2013-08-11, 19:20
Medlem
Mr.Mayhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Du måste ju vara avvikande på riktigt, har aldrig läst så mycket konstigheter av en och samma människa.
Fattar inte varför du fortsätter, känns som exakt alla i den här tråden är jävligt trötta på dig. Och du tillför absolut ingenting,Du vill ju att det ska vara mindre fotbollsstök och mer kickers uppgörelser i firma världen.
Jävla stolpskott!!!

Du som är DFG kan väl åtminstone svara på hur du känner dig efter att du och dina grabbar har slagit sönder en krog? Mår du bra av att ha förstört någon annans levebröd eller har du ångest under dagarna som kommer?. Seriöst alltså. När man planerar en pubstormning så kan man nästan räkna med att puben blir sönderslagen, och anser du dig ha rätten att tillsammans med dina kompisar slå sönder någon annans egendom?
Citera
2013-08-11, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mayhem
Du som är DFG kan väl åtminstone svara på hur du känner dig efter att du och dina grabbar har slagit sönder en krog? Mår du bra av att ha förstört någon annans levebröd eller har du ångest under dagarna som kommer?. Seriöst alltså. När man planerar en pubstormning så kan man nästan räkna med att puben blir sönderslagen, och anser du dig ha rätten att tillsammans med dina kompisar slå sönder någon annans egendom?

Tack så mkt för den. Det är det jag menar. Låt bli allmänheten. Slåss hur mkt ni vill, men förstör inte för folk som inte är med på det.
Citera
2013-08-11, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Du måste ju vara avvikande på riktigt, har aldrig läst så mycket konstigheter av en och samma människa.
Fattar inte varför du fortsätter, känns som exakt alla i den här tråden är jävligt trötta på dig. Och du tillför absolut ingenting,Du vill ju att det ska vara mindre fotbollsstök och mer kickers uppgörelser i firma världen.
Jävla stolpskott!!!

Mitt sista inlägg för dagen här. Du snackar om kickers uppgörelser, och firmor. Men startades inte just firmor för att inte oskyldiga ska drabbas, och för att man ska kunna göra upp på en avskild plats?
Citera
2013-08-11, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Mitt sista inlägg för dagen här. Du snackar om kickers uppgörelser, och firmor. Men startades inte just firmor för att inte oskyldiga ska drabbas, och för att man ska kunna göra upp på en avskild plats?
Hahahahaha vart fan har du läst det???
Citera
2013-08-11, 21:39
Medlem
ItchyNScratchys avatar
Massa små stök och små box runt om i Malmö både idag och igår har jag hört. Konstigt att Heif tog sig till Malmö utan att boxas med Malmö
Citera
2013-08-11, 22:03
Medlem
Marmoths avatar
Fega idiotiska jävla nollor och fegisar....sluta slåss på allmän plats! Ni vågar inte ses i en grusgrop där ni inte kan fly eller polisen inte kan "rädda" er. Patetiskt!
Citera
2013-08-11, 23:20
Medlem
Haha, folk alltså...
Ska det smälla så ser jag hellre att det smäller på stan än 3 mil utanför på en jävla gräsplätt.
Dem som var på lilla torg vet vad som hände, och som ngn säger, "fittigt/dåligt whatsoever att köra på ett torg när alla inte är beredda and so on. Tro mig, gnaget var beredda. För beredda...
Citera
2013-08-12, 00:35
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManUTD1878
Haha, folk alltså...
Ska det smälla så ser jag hellre att det smäller på stan än 3 mil utanför på en jävla gräsplätt.
Dem som var på lilla torg vet vad som hände, och som ngn säger, "fittigt/dåligt whatsoever att köra på ett torg när alla inte är beredda and so on. Tro mig, gnaget var beredda. För beredda...
Men vi andra då, d v s vi med familj, barn och äldre som inte vill se rohypnolpåtända flåbusar hoppa jämfota, veva med armarna, hota och sparka på varandra utan ha våran lugna tid på byn liksom? Vad ska vi göra eller ta vägen?

Ni är ena j**** bortskämda unga idioter som inte fattar ordet RESPEKT! Om ni vill leva och ha detta liv så var öppna och berätta för alla istället för att bära huvor och ljuga! Fegisar!

Puss,
M
Citera
2013-08-12, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
Men vi andra då, d v s vi med familj, barn och äldre som inte vill se rohypnolpåtända flåbusar hoppa jämfota, veva med armarna, hota och sparka på varandra utan ha våran lugna tid på byn liksom? Vad ska vi göra eller ta vägen?

Ni är ena j**** bortskämda unga idioter som inte fattar ordet RESPEKT! Om ni vill leva och ha detta liv så var öppna och berätta för alla istället för att bära huvor och ljuga! Fegisar!

Puss,
M
Visst är internet bra, då kan man spela tuff utan att någon hittar en!
Citera
2013-08-12, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Jag tycker att det är intressant när man möts i planerade möten, liksom jag tycker att kampsport är kul. Jag har ingen agenda. Jag skrev att jag tycker att det är tråkigt när man ska storma krogen osv, där vanligt folk sitter och blir drabbade. Är det så konstigt? Ofta slår man sönder krogen, vilket ochså är tråkigt eftersom att dt kostar folk mkt pengar.

Muff skriv vad du vill. Jag leker inte ball, jag skriver vad jag tycker. Du leker ball som säger att ni som kör bara får skriva om det. Jag går helt med på att sluta skriva, om ni slutar skryta om[/spoiler] det, för fan vad ni vill ha uppmärksamhet alltså. SS är ju för vanligt folk ska kunna läsa om era fighter då ni vill ha uppmärksamhet. Ni får köra hur mkt ni vill, jag tycker bara att ni ska låta bli att köra där vanliga personer kan drabbas...för jag tror ingen vill att deras morsa t,ex ska råka illa ut för att ni vill kasta stolar och annat på krogen...borde vara common sense.

"Om ni slutar skryta om det"
För fan du har ju genom hela tråden skrivit flertal inlägg om just firmorna, glorifiering samt allvetande om just styrka och nummer hos de ledande firmorna. Du uppmärksammar ju aktiviteten kontinuerligt."Läst om"... "hört om"... Sluta gärna yttra dig fortsättningsvis så slipper vi dina förvirrande tonårstankar i ämnet. Piss off!
Citera
2013-08-12, 02:43
Avslutad
Citat:

Puss,
M

Haha, ja för på fotbollssdagarna när det ska spelas en högriskmatch så brukar det vara allmänt krig ute i stan. Vissa tar med gevär och granater. Folk sprängs i bitar och att se kroppsrester, inälvor och enstaka ben ligga här och där har folk vant sig vid nu.

Ärligt talat, vem tar med sig barn eller åldringar in på krogen?

Kan du länka till där barn skadats relaterat till fotbollsvåld?
Citera
2013-08-12, 02:58
Medlem
Citat:

Puss,
M

Du har skrivit samma moraliska sörja sedan tråden startades 2007. Tror du att någon huligan kommer att ändra sitt beteende på grund av dina regelbundna brandtal som dyker upp lite då och då?
Senast redigerad av Sebastard2 2013-08-12 kl. 03:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in