2013-08-07, 20:57
Medlem
MansMjolks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chipskungen
klassiskt, det är så jävla jobbigt att vara på konstant jakt efter ny fitta. någonstans behöver man en eller ett par regelbundna tjejer som man kan falla tillbaka på. som sagt vela lite angående relationsfrågan, träffa henne inte allt för ofta så kan du mjölka henne på lite fitta några månader.

fråga henne för fan inte om hon vill bli kk med dig, man ska överhuvudtaget inte dra upp vad ni har för relation innan hon gör det, och när hon gör det så ge inget rakt svar. eller kör du bara 100% lögn och blir ihop med henne, vem fan bryr sig.

Man ska inte skämta om att vara KK´s det fick jag lära mig den hårda vägen. Har även fått insider information av en som känner tjejen. Hon pratar om mig rätt mycket bara positivt! Sen är jag den första hon träffar efter hennes ex var otrogen efter 4 år ihop

Helt ärligt så är jag rätt känslokall av mig, alltid varit så. Vill inte ens umgås med tjejer förutom när det vankas ligga.
Citera
2013-08-07, 20:59
Medlem
Stilnoctpeniss avatar
Jag är kär,förälskad,lycklig och får knulla varje dag. Hitta någon du gillar istället så blir allt mycket bättre och skönare.
Citera
2013-08-08, 09:37
Medlem
Psychopatricks avatar
Haha jag förstår inte riktigt poängen, vad är det för fel med att ligga med olika tjejer varje dag istället för att skaffa ett "låtsasförhållande" och såra vederbörande emotionellt?

Du kommer bara få skit om du lurar in henne i något, det är mycket bättre att vara ärlig (åtminstone inte ljuga henne rakt upp). Du kan ju säga att du inte tror att du vill ha nåt förhållande men att du gärna kan ligga lite med henne. Då vet hon vad hon ger sig in i och kan inte klaga i efterhand.
Senast redigerad av Psychopatrick 2013-08-08 kl. 09:41.
Citera
2013-08-08, 12:45
Medlem
Mojokiis avatar
Ditt tänk är svinigt ja. Det är inte okej att använda någon på det viset! Särskilt när det är så medvetet och uträknat.

Du borde söka en KK istället. Eller en riktigt flickvän.
Citera
2013-08-08, 18:24
Medlem
RunWhenImdones avatar
Dina ambitioner är sviniga.

Iofs tror jag ändå att du kommer råka kära ner dig i ditt "offer", förutsatt att hon är tillräckligt smart eller slynig. Det beror helt på dig.
Citera
2013-08-08, 18:59
Medlem
s_jimmies avatar
TS du är inne på rätt spår, bry dig inte så mycket om deras känslor, för de bryr sig verkligen inte om dina. Kvinnor tänker ALLTID på sina egna känslor, även när de tänker på dig så gör dom det för sig själva.

Så gör vad du tänkte först och lyssna inte så mycket på feminist/genus killarna här
Citera
2013-08-08, 19:19
Medlem
rejmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaysapphire
Man behöver varken lura eller vara tillsammans med tjejerna för att få ligga, man behöver inte ens harkla ur sig orden knullkompis. Tricket är att bete sig som en pojkvän men att någon gång då och då veligt påstå att man inte vill ha ett förhållande / att man inte är intresserad av tjejen på _det_ sättet.
Bruden kommer hänga på dig ändå för hon kommer tro att det blir något i slutändan och du har ryggen (någorlunda) fri från svinerianklagelser, "men jag sa ju att jag inte var intresserad på det sättet!"

Lycka till.

Där har du ditt svar^

Det är bara att dra ut på det. Prata inte om vilket förhållande ni har till varandra förrän hon gör det och ge inget riktigt svar, fråga tillbaka, gå runt svaret. Hon kommer bli osäker och som sagt tillslut hoppas på att det blir ni två när det känns "rätt" för dig, vilket det aldrig gör haha.

"Hur är det mellan oss egentligen? Är vi bara kompisar eller något mer??
-Vill du att det ska bli något mer?/Ja om allt känns rätt och med rätt tjej"

Svinigt? - Ja helt klart. Men tjejer gör detta hela jävla tiden, dom är med en kille för att han är rik/stor kuk/snygg/DJ/Klubbägare/kändis/u name it, men egentligen inte är något att ha. Så att bli fake tillsammans med en tjej är inget fel egentligen, detta sker hela tiden.
Citera
2013-08-08, 22:24
Medlem
Mojokiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejman
Där har du ditt svar^

Det är bara att dra ut på det. Prata inte om vilket förhållande ni har till varandra förrän hon gör det och ge inget riktigt svar, fråga tillbaka, gå runt svaret. Hon kommer bli osäker och som sagt tillslut hoppas på att det blir ni två när det känns "rätt" för dig, vilket det aldrig gör haha.

