt med Gerrard, Henderson, Allen och Lucas.
Jag tycker ni står inför en situation där ni har en överlag ganska bra trupp, men då är det också bara stjärnspelare som kommer lyfta er. Och vilka skulle det vara?
Tycker Liverpools transfer fönster hittills har varit okej. Nu när Downing verkar lämna för West Ham, så behövs det en ersättare. En vänsterback behövs väl med om Luis går sönder.
Hade gärna sett Eriksen med samt en mittback. Nu när vi inte vet vad som händer med Skrtel känns det inte jättesäkert med Wisdom där bak, iallafall inte efter man såg Celtic matchen.
Truppen känns fortfarande på tok för svag för att kunna kriga om en fjärdeplats, det har breddats lite men fortfarande saknas det spelare som går rakt in i startelvan.
Om man får in Ben Arfa, Eriksen, Sakho samt en vänsterback innan augusti är slut så är jag jätte nöjd.. Kommer dock aldrig hända..