Citat:
Ursprungligen postat av
Enkel-Man
Jag skulle med glädje döda homosexuella för att det är gud, den allsmäktiges vilja, ty det är skrivet "Om en man ligger med en annan man som med en kvinna, har de båda gjort något avskyvärt. De skall straffas med döden, skulden för deras död är deras egen." (tredje moseboken 20:13) Men att göra det skulle vara att kasta bort mitt liv, i livet kan jag motarbeta homosexualiteten (och allt annat ont i världen) och dess spridning och arbeta för att de ska straffas med döden
Äh, du är bara lite blyg. Kan du inte börja med att döda alla dem som arbetar på söndagar? Det kan ju vara en liten mjukstart och det är ju enkelt att se vilka det är. De vanhelgar den heliga sabbaten och då vill gud att du dödar dem.
Nu i sommar såg jag också en massa människor som gick runt helt ogenerat i både bomull och linkläder samtidigt trots att de vet hur det strider mot guds lag. Jag fick gå hem och ta luktsalt. På dem bara!
Varför tror du att gud började bli mesig när han tog en mänsklig form? Han var ju betydligt tuffare innan men sen ville han tydligen inte leva efter sina egna regler. Kanske är lättare att vara tuff på avstånd. Lite som de där internethatarna. Jag tror gud var den första riktigt hatfyllda typen i etern.