"Hur är det mellan oss egentligen? Är vi bara kompisar eller något mer??
-Vill du att det ska bli något mer?/Ja om allt känns rätt och med rätt tjej"

Svinigt? - Ja helt klart. Men tjejer gör detta hela jävla tiden, dom är med en kille för att han är rik/stor kuk/snygg/DJ/Klubbägare/kändis/u name it, men egentligen inte är något att ha. Så att bli fake tillsammans med en tjej är inget fel egentligen, detta sker hela tiden.

Vilken kass bortförklaring! "Tjejer gör det så jag får göra det också". Bara människor med låg karaktär skulle dra till med det argumentet.

Bara för att det finns en del tjejer som kan göra så, så blir det inte rätt av dig att agera på samma sätt mot någon annan tjej (som med stor sannolikhet inte skulle göra något sådant). Det är samma korkade resonemang som feminister (omedvetet) kan ha, som går ungefär: "bara för att det finns killar som är onda, så borde jag kunna agera precis hur jag vill mot alla killar".

Ditt uttalande är enligt mig exempel på offermentalitet, man använder såna bortförklaringar för att slippa ta eget ansvar.
Citera
2013-08-08, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mojokii
Vilken kass bortförklaring! "Tjejer gör det så jag får göra det också". Bara människor med låg karaktär skulle dra till med det argumentet.

Bara för att det finns en del tjejer som kan göra så, så blir det inte rätt av dig att agera på samma sätt mot någon annan tjej (som med stor sannolikhet inte skulle göra något sådant). Det är samma korkade resonemang som feminister (omedvetet) kan ha, som går ungefär: "bara för att det finns killar som är onda, så borde jag kunna agera precis hur jag vill mot alla killar".

Ditt uttalande är enligt mig exempel på offermentalitet, man använder såna bortförklaringar för att slippa ta eget ansvar.

Håller med varenda lilla ord. Bra skrivet

Till er som reagerar positivt i tråden och skriver div metoder på hur man kan "mjölka tjejen på fitta" o andra hjärndöda begrepp borde fan tänka över hela sin existens. Helt jävla ärligt, hur kan lite ligg ha så stor betydelse i era liv? Skämmigt att ni tänker som grottmänniskor
Citera
2013-08-08, 23:23
Medlem
Gör inte det är du snäll... false hope is cruel, ruthless and brutal.
Citera
2013-08-08, 23:55
Medlem
rejmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mojokii

Du missade nog det första jag skrev: SVINIGT. Och det är precis vad det är, jag säger inte att det är schysst/rätt att göra så mot någon. Anledningen till att jag skrev det som du reagerade på var för att TS skulle få ett perspektiv på det hela då det är bra mycket vanligare att tjejer beter sig på detta sättet mot killar. Eller har jag fel? Ingen tjej på 20 bast har gift sig med en 80åring och hävdat att det var kärlek? Tjejer har helt klart övertag i dessa situationer helt enkelt, det var det jag ville framföra. Klart som fan att det är fel att bete sig sådär, det vet vem som hest.

Precis som du säger så vill TS slippa ta ansvar och bara ligga med tjejen, han är lat och vill ha tips hur han ska gå till väga. Sen om det är moraliskt rätt eller fel skiter jag fullständigt i, det kan vi starta en ny tråd om
Citera
2013-08-09, 00:13
Medlem
WhiteOleanders avatar
Det är svinigt på alla sätt och vis men det visste du redan.

Jag förstår inte varför du tror att du skulle få ligga på daglig basis och utan de resterande problem ett förhållande innebär. I de flesta förhållanden har man inte sex varenda dag, men du kanske missat de tusentals trådar där folk klagar på olika sexdrift?
Även om du nu skulle hitta någon nymfoman som vill ha dig verkar du inte ha räknat in att du kommer behöva tampas med alla de övriga förhållandeproblem som finns.

Det verkar helt enkelt som väldigt mycket onödigt jobb när du bara skulle kunna hitta ett kk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in