Jag har tagit för givet att det kommer att finnas en schysst countrykanal. Nu när jag tänker efter kanske det inte är säkert att Rockstar tycker att det är lika självklart
Samma här. Kommer bli besviken om de inte har nån bra radiokanal med country. Hoppas på en countrystation med nya låtar och att k-rose också ska finnas med
Det är ju sagt att bakgrundsmusik/spänningsmusik kommer att spelas när man kör bil väldigt fort, är mitt i en biljakt eller när man har en shootout med polisen etc, jag hoppas verkligen att det är något som man kommer att kunna stänga av
Jag gillar att bara höra bilens ljud medan jag kör (har alltid radion i Gta IV avstängd) eller höra vapnens ljud när jag springer in i en folkmassa och skjuter vilt
Ja, varför skulle internet vara ett krav för single player?
Nu för tiden ska ju varenda jävla singleplayer spel ha internetförbindelse för att det ska gå att spela. Okej, inte varenda, men ett spel är ett för mycket.
Jag hade inte nåt intresse alls i att köpa GTA V. Men när jag såg gameplayvideon för en månad sen var det första jag gjorde dagen efter var att gå och förhandsboka det.