Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-12, 12:37
Medlem
timnylens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HakuwnaMatata
Precis sa jag inte non pvp?

Är du trött?
Citera
2013-08-12, 12:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av timnylen
Är du trött?

Inte det minsta, masskicksen är ju borta nu äre PG igen vettu!
Citera
2013-08-12, 12:55
Medlem
Citat:
Vad bajsigt och lira non pvp xd

Non-pvp? Hahahaha, hur efter är du egentligen?

Hade du kollat 5 sekunder på videon hade du sett att folk har white skull, vilket inte är möjligt på non-pvp, även att ingen har warmode men ändå krigar vi, vilket heller inte funkar på non-pvp..
Senast redigerad av luddeax 2013-08-12 kl. 12:57.
Citera
2013-08-12, 13:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av luddeax
Non-pvp? Hahahaha, hur efter är du egentligen?

Hade du kollat 5 sekunder på videon hade du sett att folk har white skull, vilket inte är möjligt på non-pvp, även att ingen har warmode men ändå krigar vi, vilket heller inte funkar på non-pvp..

Nu gnäller ni för jag påpekar att non pvp är när man kan springa igenom folk vilket är sant att ni inte byter server till inferna / dolera
Citera
2013-08-12, 13:13
Medlem
Citat:
Nu gnäller ni för jag påpekar att non pvp är när man kan springa igenom folk vilket är sant att ni inte byter server till inferna / dolera

Hade du haft lite mer kött på benen hade du vetat att det inte går att transfera från open-pvp till hardcore-pvp förutom till calva/calvera vilket inte är något alternativ då den världen är ett skämt, just nu 10 players online.

Förstog nu att du sa det som en "pik" även om du gjorde så på ett väldigt ogenomtänkt sätt, men tyvärr var det inte mitt val att dom satte in dem nya pvp reglerna. Där emot gav den nya updaten ett mycket bättre pvp system än dem förra pvp systemen (swap och den updaterade swap), denna updaten gav den bästa PvP'n efter originalet (8.6). I regel är det endast dem dåliga/tröga spelarna som inte gillar den nya updaten då dom inte är intelligenta nog att utnyttja det på bästa sätt. Nu kan man ju trappa folk som förut utan att dom kan swappa bort osv, även göra UE combos utan att vara rädd att massa dumma noobchars står ivägen vilket förstörde warmode och pvp i gamla tibia, så detta kan till och med vara bättre på vissa sätt än original tibia. Joke's on you bro.

Föredrar även open-pvp med skull systemet, hur kul är det inte att stöta på en red skull eller jaga en black/red skull som man har spanat in tidigare i dpn? På din underbara hardcore-pvp kan man ju aldrig loota en enda item i players förutom i low-levels, då sitter jag hellre på en OT om man endast ska träna PvP..
Citera
2013-08-12, 13:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av luddeax
Hade du haft lite mer kött på benen hade du vetat att det inte går att transfera från open-pvp till hardcore-pvp förutom till calva/calvera vilket inte är något alternativ då den världen är ett skämt, just nu 10 players online.

Förstog nu att du sa det som en "pik" även om du gjorde så på ett väldigt ogenomtänkt sätt, men tyvärr var det inte mitt val att dom satte in dem nya pvp reglerna. Där emot gav den nya updaten ett mycket bättre pvp system än dem förra pvp systemen (swap och den updaterade swap), denna updaten gav den bästa PvP'n efter originalet (8.6). I regel är det endast dem dåliga/tröga spelarna som inte gillar den nya updaten då dom inte är intelligenta nog att utnyttja det på bästa sätt. Nu kan man ju trappa folk som förut utan att dom kan swappa bort osv, även göra UE combos utan att vara rädd att massa dumma noobchars står ivägen vilket förstörde warmode och pvp i gamla tibia, så detta kan till och med vara bättre på vissa sätt än original tibia. Joke's on you bro.

Föredrar även open-pvp med skull systemet, hur kul är det inte att stöta på en red skull eller jaga en black/red skull som man har spanat in tidigare i dpn? På din underbara hardcore-pvp kan man ju aldrig loota en enda item i players förutom i low-levels, då sitter jag hellre på en OT om man endast ska träna PvP..

Du är alltså för och loota saker din lilla charlover =)
Citera
2013-08-12, 14:01
Medlem
Citat:

Alla tycker väl olika, men fortsätt du att jaga folk med 2 orc berserkers på din lvl 41 ms på inferna så gör alla andra precis det dom tycker är roligt med spelet. Alla gillar inte samma saker, det kan ju inte vara så svårt att förstå. Vissa vill rpa (av någon anledning), villa vill wara, vissa vill questa, vissa vill random pka osv osv osv.

CC15
Citera
2013-08-12, 14:08
Medlem
pozies avatar
fight fight fight!
Citera
2013-08-12, 14:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Voldtekt
Alla tycker väl olika, men fortsätt du att jaga folk med 2 orc berserkers på din lvl 41 ms på inferna så gör alla andra precis det dom tycker är roligt med spelet. Alla gillar inte samma saker, det kan ju inte vara så svårt att förstå. Vissa vill rpa (av någon anledning), villa vill wara, vissa vill questa, vissa vill random pka osv osv osv.

CC15

Du mena inte den dära eldern på 310 eller den andra på 270 elelr kanske någon av dem 5 250-280 ekarna jag använder eller vafan du kan ju mena nån av 2 x 250 rps äh man vet ju fan inte
Citera
2013-08-12, 14:47
Medlem
Deathwanderers avatar
nvm
Senast redigerad av Deathwanderer 2013-08-12 kl. 15:06.
Citera
2013-08-12, 15:14
Medlem
Citat:

"För" och loota saker? Klart man gillar att loota saker.. Man lootar ju saker av värde, det är precis som lotto fast man vinner på grund av färdighet istället för slumpen. Dina argument är det sämsta jag sett, man börjar hoppas du trollar.

Att jag är charlover för att jag gillar att loota items, hur drar du ens dem slutsatserna?

Citera
2013-08-12, 16:10
Medlem
Bästa stället att botta en FACC lvl 33 knight med usla skills, typ 60/50?
Kan fixa bra eq om det behövs
Senast redigerad av FonLidl 2013-08-12 kl. 17:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in