Citat:
Ursprungligen postat av
beaver_se
Källa till att jag litar på Polisen och rättsläkare mm, nu får du fan ge dig.
Att de uttalat något om ansvarsfördelningen är något du din falskapa påstår inte något jag sagt.
Lågpostare är när man inte har riktigt rent mjöl i påsen, litar ju mer på fullpostare som inte svänger runt med nya nick i varje tråd så där lite tjejigt. Missförstå mig rätt nu.
PS,: I tråden har det kommit lågpostera som velat leda bort spåren från AJ, att då hitta på nya grejer hela tiden som bara leder till att hjälpa AJ från straff blir man bara så trött på. Iallafall jag ~Bäver blir det.
PS2: Vi kan återkomma till detta med blodet i trappans tillkomst genom droppning vs kroppsfinktion när rättegången mot GM är över, då vet vi förhoppningsvis.
Du missförstår mig. Jag påstår ingenting, jag ber dig bara tagga ner på attityden.
Jag struntar helt i blodet i trappan, du blandar ihop mig med någon annan i tråden.
Jag har aldrig påstått att polis, rättsläkare eller SKL har uttalat sig om ansvarsfördelningen, däremot skrev du att du hellre litar på dom än lågpostande Felix52. Det jag påstår är att Felix52s teori inte på något sätt säger emot något uttalande som Polis, rättsläkare eller SKL har gjort. Då är det alltså du som indirekt påstår det.
Take a chill pill, en stärkande promenad eller se till att få 7-8 timmars sömn om natten, du verkar helt rabiat.
Och till sist, falskapa? Haha, vaffan är det för något?