2013-08-08, 22:13
Medlem
Heffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Precis och han har inte EN ENDA GÅNG uttryckt oro över vad som kan tänkas ha hänt henne under denna långa tid av väntan eller nämt något om hennes familj "TROTS" att han var där när hon försvann ... Mycket märkligt beteende.... Mycket märkligt.... Bara sitt eget illaluktande EGO har varit på tapeten när AJ uttalat sig... Ingenting om I*a, totalt känslokall.... NEJ han åker på semester..... Vilken jävla Tomte!!!!

Ja verkligen. Hade han varit helt oskyldig skulle han stannat hemma och hjälpt till att söka efter I*a.
Det är det som en VÄN gör!!
Citera
2013-08-08, 22:13
Medlem
Polisen meddelar att det är Ida som hittats.
Citera
2013-08-08, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grotrocken
AJ lär få fullt upp under sin vistelse i fängelset med att läsa brev från alla beundrarinnor han kommer att få efter detta. Kvinnor och tjejer som skall förvandla honom från en buse till en svärmorsdröm tror dom. Det kanske är de som ligger i Mjölån nästa gång....

Han kommer att få mycket hålla koll på - i alla avseenden inne på kåken.
AJ verkar tuff mot tjejer men med "rätt" info till hans kommande "grannar" så lär han behöva hålla koll...
Citera
2013-08-08, 22:14
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Port
Välkommen till Flashback.

Var läste du det?
Citera
2013-08-08, 22:15
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Port

Det står inte någonstans.
Citera
2013-08-08, 22:15
Medlem
ab12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Välkommen till Flashback.

Var läste du det?
Polisens hemsida.

http://www.polisen.se/Vastra_Gotaland/Aktuellt/Handelser/Vastra-Gotaland/2013-08-08-2200-Uppdatering-Grastorp/
Citera
2013-08-08, 22:16
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
AJ lär få fullt upp under sin vistelse i fängelset med att läsa brev från alla beundrarinnor han kommer att få efter detta. Kvinnor och tjejer som skall förvandla honom från en buse till en svärmorsdröm tror dom. Det kanske är de som ligger i Mjölån nästa gång....

Fy sjutton men tyvärr tror jag du har rätt.
Citera
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miggafrii
Men vad var det för ett jävla utlägg du gjorde där ? Ska du dra in både MIG och min nya pojkvän i detta nu som jag träffat ett bra tag EFTER Idas försvinnande, helt jävla sjukt skrämmande hur långt ni verkar gå med era pekpinnar, någon jävla måtta får det vara med era anklagelser!!

Sen kan jag svara på eran fråga om hur jag visste adressen innan den kom ut i media, det var Di*a Nil**son som BAD mig skriva ut och fråga här på flashback eftersom hon vid tillfället inte hade tillgång till internet, har inte velat gå ut med detta innan eftersom jag inte tänkte det hade någon som helst betydelse men nu har ni anklagat mig nog och jag vill klargöra VEM som sagt VAD, jag bryr mig lika mycket om att hitta I*a som alla andra jag tycker det är fruktansvärt det som skett och ber till högre makter att hennes anhöriga och familj får ett värdigt avslut på denna hemska historien. Ja, jag är VÄN med AJ, varför vet bara jag, det är mellan mig och min vän.
Jag kan tydligt säga att ni som sitter och "vet" saker om mig och mitt liv helt övertygande inte vet ett dugg med tanke på vad era teorier och "fakta" innehåller, många av utläggen är rena skämtet.
Jag hoppas att VEM som än gjort detta får sitt straff, VEM det än må vara.

Hoppas att detta svarar på vissa av era funderingar men lämna JN utanför detta, det är sjukt hur ni kan sväva ut i de utstäckningarna ni gör, att många av er inte har mer skam i kroppen gör mig mörkrädd.

Mvh
TB.
Synd att du inte skrev det från början, istället för att hänvisa till www.ttele.se
Vad fick DN att misstänka Östra Margaretavägen 52?
Citera
Medlem
Greger65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Det kroppen gör är att bekräfta att det är ett mord om man nu kan se dödsorsaken genom undersökning.
Utan kropp är det svårt att fälla för mord, då kan man möjligen genom vittnen och indicier få till människorov. Med en kropp som har dödsorsak som verkar komma av annans påverkan, så kan egentligen samtliga tre inblandade få misstankarna på sig för mord. Dvs även D*B och F*H kan pressas REJÄLT mycket hårdare om liket är funnet och om det finns uppgifter om att de befunnit sig i/runt BO's lägenhet innan. Ännu större chans att någon bryter ihop och golar och ännu större chans till någon form av bevismaterial om nu liket inte ens är dumpat i en sjö utan i en vägkant med kläder på osv. Om det är I* så är det bara o hoppas på att teknikerna verkligen finkammar det som återstår av henne, hår, naglar mm.

Tack för svar.
Ja nu får vi hoppas att kroppen sätter dit den skyldige ordentligt så familjen får lite ro i själen.....inte nog med att man ska mista en nära vän, dotter eller mamma...nu kommer efterspelen...så hemskt!!!
Citera
2013-08-08, 22:17
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:

Usch ja då har de kvinnorna inte fått mycket kärlek som barn om de nöjer sig med en sån vedervärdig person att ödsla sin tid på. Kan man väl lika gärna gå och krama och jucka lite mot en sten istället och få mer utvinning av det eller springa in i ett brinnande hus och omfamna elden med glatt mod.

Han är kvinnohatare och en sadist i mina ögon även om det skulle visa sig att AJ är oskyldig men tror han är skyldig som synden.
Citera
2013-08-08, 22:18
Medlem
ParvixIIs avatar
Nu var dom snabba:

http://www.polisen.se/Aktuellt/Handelser/Vastra-Gotaland/2013-08-08-2200-Uppdatering-Grastorp/

Citat:
2013-08-08 22:00, Uppdatering, Grästorp
Se anträffad död person klockan 18.01.

Polisen kan nu bekräfta att den avlidna personen som är anträffad i terrängen är den försvunna 23-åriga kvinnan från Trollhättan. Kroppen är identifierad av personal från länskriminalpolisen som är på platsen. Anhöriga är underrättade.

Frågor besvaras fram till klockan 23.00 av tjänstgörande presstalesman.
Citera
2013-08-08, 22:19
Medlem
silbersky007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParvixII
Nu var dom snabba:

http://www.polisen.se/Aktuellt/Handelser/Vastra-Gotaland/2013-08-08-2200-Uppdatering-Grastorp/

Kan det vara så att polisen kollat längden på kroppen m.m
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in