2013-08-09, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av selfmedication
Hallå Boys. Jag har lite peptider på väg in snart som jag beställt. En fråga som jag har är om man kan rekonstituera med insulinspruta? Tar det åratal eller? Har nämligen inte några grövre sprutor hemma...
Kommer blanda 5 mg vialer med 2 ml BAC.

Varför skulle det ta lång tid? Du fyller den till 1ml, två gånger, jävlar vilken tid...
Citera
2013-08-09, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Varför skulle det ta lång tid? Du fyller den till 1ml, två gånger, jävlar vilken tid...

Man e ett blåbär när det gäller detta. Har bara lattjat med orala prepp tidigare.

Tack o bock!
Citera
2013-08-10, 23:38
Medlem
Om man är sugen att gå över från klassisk testodopning till peptider: vad skulle ni rekommendera för bulk respektive deff?
Hör gärna lite erfarenheter här.
Något annat som kan vara bra att tänka på?
Någon som upplevt några bieffekter?

Som tidigare testoanvändare går man ju ofta och känner efter så pattarna känns legit och stashar upp med allehanda kontringsprodukter...
Citera
2013-08-11, 00:27
Medlem
HGH-FRAG, hur ser ni på den som deff-peptid?
Kikade snabbt på NK och såg att dom bara sålde 20mg åt gången. Så mycket har jag knappast glädje av.
Om någon har någon bra peptidkälla tar jag gärna PM.
Citera
2013-08-12, 19:30
Medlem
Får lite känslan av att i princip ingen testat HGH-FRAG som deffpeptid. Med tanke på de högst blandade omdömen (allt från urusel till skitbra) som man hittar på internationella brädor så känns det som läge att kasta yxan i sjön.
Eller vara testkanin för hela landet?
Fan vet. Kanske är det lika att ta in GHRP för tre månader direkt istället och köra första månaden deff och se vad som händer?

Verkar tyvärr vara lågt intresse här för peppisar, vilket känns trist.
Citera
2013-08-12, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Jo absolut är aa opti, inflikade bara att det går med bac. Har för mig att det var någon aktör som gjorde prover själv på just bac och AA och peptiderna överlevde länge även med bac vatten.. Ska se om jag hittar det. Sa alltså inte emot utan fyllde bara på.

mvg

Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Om proverna kan styrkas så är jag intresserade av att se på det själv, då det inte finns allt för mycket information om ärendet att hämta på internet.

Läs, BAC vatten funkar lika bra.

Läs 5e inlägget.

http://www.steroidology.com/forum/anabolic-steroid-forum/603298-igf-1-lr3-vs-des.html#post2827518
Citera
2013-08-12, 20:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Får lite känslan av att i princip ingen testat HGH-FRAG som deffpeptid. Med tanke på de högst blandade omdömen (allt från urusel till skitbra) som man hittar på internationella brädor så känns det som läge att kasta yxan i sjön.
Eller vara testkanin för hela landet?
Fan vet. Kanske är det lika att ta in GHRP för tre månader direkt istället och köra första månaden deff och se vad som händer?

Verkar tyvärr vara lågt intresse här för peppisar, vilket känns trist.

Deffa utan den skiten. Att köra en peptid bara för lite extra förbränning är idioti i mina öron, deffa rent...
Citera
2013-08-12, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chapter-II
Deffa utan den skiten. Att köra en peptid bara för lite extra förbränning är idioti i mina öron, deffa rent...

Baserat på någon slags erfarenhet eller bara baserat på eget tyckande?
Citera
2013-08-13, 09:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Baserat på någon slags erfarenhet eller bara baserat på eget tyckande?

Baserat på vad jag har läst om preparatet.
Citera
2013-08-13, 16:31
Medlem
Jag kör ghrp6 nu och körde det i två månader för runt 4 månader sen, men denna gången så gör varje stick ont, svider efteråt, och blöder en liten droppe vid varje stick är det någon som vet varför,

första "kuren eller vad man ska säga körde jag 3 stick om dagen med riktigt bra resultat, denna gången känner jag inte ens av det hälften som jag gjorde förra gången samt varje stick svider i runt 15 minuter efteråt. vill även säga att jag byter nål, varje dag alltså 2 stick per nål i dagsläget, ibland byter jag efter varje gång
Citera
2013-08-13, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronlaser
Jag kör ghrp6 nu och körde det i två månader för runt 4 månader sen, men denna gången så gör varje stick ont, svider efteråt, och blöder en liten droppe vid varje stick är det någon som vet varför,

första "kuren eller vad man ska säga körde jag 3 stick om dagen med riktigt bra resultat, denna gången känner jag inte ens av det hälften som jag gjorde förra gången samt varje stick svider i runt 15 minuter efteråt. vill även säga att jag byter nål, varje dag alltså 2 stick per nål i dagsläget, ibland byter jag efter varje gång

Använder du AA eller BACvatten? Hehe.
Citera
2013-08-13, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronlaser

Riktigt bra resultat. Något du orkar skriva lite vad för resultat osv?
Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in