Citat:
Ursprungligen postat av
erej13
Du verkar vara väldigt osäker på vad homosexualitet är..
Om koranen hade sagt att äpplen kan sjunga, hade du hållit med då?
Alltså...
Jag är en man av förnuft. Av logiskt tänkande, av kritiskt tänkande.
Jag ser allting i ett negativt, kritiskt sätt och därför är jag en väldigt självständig människa, både till handling och till åsikter.
Jag har alltid gjort en distinktion mellan judar/kristna och mellan er ateister. Jag har sett kristna och judar som folk som gått vilse i deras tro men som normala och sunda människor som man kan leva tillsammans med, interagera, diskutera. Personer som man kan till och med vara intima med i Islam (du kan gifta dig med judiska och kristna kvinnor).
Sen kommer ni ateister in i bilden som jordens rövhål. Jordens avskum är vad ni är. Perversa, sjuka människor, vilket inte är konstigt då ni förkastar Gud, vår Skapare till vilken vi alla kommer återvända. Ni ateister förespråkar att vi endast är apor, att homosexualitet är normalt, att hora runt som åsnor ska vara normen, att saker som transsexualitet ska hyllas. Ni hånar Gud, Jesus, profeter, Bibeln och Koranen och troende i allmänhet samtidigt som ni är så arroganta gentemot andra i tron att ni har rätt i allting och är överlägsna alla som tycker annorlunda.
Dessutom är ni efterblivna idioter, som ni visar här när ni inte ens vet vad homosexualitet är för någonting.
Ni ateister är helt enkelt jordens rövhål, jordens avskum. Jag lyssnar hellre på en kristen missionär i flera månader än att lyssna en enda dag på er.