Citat:
Ursprungligen postat av
dunia
Ja, det är väl så. Väldigt jävligt sant. En annan fråga då: Vad är det längsta ni manshoror kan fejka er kärlek? Hur orkar ni ens? Dåligt samvete? Träffar ni tjejens föräldrar/vänner? Varför inte bara slipa på er personlighet/utseende och skaffa en tjej som kan falla för er och som även ni fallit för. Det här är bedrägeri på den största nivån. Ni leker med en annan människas känslor och liv. Visa respekt istället och kolla på en porrfilm om du måste uträtta dina behov istället för att ge en oskyldig brud men för livet när hon sitter där, flera år in på ert förhållande och undrar varför i helvete vill han inte ta förhållandet till en ny nivå genom att antingen flytta ihop, förlovas, giftas. Förstör inte henne. Det räcker.
Varför skulle vilja träffa tjejens föräldrar? Hon är vän med min polares tjej därför jag är lite tveksam, annars hade jag kört på för längesen.
Alltså är du sjuk i huvudet? Du nämner ord som gifta sig, flera år in på förhållandet och flytta ihop? Märks att du är tjej. Har bara träffat bruden 2 ggr...
Jag ser det mer som en förlängd sommarflört. Man träffas lite titt som tätt och myser/sover ihop. Som nån tidigare skribent skrev så
kanske jag faller tillslut ändå.

Helt seriöst ger man en tjej men för livet om man gör slut?
Kolla på porr gör jag redan varje dag.