2013-08-10, 16:58
Medlem
Gymmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigLucipher
Och sen min egenfantiserade nojja, som ni mer än gärna får dementera och slå ner på:

Testosteron = större muskler, hjärta = muskel, summa: läskigt

Det är oundvikligt att man får hjärtproblem senare skulle jag påstå.
Jag andas som en tjur, on som off. Dock så har jag en massa clen kurer i bagaget med.
Citera
2013-08-10, 18:36
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SjuSjuSju
Snart 40, vill bli "stor"

Nästan 190 cm och 105 kg, har ingen koll på fettprocent MEN magen är tjock! 110 cm runt buken. Målet är att ligga under 100cm på magen och över 100 kg vikt.

Träningserfarenhet är ca 6 år till och från mys gymmande. 1 år stadigt gymmande med 4 split = rygg, axlar, ben, bröst med biceps, triceps och underarmar en eller två ggr per vecka.

Tanken är testo e 250 e3 lr 4d för att efter ca 16 veckor eventuellt köra pct på nolva. Känner jag mig stark psykiskt efter det så en höjning till det dubbla under samma period.

ELLER! Köra 250 e7d mår jag bra efter ca 16 veckor så fortsätter jag sätta 250 e7d och nöjer mig med att må bra och bygga lite extra.

Min kost är 280 g protein 320 g kolhydrater och 130 g fett per dag.

Just ja, lite styrkestats: 100 bänk, 170 mark och 140 böj.

Inga kurer i bagaget. Vad skulle du rekomendera, eller vad har du som är runt 40 kört?

Tack
kör en testo deca kur. gillar o ligga o cruisa på det, en bra massbyggare
Citera
2013-08-10, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gymme
Det är oundvikligt att man får hjärtproblem senare skulle jag påstå.
Jag andas som en tjur, on som off. Dock så har jag en massa clen kurer i bagaget med.

Har du någon fakta och backa upp ditt påstående med? Låtet väldigt brosience..
Citera
2013-08-10, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cplhassan
Hej!

Har lite tankar på att kicka igång en Testo-E kur 250 ML. 1 stick i veckan, alltså vara on året om. Bara testo-E. Någon som gör det och har några tankar & synpunkter ?!

Är 23 år
180 cm
Vikt 82
Tränat seriöst i 2 år

Mvh CplHassan

Låter för mig fantastiskt onödigt med tanke på din ringa ålder samt dosen.
Fine om du ligger på testo E som bas men kör någon blast då och då under årets gång. Nu stänger du sakta men säkert bara ner dig utan att få ut särskild effekt. 250mg E7D året om är inte långt ifrån normalt testo-nivå i kroppen
Citera
2013-08-10, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueEyedDevil
kör en testo deca kur. gillar o ligga o cruisa på det, en bra massbyggare

Han ska genomföra sin första kur, 40bast..Testo only räcker..spä inte mer skit på det konceptet han kommer långt med sin kost och testo only. Det är skillnad på 20 och 40, som 40åring ska man försöka undvika för många preparat i överlag det är då enbart testosteron gör sig ypperligt.
Citera
2013-08-10, 20:57
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigLucipher
Och sen min egenfantiserade nojja, som ni mer än gärna får dementera och slå ner på:

Testosteron = större muskler, hjärta = muskel, summa: läskigt

Testosteron bygger bara skelettmuskulatur, hjärtförstoring är EXTREMT ovanligt i det sammanhanget.

Är det hjärtat du är rädd om så ska du undvika höga doser tillväxthormon och androgener. (Vi pratar runt +10iu om dagen på HGH). Det finns dokumenterat och klart.
Citera
2013-08-10, 21:01
Medlem
Gymmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proficio
Har du någon fakta och backa upp ditt påstående med? Låtet väldigt brosience..

Tror du specifikt att testo påverkar endast dina biceps och triceps?
Hjärtat är en muskel. Du kan få större hjärta, oxhjärta tror jag inte direkt på men att hjärtat tar stryk förr eller senare anser jag vara ett faktum.

Kura du ett par år och du kommer förstå vad jag menar
Citera
2013-08-10, 21:32
Medlem
Citat:
Hjärtat är en muskel. Du kan få större hjärta, oxhjärta tror jag inte direkt på men att hjärtat tar stryk förr eller senare anser jag vara ett faktum.

För och börja då så du kan släppa att du är nån mastersiencepreppare som sitter på erfarenheter som ingen annan gör, jag har redan preppat några år.

Sen vad du TROR eller PÅSTÅR skiter jag fullkomligt i, jag frågade helt enkelt bara om du hade någon fakta som backade upp vad du TROR och PÅSTÅR.

Och nej jag vill inte ha ännu ett påstående/troende utan fakta tack.

För övrigt, som du använder "specifikt" är det rätt uppenbart du inte ens har svenska a.
Citera
2013-08-10, 21:58
Medlem
Citat:

Som D_Trip säger; anabola påverkar skelettmuskulaturen och inte klappmuskulaturen (hjärtat).

Det är annat som påverkar hjärtat t.ex mer muskelmassa krävs mer blod för att transportera syret, högre blodtryck ,sämre blodfetter m.m
Citera
2013-08-10, 22:44
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Han ska genomföra sin första kur, 40bast..Testo only räcker..spä inte mer skit på det konceptet han kommer långt med sin kost och testo only. Det är skillnad på 20 och 40, som 40åring ska man försöka undvika för många preparat i överlag det är då enbart testosteron gör sig ypperligt.
Absolut att testo är tillräckligt. Men han gör som han vill..
Citera
2013-08-10, 22:53
Medlem
Gymmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proficio
För och börja då så du kan släppa att du är nån mastersiencepreppare som sitter på erfarenheter som ingen annan gör, jag har redan preppat några år.

Sen vad du TROR eller PÅSTÅR skiter jag fullkomligt i, jag frågade helt enkelt bara om du hade någon fakta som backade upp vad du TROR och PÅSTÅR.

Och nej jag vill inte ha ännu ett påstående/troende utan fakta tack.

För övrigt, som du använder "specifikt" är det rätt uppenbart du inte ens har svenska a.

Typiskt F12. Reagerar såhär, som allt är ett påhopp.
Var en glad kurare och vi kan diskutera detta närmare, som testocyp nämnde så påverkar det inte muskulaturen, men att det påverkar andra saker som i sin hand påverkar hjärtat är ett faktum.
Ha det bra

Har du inte personligen upplevt något som påverkar ditt hjärta? Är nog mitt clen knarkande som gjort det mesta.

/En full Gymme
Senast redigerad av Gymme 2013-08-10 kl. 22:55.
Citera
2013-08-10, 23:17
Medlem
Citat:
Typiskt F12. Reagerar såhär, som allt är ett påhopp.
Var en glad kurare och vi kan diskutera detta närmare, som testocyp nämnde så påverkar det inte muskulaturen, men att det påverkar andra saker som i sin hand påverkar hjärtat är ett faktum.
Ha det bra

Har du inte personligen upplevt något som påverkar ditt hjärta? Är nog mitt clen knarkande som gjort det mesta.

/En full Gymme

Ett påhopp? För jag fråga vad du har för fakta och backa upp din tro och påståenden med?
Ja klart steroider indirekt påverkar hjärtat, du sa dock att det va ett faktum och därför frågade jag om fakta på det. Man utgår lixom från att någon kan backa upp de de säger när man säger som du gjorde.
Och nej inte känt nått i hjärtat, dock bara kört 500mg testo ew i 3 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in