Citat:
Ursprungligen postat av
HakuwnaMatata
Nu gnäller ni för jag påpekar att non pvp är när man kan springa igenom folk vilket är sant att ni inte byter server till inferna / dolera
Hade du haft lite mer kött på benen hade du vetat att det inte går att transfera från open-pvp till hardcore-pvp förutom till calva/calvera vilket inte är något alternativ då den världen är ett skämt, just nu 10 players online.
Förstog nu att du sa det som en "pik" även om du gjorde så på ett väldigt ogenomtänkt sätt, men tyvärr var det inte mitt val att dom satte in dem nya pvp reglerna. Där emot gav den nya updaten ett mycket bättre pvp system än dem förra pvp systemen (swap och den updaterade swap), denna updaten gav den bästa PvP'n efter originalet (8.6). I regel är det endast dem dåliga/tröga spelarna som inte gillar den nya updaten då dom inte är intelligenta nog att utnyttja det på bästa sätt. Nu kan man ju trappa folk som förut utan att dom kan swappa bort osv, även göra UE combos utan att vara rädd att massa dumma noobchars står ivägen vilket förstörde warmode och pvp i gamla tibia, så detta kan till och med vara bättre på vissa sätt än original tibia. Joke's on you bro.
Föredrar även open-pvp med skull systemet, hur kul är det inte att stöta på en red skull eller jaga en black/red skull som man har spanat in tidigare i dpn? På din underbara hardcore-pvp kan man ju aldrig loota en enda item i players förutom i low-levels, då sitter jag hellre på en OT om man endast ska träna PvP..