2013-08-09, 10:59
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nagamoto
Nån som vet om man måste smula/ tugga sönder depot-tabletter för att få bort depoteffekten eller räcker det med att dela på dem.

Det brukar räcka att dela på dem för att effekten skall komma snabbare. Förr var jag noggrann och pulvriserade ordentligt, men nu knäcker jag bara varje tablett i två bitar i munnen. Upplever att effekten kommer ungefär lika snabbt. Har också för mig att det står bipacksedeln att man aldrig skall dela på tabletterna för att de tappar depot-effekten.
Citera
2013-08-09, 12:44
Medlem
Telchaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Convicted
Jag brukar köra 250-300mg utan tolerans, räcker finfint.

Okej kör på något liknande så ska det nog bli bra!

Är det bäst att bara ta allting samtidigt eller kan det vara bra att börja med kanske 150-200mg för att sedan fylla på med ett par om man känner att det behövs?
Citera
2013-08-09, 12:48
Medlem
Convicteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telchak
Okej kör på något liknande så ska det nog bli bra!

Är det bäst att bara ta allting samtidigt eller kan det vara bra att börja med kanske 150-200mg för att sedan fylla på med ett par om man känner att det behövs?

Tycker det är skönast när man fyller på med tiden
Citera
2013-08-09, 14:42
Medlem
Spelectras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kartolf
Läkaren har garranterat skrivit fel, det är nog bara o ringa dit och säga det så löser det sig. Det händer att dom skriver fel på recept. Har hänt mig en gång och då var det åt "rätt" håll, dvs fick för hög styrka och mängd

Tack så mycket!! att någon mer också tror detsamma.lugnade mig lite..

Ja om de skriver fel blir man ju glad om det är åt rätt håll!! hehe!

Ska ringa på Måndag!!
Citera
2013-08-09, 16:05
Medlem
Underdarks avatar
Tog nyss 600mg tram och 700mg lyrica. Intog tidigare 400mg tram+10mg stesolid och kände inte mycket. Har ingen tolerans men har varit van brukare av det tidigare. Så totalt från 13-tiden till nu har jag slängt i mig 1000mg tram, 700mg lyrica och 10mg stesolid. Borde väl vara lugnt att ta 10mg stess till för att slippa eventuella muskelspänningar?
Har också tillgång till bra gräs
Citera
2013-08-09, 16:29
Medlem
bananmuslis avatar
Är det någon som vet om det går att få samma rus av Tramadol som vanligt om man fortfarande har SSRI-medicin kvar i kroppen? Slutade ta mina SSRI för tre veckor sedan och planerar att ta Tram snart. Vill inte slösa pengar på något om det ändå inte kommer ge effekt.
Citera
2013-08-09, 19:46
Medlem
DrugstoreCowboys avatar
Nu har jag varit helt utan i nån månad. Fortfarande jobbigt. Inte fysiskt utan saknaden är värst.
Och anledningen att jag slutar är ju tillgången. Annars hade jag garanterat fortfarande käkat någon form av opiat el opioid. Det är min drog, passar mig perfekt på alla sätt. Jag tycker inte om att dricka och har inte hittat nån annan drog som jag tycker om. Och någon vardags break och tillflykt måste man ju få ha. Svensson dricker sian pilsner eller grogg på helgen. Vissa tränar hårt eller flyr med hjälp av sex. Andra använder andra droger. Jag hittade opiater för mååånga år sen och som sagt, det passar mig. Förr när man hade mejlkran och kunde beställa på sidor som tex Goldpharma var det ju inga problem. Det va tider det. Va jag inte skulle ge för såna kontakter. Men man får väl drömma bara...
Citera
2013-08-09, 21:00
Medlem
SirHizzs avatar
tagit 500 mg tramadol ikväll.

känner ett bra rus, lite svettningar, det klias lite överallt på kroppen

tänkte koppla av lite och dra en Runk, framför datorn med redtube.

men det går fan inte, helt omöjligt ens bli upphetsad, så jag la ner projektet efter 15 min.

nån mer som haft samma problem med sex och sånt när ni tagit tramm?

hört en del olika historier, en del har skitlätt att runka och ha sex med tramm, för en del är det omöjligt.
Citera
2013-08-09, 21:02
Medlem
SirHizzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrugstoreCowboy
Nu har jag varit helt utan i nån månad. Fortfarande jobbigt. Inte fysiskt utan saknaden är värst.
Och anledningen att jag slutar är ju tillgången. Annars hade jag garanterat fortfarande käkat någon form av opiat el opioid. Det är min drog, passar mig perfekt på alla sätt. Jag tycker inte om att dricka och har inte hittat nån annan drog som jag tycker om. Och någon vardags break och tillflykt måste man ju få ha. Svensson dricker sian pilsner eller grogg på helgen. Vissa tränar hårt eller flyr med hjälp av sex. Andra använder andra droger. Jag hittade opiater för mååånga år sen och som sagt, det passar mig. Förr när man hade mejlkran och kunde beställa på sidor som tex Goldpharma var det ju inga problem. Det va tider det. Va jag inte skulle ge för såna kontakter. Men man får väl drömma bara...

det finns ju flera shoppar du kan beställa ifrån inrikes.

den som söker hittar
Citera
2013-08-09, 21:02
Medlem
SirHizzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Underdark
Tog nyss 600mg tram och 700mg lyrica. Intog tidigare 400mg tram+10mg stesolid och kände inte mycket. Har ingen tolerans men har varit van brukare av det tidigare. Så totalt från 13-tiden till nu har jag slängt i mig 1000mg tram, 700mg lyrica och 10mg stesolid. Borde väl vara lugnt att ta 10mg stess till för att slippa eventuella muskelspänningar?
Har också tillgång till bra gräs

1 gram tramm? är det inte risk för kramper då osv? hört man aldrig skall gå över 500 mg?
Citera
2013-08-09, 22:02
Medlem
DGKushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirHizz
tagit 500 mg tramadol ikväll.

känner ett bra rus, lite svettningar, det klias lite överallt på kroppen

tänkte koppla av lite och dra en Runk, framför datorn med redtube.

men det går fan inte, helt omöjligt ens bli upphetsad, så jag la ner projektet efter 15 min.

nån mer som haft samma problem med sex och sånt när ni tagit tramm?

hört en del olika historier, en del har skitlätt att runka och ha sex med tramm, för en del är det omöjligt.

Har ingen problem med sexlusten, men det är bara omöjligt att komma för mig när jag har tagit tram.
Oavsett om det är 600mg eller 200mg.
Citera
2013-08-10, 01:27
Medlem
brukar ni få kroppsryck ibland? ungefär såna man brukar få precis innan man somnar, är detta farligt och ett täcken på att kramp kommer snart? körde 350mg över 8 timmar med minimum tolerans och fick såna här ryck, kan tilläggas att jag inte ätit eller sovit jättebra, men inte heller jättedåligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in