2013-08-08, 21:58
Medlem
MrsBlaises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrMikkelson
Finns det någon bra bild på den goda vännen på rymmen så att man vet vem man ska ha koll på om han skulle dyka upp på någon random ica eller nåt?
https://www.facebook.com/stef*n.n*lsson.902/photos

Byt ut stjärnor
Citera
2013-08-08, 21:59
Medlem
ParvixIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob
Han var väl född 75 tror jag, ska finnas uppgifter om det i tråden samt ratsit länken.

Finns fyra stycken i Hudiksvall, men bara en med poste restante-adress.
Citera
2013-08-08, 21:59
Medlem
Citat:
Finns det någon bra bild på den goda vännen på rymmen så att man vet vem man ska ha koll på om han skulle dyka upp på någon random ica eller nåt?

Massor här..

https://www.facebook.com/st*fan.n*ilsson.902 byt ut första stjärnan mot e, andra mot i
Citera
2013-08-08, 22:00
Medlem
Citat:

Herre gud, den "goda vännen" är ju SN; hans pojkvän. Har konstaterats av Aftonbladet i intervju med någon polischef; ett citat de omformulerade kort efter de publicerade det.
Citera
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:

Han har förmodligen gått samma väg som sin kille, en liten flinande fegis kan inte hålla sig undan så länge utan att åka dit. Han räknade säkert ut att han inte kommer att klara sig undan mordet och valde till 99% den enklaste vägen..bättre än att ta sitt straff livstid på kåken!!
Citera
Medlem
Yoga-Millans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AristoMarie
Jodå, jag har läst, men vet inte om jag möjligtvis kan ha blivit blind på båda ögonen, för jag kan inte se där att P-biljetten var registrerad i Enköping.

Nej, jag ser det nu, vet inte då om det är ändrat. Inget ovanligt ju, Polisen försöker väl lägga på lock där dom kan. Det blir svårt att gå tillbaka då. Kan bara säga att även jag läst det. Kan vara på FB, MSP mm

Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob
Var det inte 27.5km och inte mil eller har jag läst fel fler gånger idag? Kanske nått jag missförstår nu.

Jo visst var det
Citera
2013-08-08, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av myggan86
http://minfil.org/o5G8c0b3b4/Screenshot_2013-08-08-20-36-25.png

Hoppas ja gör rätt nu..
Var in o tittade på st*fans bilder och såg att denna person hade gillat en av hans foton. Gick in på hans sida ocj fann detta.. om ni trycker på kommentaren ser ni en tjej som undertecknat de han skriver.. kan detta ha nått
med stefan att göra? M status är från tisdagen 00.50

Du som verkar ha lite koll på MGM och BO? Eller? Vem var han? Varför gjorde han det? Är det lägenhetspengarna han har tagit det aset? Hur länge hade de varit tillsammans? Bilder kan ju naturligtvis ljuga men denne Jens ser oerhört mjuk och fin ut - var han det? Var han kuvad av MGM? Helvete vilket slöseri!
Kan någon som känner dem berätta något - har svårt förstå innebörden av det du lyckats screena från MGM bilder. Nån som kan visa bild på MGM? Ålder?

Förbannat! 28 år....
Citera
2013-08-08, 22:05
Medlem
Den enda biljett som är bekräftad är betald är den för parkeringsbiljetten, har ingenstans stått något om cypernbiljett rakt ut, utan typ:

"Pengarna som dragits från Jens konto för biljetten är ett av de sista spåren." Men läser man artiklarna ser man att det är parkeringsbiljetten som avses.

Kan någon ge ett bevis på att polisen sagt att det FANNS beställda biljett/er?
Citera
2013-08-08, 22:08
Medlem
illninos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vial
Den enda biljett som är bekräftad är betald är den för parkeringsbiljetten, har ingenstans stått något om cypernbiljett rakt ut, utan typ:

"Pengarna som dragits från Jens konto för biljetten är ett av de sista spåren." Men läser man artiklarna ser man att det är parkeringsbiljetten som avses.

Kan någon ge ett bevis på att polisen sagt att det FANNS beställda biljett/er?

Nej, men jag vet att dom var beställda/köpta!
Citera
2013-08-08, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yoga-Millan
Nej, jag ser det nu, vet inte då om det är ändrat. Inget ovanligt ju, Polisen försöker väl lägga på lock där dom kan. Det blir svårt att gå tillbaka då. Kan bara säga att även jag läst det. Kan vara på FB, MSP mm

Jo visst var det

Tack. Då kanske jag inte har blivit blind då. Jag vet att jag läst tolkningar här, men jag brukar försöka gå tillbaka till källan där för att få så nära ursprunget som möjligt.
Citera
2013-08-08, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JANNE.GILJOTIN
Du som verkar ha lite koll på MGM och BO? Eller? Vem var han? Varför gjorde han det? Är det lägenhetspengarna han har tagit det aset? Hur länge hade de varit tillsammans? Bilder kan ju naturligtvis ljuga men denne Jens ser oerhört mjuk och fin ut - var han det? Var han kuvad av MGM? Helvete vilket slöseri!
Kan någon som känner dem berätta något - har svårt förstå innebörden av det du lyckats screena från MGM bilder. Nån som kan visa bild på MGM? Ålder?

Förbannat! 28 år....

Så har jag smygkollat Fejan och mest anmärkningsvärt är ändå att MGM enligt sin profil inte ens är i ett förhållande och absolut inte med BP, medan BO som förövrigt se4r fan så mycket mer sympatisk ut än sin baneman "är i ett förhållande" med MGM,

djävla piss!
Citera
2013-08-08, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illnino
Nej, men jag vet att dom var beställda/köpta!

Då hade dom kanske tänkt åka då , i så fall kanske det hela inte var så planerat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in