2013-08-09, 20:48
Medlem
dunias avatar
Kan inte någon jävel svara på min fucking fråga innan jag skapar en ny fucking tråd?
Citera
2013-08-09, 20:49
Medlem
dunias avatar
FLASHBACK-yttrandefrihet på riktigt

MY ASS!

Ni snackar om helt betydelselösa saker och ting. När man väl ställer en fråga som man kan ha användning av ser ni på det andra hållet.

Min fråga är, vad ska ni med yttrandefrihet till när ni inte kan använda det på ett adekvat sätt??
Citera
2013-08-09, 21:08
Medlem
Stonedboys avatar
Ja om du är ute efter liggat så är det väl vettigt. Kör på ett tag, fiska nåt annat under tiden. Sen när du tröttnat så byter du.

Så hade väl mitt scenario sett ut.
Citera
2013-08-09, 21:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MansMjolk
Har en tös som jag vet kommer nappa direkt om jag spelar lite seriös. Men frågan är hur jäkla svinig mitt tänk är? Jag vet med 100% att hon inte är någon egentligen som jag skulle vilja bli tillsammans med.

Alltså, jag spelar kär och får ligga ett bra tag framöver?

Är sexet bra så go for it. Inget fel alls. Tänket är lite likt den kvinnliga golddiggern som väljer en man för pengarna.
Citera
2013-08-09, 21:44
Medlem
MansMjolks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Ja, det är väl så. Väldigt jävligt sant. En annan fråga då: Vad är det längsta ni manshoror kan fejka er kärlek? Hur orkar ni ens? Dåligt samvete? Träffar ni tjejens föräldrar/vänner? Varför inte bara slipa på er personlighet/utseende och skaffa en tjej som kan falla för er och som även ni fallit för. Det här är bedrägeri på den största nivån. Ni leker med en annan människas känslor och liv. Visa respekt istället och kolla på en porrfilm om du måste uträtta dina behov istället för att ge en oskyldig brud men för livet när hon sitter där, flera år in på ert förhållande och undrar varför i helvete vill han inte ta förhållandet till en ny nivå genom att antingen flytta ihop, förlovas, giftas. Förstör inte henne. Det räcker.

Varför skulle vilja träffa tjejens föräldrar? Hon är vän med min polares tjej därför jag är lite tveksam, annars hade jag kört på för längesen.

Alltså är du sjuk i huvudet? Du nämner ord som gifta sig, flera år in på förhållandet och flytta ihop? Märks att du är tjej. Har bara träffat bruden 2 ggr...

Jag ser det mer som en förlängd sommarflört. Man träffas lite titt som tätt och myser/sover ihop. Som nån tidigare skribent skrev så kanske jag faller tillslut ändå. Helt seriöst ger man en tjej men för livet om man gör slut?

Kolla på porr gör jag redan varje dag.
Citera
2013-08-09, 21:49
Medlem
dunias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MansMjolk
Varför skulle vilja träffa tjejens föräldrar? Hon är vän med min polares tjej därför jag är lite tveksam, annars hade jag kört på för längesen.

Alltså är du sjuk i huvudet? Du nämner ord som gifta sig, flera år in på förhållandet och flytta ihop? Märks att du är tjej. Har bara träffat bruden 2 ggr...

Jag ser det mer som en förlängd sommarflört. Man träffas lite titt som tätt och myser/sover ihop. Som nån tidigare skribent skrev så kanske jag faller tillslut ändå. Helt seriöst ger man en tjej men för livet om man gör slut?

Kolla på porr gör jag redan varje dag.
Du ger henne men om du lurar in henne in till att tro att du är kär i henne, vill ha något seriöst, etc etc. Du ska väl träffa dem efter ett tag? DU jag har gjort en tråd åt dig. Den är precis här under denna tråd.
Citera
2013-08-09, 22:02
Medlem
MansMjolks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Du ger henne men om du lurar in henne in till att tro att du är kär i henne, vill ha något seriöst, etc etc. Du ska väl träffa dem efter ett tag? DU jag har gjort en tråd åt dig. Den är precis här under denna tråd.

Fast grejen är ju att jag inte kommer säga att jag vill ha något seriöst. Utan bara låta henne hoppas att hon kan "få" mig att bli kär. Förstår du?

När det väl har gått så långt är det nog dags att dra vidare, eller kanske träffa dom max 1 gång.

Visst har jag blivit lurad flera ggr av tjejer men samtidigt lurat lika många så jag börjar fan fundera om det är såhär det går till?

Vad trevligt att du har gjort det, ska kolla in den snart gumman.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in