2013-08-11, 22:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kloss
Haha, fet chans. Avpixlat håller bra koll på kommentarer som går över gränsen samt att hade servern beslagtagits på något sätt hade sidan inte kommit upp korta stunder då och då som nu är fallet. Gå och lägg dig.
Ja men alla kommentarer som raderas hamnar i papperskorgen, i deras worpressbas, jag har mycket svårt att tänka mig att dom har brytt sig om/orkat, radera dom permanent.

Har du arbetat med wordpress någon gång, så du vet hur det fungerar?

Eller är det du själv som ska gå och lägga dig?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellejonson
Vem bryr sig om yttrandefriheten om vi lyckas fånga några terrorister som möjligtvis planerar bombdåd á la breivik stil.

Och det tror du på fullaste allvar att man gör på avpixlat? Oj då.
Citera
Medlem
Sperssons avatar
.
Inget speciellt unikt att Politiskt Inkorrekt/Avpixlat ligger nere.
Händer några gånger varje år. Och varje gång startas det en tråd om saken.

För övrigt är kommentarerna på sidan rena svärmorsdrömmen jämfört med kommentarerna på många andra sidor. SÄPO har knappast något intresse av vad Svenne Banan skriver på Avpixlat.
Citera
2013-08-11, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av utpost
Och det tror du på fullaste allvar att man gör på avpixlat? Oj då.
Självklart, det är ju där alla korsriddare samlas, lätt autistiska med hög genomsnittsintelligens och dålig verklighetsanknytning och konsekvensanalys.
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Inget speciellt unikt att Politiskt Inkorrekt/Avpixlat ligger nere.
Händer några gånger varje år. Och varje gång startas det en tråd om saken.

För övrigt är kommentarerna på sidan rena svärmorsdrömmen jämfört med kommentarerna på många andra sidor. SÄPO har knappast något intresse av vad Svenne Banan skriver på Avpixlat.

Nazisterna är i sammanhanget vare sig något hot eller särskilt svåra att hålla reda på, med sina folköl och sitt heilande.

Svenne banan däremot, han är farlig och kan åstadkomma stor förödelse, han brukar dessutom fullfölja det han har påbörjat.
Senast redigerad av PetaFlux 2013-08-11 kl. 23:03.
Citera
2013-08-11, 23:01
Avslutad
Avpixlat kommer garanterat att vara tillbaka igen inom 1-2 dygn. Det är med 99% sannolikhet inte för evigt iaf.
Citera
2013-08-11, 23:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PetaFlux
Självklart, det är ju där alla korsriddare samlas, lätt autistiska med hög genomsnittsintelligens och dålig verklighetsanknytning och konsekvensanalys.

Nazisterna är i sammanhanget vare sig något hot eller särskilt svåra att hålla reda på, med sina folköl och sitt heilande.

Svenne banan däremot, han är farlig och kan åstadkomma stor förödelse, han brukar dessutom fullfölja det han har påbörjat.
Counterjihadister. Viss skillnad
Citera
2013-08-11, 23:05
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borglig
Avpixlat kommer garanterat att vara tillbaka igen inom 1-2 dygn. Det är med 99% sannolikhet inte för evigt iaf.

Har du någon källa eller är det spekulationer?
Citera
2013-08-11, 23:05
Medlem
Ekeroth kanske har "lånat" mer pengar av avpixlat så de inte har råd med underhåll?
Citera
2013-08-11, 23:06
Medlem
Klosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PetaFlux
Ja men alla kommentarer som raderas hamnar i papperskorgen, i deras worpressbas, jag har mycket svårt att tänka mig att dom har brytt sig om/orkat, radera dom permanent.

Har du arbetat med wordpress någon gång, så du vet hur det fungerar?

Eller är det du själv som ska gå och lägga dig?
Du menar i Disqus papperskorg? Då borde Disqus ligga nere och inte Avpixlat.

Hur förklarar du att sidan kommit upp kortare stunder under de senaste tolv timmarna?
Citera
2013-08-11, 23:06
Avslutad
Så ett fåtal har alltså lyckats komma in på Avpixlat? Under senaste dygnet. Vad tyder det på?
Citera
2013-08-11, 23:08
Bannlyst
Jag tycker att det vore hysteriskt roligt om Ekeroth har sålt avpixlat till ExPO för att använda pengarna till att stötta sin hora på dispatch och expo nu sitter för fullt och kartlägger alla dårar som har kommenterat där, i samarbete med polisen.

Hahaha
Citera
2013-08-11, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kloss
Du menar i Disqus papperskorg? Då borde Disqus ligga nere och inte Avpixlat.

Hur förklarar du att sidan kommit upp kortare stunder under de senaste tolv timmarna?
Där diskvalificerade du dig från att delta i det här samtalsämnet eftersom du uppenbarligen bara är frän utan innehåll.

Kommentarerna sparas rent fysiskt i wordpressbasen på den lokala servern, inte någon annanstans.

Dina utgående kommentarer placeras ju på din disqus server men mina inkommande, på min webserver på min site, sparas i min databas, som ägare av tex avpixlat.

Det är också i wordpressdatabasen jag administrerar dom, inte i någon extern disqusserver.
Senast redigerad av PetaFlux 2013-08-11 kl. 23:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in