Citat:
Ursprungligen postat av
PetaFlux
SÄPO har tagit servrarna, i syfte att kartlägga alla som har kommenterat på avpixlat och få tag i dom ansvariga bakom sajten.
När polisen börjar komma hem till er och ringa på dörren, kommer ni att förstå vad jag menar.
Det finns förmodligen någon utredning/misstanke om förberedelse till ett grovt brott bakom aktionen och några uppgifter kommer inte att lämnas ut.
Och vad ska CEPO anklaga mig för? Att jag skrivit svenska ord i ett kommentarsfält tillhandahållit av en extern leverantör?
Avpixlat är bara en länksida till andra sidor i stora drag. Enstaka "debattartiklar" har publicerats av 5-10 olika skribenter.
Ser inget som skulle vara "olagligt" på Avpixlat, med reservation från att "sanningen" är olaglig i det nu rabiata invandrarvänliga Sverige som av tokiga vänsterflummare håller på att förintas.
Nä ni vänstermiljöcenterfolkmoderatsocialdemokratiska galningar, låt oss som tycker om Sverige göra det. Om ni vurmar så om era muslimska "bröder" (som våldtar era systrar), varför inte ta med dem till deras varma fina länder och etablera er där.
Nä men det kan ni ju inte för då har ni inga ni kan förtrycka.
Äh bla bla bla troll är vad ni är, det har ni bevisat i denna tråden redan.