2013-08-11, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadwood
Jo. Men de figurerar och targetar runt puckade kvinnor som går att manipulera, eftersom dessa kvinnor vill att sagan ska vara sann, hur jäkla ologisk den än är och att ett mongo skulle kunat räkna ut det. Jag tillhör inte dessa kvinnor. Är mkt rationell även om jag varit dödligt kär själv.

Vad fan har du med det här mordfallet o göra då kan man undra?

Fan du verkar inte så jävla rationell som du påstår om du verkligen inte kan föreställa dig att en man kan bli lika lurad av en psykopat/jävligt målmedveten person som en kvinna..
Citera
2013-08-11, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nebeln
Ok, ok jag tar på mig ansvarets väst och bär den...men det är fortfarande sant att Jens hade aldrig träffat S.N om det inte vore för hans sexualitet...men nu är hänt redan hänt och inget kan göra det ogjort..oavsett läggning så borde ni alla psykopater/sociopater brinna som facklor!!

Du är ju dum i huvudet på riktigt. Oavsett vilken läggning du har så kan du vara vid fel plats, vid fel tidpunkt, och träffa en dåre (oavsett läggning). Tur att du inte jobbar inom polisen eller rättväsendet öht, för du hade haft väldigt svårt att särskilja vikten av sexuell läggning i förhållande till vad som är relevant i sammanhanget. Käft nu
Senast redigerad av untribium 2013-08-11 kl. 03:26.
Citera
2013-08-11, 03:36
Medlem
Citat:
Ok, ok jag tar på mig ansvarets väst och bär den...men det är fortfarande sant att Jens hade aldrig träffat S.N om det inte vore för hans sexualitet...men nu är hänt redan hänt och inget kan göra det ogjort..oavsett läggning så borde ni alla psykopater/sociopater brinna som facklor!!

Hade J.J vart hetero och vid liv hade väl bara någon annan blivit utsatt för St*fan och då hade vi suttit o diskuterat den personen istället och du hade kunnat säga samma sak om den..

Hade St*fan varit hetero hade det säkert barkat åt samma håll med en kvinna...

Ingen sexualitet i världen kan ha ihjäl någon och gömma liket i ett förråd, det gör mördare.
Citera
2013-08-11, 03:46
Medlem
carass avatar
Tragisk historia detta!

Till Jens anhöriga och närmaste vänner beklagar jag sorgen och sänder styrkekramar och hoppas ni orkar igenom detta och inte känna att ni såg varningsklockorna men inte gjorde något. Vad som hänt är helt och hållet SN skyldig till. Ingen annan.

Att JJ var en snäll och genomärlig kille vittnar de flesta vännerna och grannarna om. JJ var också en kärleksfull kille med känslor, som uttryckte sina känslor, bland annat på Instagram där han postade sina korta finurliga dikter.

Att gärningsman SN är psykopat tror jag inte. SN har snarare psykopatiska drag, är en narcisst, är en sol-och-vårare, tänker bara på sig själv och manipulerar sin omgivning som det passar för stunden.

Att JJ lät sig bli lurad smärtar förstås. Men JJ är inte ensam om detta fenomen, finns massor av bedragare som utger sig för att vara gay för att sol-och-våra, dessa vet hur man "trycker på känslo knapparna" och upphåller en (falsk) känsla av äkta kärlek. JJ trodde på den äkta kärleken. Men SN trodde inte på kärlek utan snarare på att genom JJ hade han någonstans att bo, och att JJ skulle försörja honom eftersom JJ hade pengar. SN har säkert snott pengar från JJ under tiden de varit tillsammans utan att JJ märkt det.

JJ såg fram emot semesterresan. Sa JJ själv så sent som i slutet av juli. Sedan hände något som förändrade alltihopa, vilket slutar med att polisen hittar JJ död i ett källarförråd.

Vad som hände kan spekuleras om.
Att SN burit ner JJ till källarförrådet kan nog uteslutas. SN hade nog inte vågat med risken för att någon ska se.
Att SN dödat JJ i källarförrådet är väl mer troligt.
Och då kan man ju fråga sig varför JJ gick med SN till förådet, vad hade de där att göra?
En del inlägg har spekulerat om att de tillsammans skulle hämta resväskor i förrådet inför semesterresan.

Jag gissar på att JJ kommit på att SN är otrogen, SN har sex med andra killar trots att SN har ett förhållande med JJ. Detta kommer upp under kvällen då båda dricker och blir fulla och därför JJ börjar säga vad han känner. Att han känner att SN är falsk och att han knullar andra (svartsjuka), och kommit på att det saknas pengar att SN kanske försnillat stor summa pengar. Det bråkas och skriks. JJ är desperat eftersom han trodde det var äkta kärlek. SN svarar då att pengarna har han gömt i källarförrådet. JJ svarar att de åker dit men därefter är det slut. De kommer dit. Istället för att visa pengar blir JJ strypt av SN.
Citera
2013-08-11, 03:54
Medlem
Påstår du att SN inte var bög? Citat: "finns massor av bedragare som utger sig för att vara gay för att sol-och-våra".

