2013-08-07, 18:23
Medlem
MansMjolks avatar
Hej mina kära vänner!

Äntligen är semestertiderna över och de gamla rutinerna börjar infinna sig.. Det har varit en riktigt lösaktig sommar blandat med en hel del sprit för undertecknad.

Kvinnor har belägrats för att sedan glömmas bort i festdimman! Men nu är det slut med festandet och dags att få tillbaka sin kropp i toppskick. Dvs en hel del träning står på schemat framöver.

Eftersom jag inte kommer kunna träffa så många av det andra könet har jag tänkt att skaffa mig en flickvän för att helt enkelt få ligga.

Har en tös som jag vet kommer nappa direkt om jag spelar lite seriös. Men frågan är hur jäkla svinig mitt tänk är? Jag vet med 100% att hon inte är någon egentligen som jag skulle vilja bli tillsammans med.

Alltså, jag spelar kär och får ligga ett bra tag framöver?
Citera
2013-08-07, 18:30
Medlem
Kasst, och genomför du det hoppas jag innerligen att du råkar illa ut på ett vis eller annat, skaffa en kk eller något?
Citera
2013-08-07, 18:31
Medlem
jcws avatar
Eller så låter öppnar du munnen framför henne om hon nu är så villig att bedriva sin dyrbara tid med dig, och säger; Ska. Vi. Bli. KK's?

Inte mycket komplikationer bakom det inte.
Citera
2013-08-07, 18:37
Medlem
Bombaysapphires avatar
Man behöver varken lura eller vara tillsammans med tjejerna för att få ligga, man behöver inte ens harkla ur sig orden knullkompis. Tricket är att bete sig som en pojkvän men att någon gång då och då veligt påstå att man inte vill ha ett förhållande / att man inte är intresserad av tjejen på _det_ sättet.
Bruden kommer hänga på dig ändå för hon kommer tro att det blir något i slutändan och du har ryggen (någorlunda) fri från svinerianklagelser, "men jag sa ju att jag inte var intresserad på det sättet!"

Lycka till.
Citera
2013-08-07, 18:39
Medlem
Akilles-själs avatar
Nix, det är helt förjävligt.
Du får lura till dig fitta på annat håll, eller pynta någon eskort..
Citera
2013-08-07, 18:42
Medlem
MansMjolks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buzzman
Kasst, och genomför du det hoppas jag innerligen att du råkar illa ut på ett vis eller annat, skaffa en kk eller något?

Varför ska jag råka illa ut?

Citat:
Ursprungligen postat av jcw
Eller så låter öppnar du munnen framför henne om hon nu är så villig att bedriva sin dyrbara tid med dig, och säger; Ska. Vi. Bli. KK's?

Nja KK´s är nog inte ens lönt att fråga henne om.

Citat:
Ursprungligen postat av Bombaysapphire
Man behöver varken lura eller vara tillsammans med tjejerna för att få ligga, man behöver inte ens harkla ur sig orden knullkompis. Tricket är att bete sig som en pojkvän men att någon gång då och då veligt påstå att man inte vill ha ett förhållande / att man inte är intresserad av tjejen på _det_ sättet.
Bruden kommer hänga på dig ändå för hon kommer tro att det blir något i slutändan och du har ryggen (någorlunda) fri från svinerianklagelser, "men jag sa ju att jag inte var intresserad på det sättet!"

Lycka till.

Det här gillar jag! Att liksom dra ut på allt men ändå verka seriös. Får ta mig riktig en funderare innan detta projekt startar.
Citera
2013-08-07, 18:43
Medlem
Finans.killens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MansMjolk
Hej mina kära vänner!

Äntligen är semestertiderna över och de gamla rutinerna börjar infinna sig.. Det har varit en riktigt lösaktig sommar blandat med en hel del sprit för undertecknad.

Kvinnor har belägrats för att sedan glömmas bort i festdimman! Men nu är det slut med festandet och dags att få tillbaka sin kropp i toppskick. Dvs en hel del träning står på schemat framöver.

Eftersom jag inte kommer kunna träffa så många av det andra könet har jag tänkt att skaffa mig en flickvän för att helt enkelt få ligga.

Har en tös som jag vet kommer nappa direkt om jag spelar lite seriös. Men frågan är hur jäkla svinig mitt tänk är? Jag vet med 100% att hon inte är någon egentligen som jag skulle vilja bli tillsammans med.

Alltså, jag spelar kär och får ligga ett bra tag framöver?

Ja säkert....

OnT:
Du tröttnar på att ligga efter någon månad i alla fall.
Citera
2013-08-07, 18:47
Medlem
Adriadnes avatar
Genomruttet, elakt, egoistiskt och på alla sätt så svinigt det kan bli.
Citera
2013-08-07, 18:52
Medlem
Det är svinigt att leka med människors känslor, ja. Utnyttja inte någons sårbarhet om du vill kunna se dig själv i spegeln utan att må dåligt, nu eller i framtiden när du utvecklat din empati.
Citera
2013-08-07, 18:56
Medlem
Wristcutters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jcw

Perfekt ju. Varför tänkte han inte på det? Eller det kanske är själva den förnedrande planen som tänder TS mest?
Citera
2013-08-07, 20:10
Medlem
klassiskt, det är så jävla jobbigt att vara på konstant jakt efter ny fitta. någonstans behöver man en eller ett par regelbundna tjejer som man kan falla tillbaka på. som sagt vela lite angående relationsfrågan, träffa henne inte allt för ofta så kan du mjölka henne på lite fitta några månader.

fråga henne för fan inte om hon vill bli kk med dig, man ska överhuvudtaget inte dra upp vad ni har för relation innan hon gör det, och när hon gör det så ge inget rakt svar. eller kör du bara 100% lögn och blir ihop med henne, vem fan bryr sig.
Senast redigerad av chipskungen 2013-08-07 kl. 20:15.
Citera
2013-08-07, 20:14
Medlem

Du vet själv vad du är för person samt vad detta skulle medföra. Därför vill du fråga här för att andra ska ta ansvaret över ditt samvete. Lyckligtvis är det ju så att samvete är något man själv skapar så du får lida ändå i slutändan oavsett hur du resonerar kring det hela. Bespara dig själv och henne lidande snälla, varken du eller hon behöver få ont. Använd ditt mod till att säga som det är du känner och sedan så har du ett gott samvete oavsett hur hon reagerar. Man ger ingen ett dåligt samvete, samvetet är något man själv skapar genom sitt eget ansvar. Att någon annan gör något rättfärdigar inte ditt beteende, bara du själv kan agera rättfärdigt eller orättfärdigt och sedan får du lönen i rätt eller i orätt. Ditt val såklart men nu ser du dig själv. Lycka till dig! Fred.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in