2013-08-08, 12:42
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LisboaCaralho
Tråkigt sätt att bli vuxen på enligt min uppfattning. Tror du han hoppas på en fullvärdig nu eller att han skiter i vilket och bara vill sköta sig själv nu?

jag tror i vart fall inte bandidos är något att hålla i när han kommer ut, om de ens finns kvar, men kurder från tynnered kommer garanterat finnas kvar!

bandidos var en gång i tiden en riktig hojklubb som utmanade hells angel på full front. sen tog de in allt och alla och nu skrattar man åt dom. de skickar en ostraffad småunge, med minicross-bakgrund. det är som när hassan busringde till sofia hogs: http://www.youtube.com/watch?v=L4CoEqm7GVg fast på riktigt då. vad är nästa steg för BMC? ska de byta namn till BMX? börja åka sparkcyklar? eller varför inte segway?
Citera
2013-08-08, 13:01
Medlem
LisboaCaralhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
jag tror i vart fall inte bandidos är något att hålla i när han kommer ut, om de ens finns kvar, men kurder från tynnered kommer garanterat finnas kvar!

bandidos var en gång i tiden en riktig hojklubb som utmanade hells angel på full front. sen tog de in allt och alla och nu skrattar man åt dom. de skickar en ostraffad småunge, med minicross-bakgrund. det är som när hassan busringde till sofia hogs: http://www.youtube.com/watch?v=L4CoEqm7GVg fast på riktigt då. vad är nästa steg för BMC? ska de byta namn till BMX? börja åka sparkcyklar? eller varför inte segway?

Ojoj du verka inte ha så mycket till övers för BMC, jag vet inte mer än jag läst om denna händelse, så väntar med att säga illa saker om Bmc. Ha lite mer kött på benen som man säger =) Visst utmanade dem Ha back in the day , men svaga vetifan om man kan kalla dem, dem är nog fortfarande ganska bad ass, inte så lätt att leva på gamla meriter bara i den världen. Man måste bevisa något lite då o då eller vad man ska kalla det. Inte bevisa men agera och ställa upp. L,L&R
Citera
2013-08-08, 13:25
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ojoj du verka inte ha så mycket till övers för BMC, jag vet inte mer än jag läst om denna händelse, så väntar med att säga illa saker om Bmc. Ha lite mer kött på benen som man säger =) Visst utmanade dem Ha back in the day , men svaga vetifan om man kan kalla dem, dem är nog fortfarande ganska bad ass, inte så lätt att leva på gamla meriter bara i den världen. Man måste bevisa något lite då o då eller vad man ska kalla det. Inte bevisa men agera och ställa upp. L,L&R

vad bevisades i det här fallet förutom att man skickar småungar för att skjuta andra småungar?
Citera
2013-08-08, 14:31
Medlem
kisamak99s avatar
Citat:
vad bevisades i det här fallet förutom att man skickar småungar för att skjuta andra småungar?

Tror inte att någon har skickat någon utan dom har tjafsat på personligt plan och hans nya umgängskrets i bandidos har gett honom storhetsvansinne och fått honom och vilja visa framfötterna!

Det brukar ju vara så att dom unga talanger som går med dom här gängen går in med illusionen att det är ett enda stort brödraskap och alla kommer ställa upp när det väl gäller men i själva verket är dom snabba på att kasta ut någon som blandat in sig i ett större problem. Bad standing brukar dom kalla det och dom kan vara väldigt kreativa med sina anledningar
Citera
2013-08-09, 11:27
Medlem
Vem fan vill va med i ett kamelryttargång som skiter i medlemmar som råkar illa ut. Floskeltoppenslogans IF. Cut one and we all bleed. Tjosan säg det till Andreas. Till o med fast man vet vem som gjorde det. E o S. Just about money
Citera
2013-08-09, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Vem fan vill va med i ett kamelryttargång som skiter i medlemmar som råkar illa ut. Floskeltoppenslogans IF. Cut one and we all bleed. Tjosan säg det till Andreas. Till o med fast man vet vem som gjorde det. E o S. Just about money

Var Andreas med i BMC? Mer än vad jag visste...
Citera
2013-08-09, 13:58
Medlem
Citat:

är det bevisat menar du, att BMC skickade honom? Bara för att han befann sig i deras lokaler vid gripandet?

Vad har du för belägg för att han är "skickad"? Kan det vara ditt hat till Banditerna, snarare än ditt förstånd som talar här, eller vet du något vi andra inte vet?
Citera
2013-08-09, 14:23
Medlem
Viktipetter, X-team då. Samma org. Iaf gick ju telefonerna varma i toppen o kamelryttarna vek sig
Citera
2013-08-09, 14:25
Medlem
Ok bättre ex. Joe skjuten(press). Inte ett jävla dugg i hämd i swe iaf.
Citera
2013-08-09, 14:28
Medlem
LisboaCaralhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Viktipetter, X-team då. Samma org. Iaf gick ju telefonerna varma i toppen o kamelryttarna vek sig

Ganska viktig info att påtala tycker du inte det?? Vad menar du med kamelryttare? Bandidos Mc kör ju motorcykel därav namnet Mc.
Citera
2013-08-09, 14:30
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ganska viktig info att påtala tycker du inte det?? Vad menar du med kamelryttare? Bandidos Mc kör ju motorcykel därav namnet Mc.

MotorCamel??

OT: Många har kallat BMC för just det med tanke på ett antal medlemmar med utländsk bakgrund ( mellanöstern ).
Citera
2013-08-09, 14:35
Medlem
Softails avatar
Citat:

Gör dom?

Senast jag såg dom (och några från stödgrupperna) på en MC-träff körde dom bil dit........
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in