Citat:
Ursprungligen postat av
solopoetry.
Sex och närhet är väl en extremt viktig del och det som du mest uppenbart inte kan få ut av dina manliga vänner, men om det är den enda anledningen till att du har ett förhållande så känns det ju som ett ganska fattigt förhållande. Enligt mig.
TS strategi används av en man som inte är tillräckligt säker på sitt värde,
en man med självrespekt spelar inte pojkvän för att få omkull tjejer. Han är tillräckligt
attraktiv och medveten om vad han kan erbjuda i njutning för att våga stå för vad han vill.
Nja sakta i backarna nu! Hela sommaren har jag varit mig själv. Och tydligen är jag attraktiv då jag har fått omkull någorlunda många som ser bra ut.
Men saken är att jag verkligen vill ha en flickvän men jag har tyvärr oerhört svårt att släppa "in" människor i mitt liv. När det väl börjar bli seriöst så backar jag ur och dissar. Så jag brukar oftast bara TG:a (töm och glöm).
Visst jag har haft förhållande när jag var yngre men dom höll väl ett halvår sen tröttna jag och ville ha ny fitta. Svingigt? Jajemen, värre var att jag inte ens brydde mig.
Aja imorgon börjar resan, vi ska träffas hos mig och "kolla film"

. Förra helgen fick jag inbjudan om sovplats men den tackade jag nej till. Kanske det blir åka av imorgon