2013-08-09, 22:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Felix52
Det var ju också en jämförelse.
Det finns olika skäl till varför man försöker ta sin tillflykt till en ambassad.

Tycker alla i tråden ska sluta tycka synd om AJ. Han kommer hem på Onsdag.

Retas du eller trollar? Karln vet ju hela häktningsframställan redan enl vissa media. Förvaret har på sig nästan 6 Dagar han kommer inte försäga sig ett skit.

Har bondeadvokaten från Trollhättan redan åkt ner? Detta kan bli hans lyft att få fler stora mål.
Senast redigerad av Bejrut 2013-08-09 kl. 22:21.
Citera
2013-08-09, 22:26
Medlem
CityAndColour.s avatar
Jag satt bakom två tjejer på t-banan idag varav den ena föreföll sig känna DBs ex. De pratade ganska länge om allt detta och tydligen är DBs ex övertygad om att DB är kapabel till vad som helst. Exet hade blivit misshandlad ett flertal ggr av DB pga att alkohol gjorde honom personlighetsförändrad, och han beskrevs som ett "monster på fyllan".

Vet ej sanningshalten i dessa påståenden då jag som sagt inte känner tjejerna men tänkte att det kunde vara av intresse.
Citera
2013-08-09, 22:27
Medlem
upsteppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
De kommer inte att få sitta på samma anstalt.
Det får bara golare göra, sitta på samma anstalt alltså.

Det stämmer inte med verkligheten, bara med dina fantasier, låt bli syran!
Anstaltsplacering avgörs utifrån en rad andra kriterier, t ex strafflängd.
Spelar ingen roll hur mycket eller lite någon "golat".
Sexualbrottslingar har egna avdelningar på flera anstalter och jag tror även
att en anstalt är till enbart för sexualbrottslingar (Skogome).
Någon speciell avdelning eller anstalt för "golare" existerar däremot INTE.
Citera
2013-08-09, 22:29
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nutte59
Finns säkert många svin å kriminella som har ett jobb som dom sköter alldeles utmärkt, sen kan vi ju tycka vad vi vill om det.

Nu menar jag inte "vanliga" kriminella och småbuset. Dessa tre har visat sig helt sakna allt vad empati heter och om dem är det inte synd. Bodde en gång granne med en polis i en stor sydlig stad som sa att "det finns hederliga kriminella och det finns avskum som inte borde få gå lösa" och då menad han bl a pedofiler och män som misshandlar sina fruar/flickvänner till döds. Helt enkelt de som på något sätt våldför sig på försvarslösa.
Citera
2013-08-09, 22:30
Medlem
Greger65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bejrut
Det finns så många program för dessa. När jag satt första gångerna på 80 - Talet fanns det inte bokstavskombinationer nu för tiden har varenda kotte det. Det enda jag inte kan uttala mig om är om ifall han hänger sig men dom kollar cellen hela tiden om du är den typen av människa. kanske t.om att han får göra den stora psykundersökningen har själv gjort den.

Ska du hoppas på att han hänger sig kommer det ske i Polen vet inte hur dom kollar fångar där?

Men han vet förmodligen inte där nere att kroppen är funnen eller vilka andra som sitter för detta brott.
P.s nu vet vi inte vad han har läst på nätet innan han gick in på Ambassaden i Polen.D.s

Det värsta straffet är häktningen innan han vet vad som Tutten vet. Sen när tingsrätten har sagt sitt då vet han vad han ska rätta sig till det brukar kännas som en lättnad.
Då släpps alla restriktioner.

Ja alla dessa bokstavskombinationer verkar vara en fin anledning för läkare m.m att lägga in personer i små fack och ge dom lite amfetamin så slipper dom bry sig sen....OT menöveraktiva barn finns inte längre...alla har adhd....

Gällande självmord så verkar han inte vara den typen utan mer psykopat som bestämmer att allt han säger är sant och i o m det så kommer han nog sitta av sitt straff och gråta ut i tidningarna från kåken att han är oskyldig som självaste OJ Sim*son
Citera
2013-08-09, 22:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CityAndColour.
Jag satt bakom två tjejer på t-banan idag varav den ena föreföll sig känna DBs ex. De pratade ganska länge om allt detta och tydligen är DBs ex övertygad om att DB är kapabel till vad som helst. Exet hade blivit misshandlad ett flertal ggr av DB pga att alkohol gjorde honom personlighetsförändrad, och han beskrevs som ett "monster på fyllan".

Vet ej sanningshalten i dessa påståenden då jag som sagt inte känner tjejerna men tänkte att det kunde vara av intresse.

Har anmält dig för MOD ! Trams !
Citera
2013-08-09, 22:33
Medlem
Fint skrivet på Fejjan till er som har förtjänat det. Ber att få lyfta på peruken.
Ni vet själva vilka ni är. Imponerandes engagemang!
Citera
2013-08-09, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Finskor hade jag köpt utan problem. Dock inte boots! Boots och stålklackar är två riktiga no no inne i en lägenhet/villa!! Så antingen sattes de på för att gå ut eller så var det ett utslag av att inte veta bättre. En möjlighet kan ju också vara att killarna klädde på henne innan de fraktade iväg henne för att, om hon hittades, man skulle tro hon blivit påhoppad utomhus.

Tiderna förändras med åren. Det finns tjejer som är i 20-årsåldern 2013 och som gärna vill ge ett snyggare/sexigare intryck och som dessutom gärna kränger på ett par snygga boots inomhus, för att uppnå det.
Citera
2013-08-09, 22:36
Medlem
Citat:
Retas du eller trollar? Karln vet ju hela häktningsframställan redan enl vissa media. Förvaret har på sig nästan 6 Dagar han kommer inte försäga sig ett skit.

Har bondeadvokaten från Trollhättan redan åkt ner? Detta kan bli hans lyft att få fler stora mål.

Det första.
Han vet varför han är efterlyst. Vad som hänt på hemmaplan är han ovetande om.
Hans svenske advokat är inte hans advokat förän han befinner sig på svensk mark.
Citera
Medlem
redeyeddevils avatar
Citat:

Finns det ens t-bana i Västra götaland?
Citera
Medlem
Citat:

T-banan? Stockholmstjej? Pratade högt och tydligt kan jag tro..
Citera
2013-08-09, 22:37
Medlem
CityAndColour.s avatar
Citat:
Har anmält dig för MOD ! Trams !

Jag har ingen som helst anledning att sitta och hitta på?
Som jag skrev: vet ej sanningshalten i dessa påståenden då jag som sagt inte känner tjejerna men tänkte att det kunde vara av intresse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in