Det förekommer säkert, men att det skulle finns MASSOR av bedragare som utger sig för det håller jag som mindre troligt. Jag själv har aldrig hört talas om det tills nu. Detta sumpar tyvärr din trovärdighet i hela det inlägget.

[quote=caras|44719666]Tragisk historia detta!

Till Jens anhöriga och närmaste vänner beklagar jag sorgen....

Men JJ är inte ensam om detta fenomen, finns massor av bedragare som utger sig för att vara gay för att sol-och-våra, dessa vet hur man "trycker på känslo knapparna" och upphåller en (falsk) känsla av äkta kärlek. JJ trodde på den äkta kärleken.
Citera
2013-08-11, 04:08
Medlem
nebelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av untribium
Ok, du briljerar inte direkt med din intelligens nu. Du påstår alltså att en mördad person inte hade varit död, om det inte vore på grund av dennes mördare? No shit sherlock!! Definitionen av mördare är att personen har dödat en annan människa.. Retarded?

Ok, ok jag ger mig..Jens hade varit död i vilket fall då så får du rätt..om han hade varit hetro så hade han träffat en sol o vårar kvinna...jag orkar inte dementera om detta.

och tydligen vill untribium ha rätt till vilket pris som helst..pekar mot psykopaten...
Senast redigerad av nebeln 2013-08-11 kl. 04:11.
Citera
2013-08-11, 04:10
Medlem
carass avatar
Citat:
Idiot, han utger sig inte för att vara bög. Det är överbevisat att han ÄR bög. Är du alltid så här trög i huvudet?

På vilket sätt är det överbevisat att SN är bög? Har du källor som styrker det?
Citera
2013-08-11, 04:11
Medlem
Tänk om han hade varit en heterosexuell präst.. då hade det här definitivt inte kunnat hända. Har du hört talas om Helge Fossmo? Han råkade ju ha ihjäl lite folk, trots att han inte var bög. Men du tror ju fortfarande att det handlar om sexuell läggning. Far åt helvete

Citat:
Ok, ok jag ger mig..Jens hade varit död i vilket fall då så får du rätt..om han hade varit hetro så hade han träffat en sol o vårar kvinna...jag orkar inte dementera om detta.
Citera
2013-08-11, 04:14
Medlem
Kolla tillbaka i tråden, där står det klart och tydligt att han har profiler registrerade på Grindr, QX och Bodycontact.. det är bevis nog. Dessutom kan du se att han mestadels har bögar som vänner på sin facebook. Och om du har tagit del av nyheterna den senaste veckan, så har du säkert förstått att Fredrik Federley är ytligt bekant med GM. Det kan ju betyda något också..

Citat:
Ursprungligen postat av caras
På vilket sätt är det överbevisat att SB är bög? Har du källor som styrker det?
Citera
2013-08-11, 04:15
Medlem
nebelns avatar
Citat:
Tänk om han hade varit en heterosexuell präst.. då hade det här definitivt inte kunnat hända. Har du hört talas om Helge Fossmo? Han råkade ju ha ihjäl lite folk, trots att han inte var bög. Men du tror ju fortfarande att det handlar om sexuell läggning. Far åt helvete

Fossmo hade hantlangare...rättade jag dig nu eller? ...att jag skulle fara åt helvetet..jag är där med dig nu untribium
Citera
2013-08-11, 04:17
Medlem
Det är tydligt att du inte förstår vad som har hänt. Tips: läs tråden från start till slut, och alla nyheter som har publicerats i ämnet. Det kan hjälpa dig att förstå bättre.. men du verkar inte så begåvad tyvärr. Kanske finns det någon i din närhet som kan förklara det för dig

Citat:
Fossmo hade hantlangare...rättade jag dig nu eller? ...att jag skulle fara åt helvetet..jag är där med dig nu untribium
Citera
2013-08-11, 04:20
Medlem
carass avatar
Citat:
Kolla tillbaka i tråden, där står det klart och tydligt att han har profiler registrerade på Grindr, QX och Bodycontact.. det är bevis nog. Dessutom kan du se att han mestadels har bögar som vänner på sin facebook. Och om du har tagit del av nyheterna den senaste veckan, så har du säkert förstått att Fredrik Federley är ytligt bekant med GM. Det kan ju betyda något också..

Att SN träffat Fredrik Federley betyder ingenting, det gör inte SN till bög.
Att SN reggat konton på diverse gay forum t ex QX betyder heller ingenting. Betyder och visar bara att SN ser homo/bi killar som sin målgrupp, lätta att lura enligt SN:s förvirrade hjärna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in