2013-08-08, 16:23
Medlem
tillochmed jhna verkar ha ett stort problem med bernys beteende i senaste blogginlägget. inte bara beteendet, utan utseendet också. hon var exakt likadan när hon var med berny. hmmm... pinsamt.
Citera
2013-08-08, 16:52
Medlem
sinfons avatar
Håller med William Haines, de höll iallafall inte på med sådant här: http://instagram.com/p/cv3R3ctKNY/
Citera
2013-08-08, 17:28
Medlem
Men jösses, kan hon inte göra nått vettigt? B alltså. Nått, med lite mer kläder. Den andra verkar mer trög och bara hänger på. Hennes frågestund, jag har inte hört nått så grått och patetiskt på ganska länge. Vilka tror ens på svaren??
Citera
2013-08-08, 18:17
Medlem
Alltså.

Om E och B vill leka glamourdrottningar och fota sig, inga problem för min skull. Det är inget jag personligen går igång på, men om andra gör det - vassego.

Däremot så kan varken E eller B det här med smink, eller brun utan sol. Det drar ner det rejält när deras illröda läppstift flyter iväg och de är så tungt sminkade runt ögonen, utan sotning eller finess.
Skulle göra väldigt mycket för deras skull om de tog hjälp av någon där, eller gjorde svartvita bilder.
Citera
2013-08-08, 18:38
Avslutad
Citat:
Berny,

Tänkte bara visa dig vad det är för töntar som sitter och skriver på Flashback. Detta är Blotgoth:

LOL!!!

Förstår du vilka muppar de är? De som ser ut så och varken har arbete eller något vettigt att ta sig för i livet (hon är sjukpensionerad men har inget arbete vid sidan om som du med författandet) klagar på DIG och ditt liv.

Skrattretande!

Börnys fans i ett nötskal.

För övrigt borde Berny aldrig skrivas i samma mening som ordet "vettig".

Edit: Dessutom var det hundra år sedan (i författartid) som Berny gav ut en bok.
Senast redigerad av GenesisP 2013-08-08 kl. 18:42.
Citera
2013-08-08, 18:51
Medlem
BlotGoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Börnys fans i ett nötskal.

För övrigt borde Berny aldrig skrivas i samma mening som ordet "vettig".

Edit: Dessutom var det hundra år sedan (i författartid) som Berny gav ut en bok.

Borde inte börny gå på soc om det nu är så att hon har inkomster "vid sidan om"

De verkar dock glömma (vilket så klart är lätt eftersom det är börnys fans) att folk utveckas och inte stannar i samma stadie år ut och år in (sjukskriven tex) men det är klart, börny har ju inte utvecklats sen hon var 15, och verkar ju trivas som sjukpensionär (hon om någon är ju det).
Senast redigerad av BlotGoth 2013-08-08 kl. 18:55.
Citera
2013-08-08, 19:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BlotGoth
Borde inte börny gå på soc om det nu är så att hon har inkomster "vid sidan om"

De verkar dock glömma (vilket så klart är lätt eftersom det är börnys fans) att folk utveckas och inte stannar i samma stadie år ut och år in (sjukskriven tex) men det är klart, börny har ju inte utvecklats sen hon var 15, och verkar ju trivas som sjukpensionär (hon om någon är ju det).

Exakt.

Detta med att hon fick ha kvar sina pengar från Fk när hon drog in ganska mycket på sina böcker (hävdar hon ju själv tidigare i tråden) tror jag vad jag vill om. Jag kan verkligen inte se att Fk skulle vara så "snälla".
Citera
2013-08-08, 20:14
Medlem
Citat:
Exakt.

Detta med att hon fick ha kvar sina pengar från Fk när hon drog in ganska mycket på sina böcker (hävdar hon ju själv tidigare i tråden) tror jag vad jag vill om. Jag kan verkligen inte se att Fk skulle vara så "snälla".

Va?
Jag tror inte ens att kungen skulle få behålla pengar för F-kassan.. (Jag fick inte ut tre helgers sjuklön för jag hade fått mer pengar i lön än vad som stod på kontrollbeskedet... Så nä, glöm det Berny.)
Citera
2013-08-08, 20:19
Medlem
Jag tror Berny kommer få väldigt mkt mer problem i framtiden än hon har nu.

Saken är ju att hon har ropat varg så många gånger, att förr eller senare kommer ingen att reagera och då kanske hon verkligen sitter i skiten.
Citera
2013-08-08, 20:46
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sery
Jag tror Berny kommer få väldigt mkt mer problem i framtiden än hon har nu.

Saken är ju att hon har ropat varg så många gånger, att förr eller senare kommer ingen att reagera och då kanske hon verkligen sitter i skiten.

Skulle nog säga att Björny redan sitter i skiten eftersom hon inte har en enda vän kvar och hela hennes biologiska familj är anklagad för övergrepp och/eller delaktighet i dessa. Hon har ju bara Emma nu. Jag tror att den dagen Emma tröttnar på att leka flata och ditchar Berny så kommer Berny sannolikt återfalla i ett svårt missbruk eller kanske rent av ta sitt liv. För även om jag tror att B själv i viss mån faktiskt tror att hon blivit utsatt för övergrepp, så måste det någonstans inom henne ligga en viss nivå av ångest och moraliska dilemma som gror och påminner henne dagligen om att hon inte talat sanning. Kan inte vara lätt och leva med det i längden.
Citera
2013-08-08, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Skulle nog säga att Björny redan sitter i skiten eftersom hon inte har en enda vän kvar och hela hennes biologiska familj är anklagad för övergrepp och/eller delaktighet i dessa. Hon har ju bara Emma nu. Jag tror att den dagen Emma tröttnar på att leka flata och ditchar Berny så kommer Berny sannolikt återfalla i ett svårt missbruk eller kanske rent av ta sitt liv. För även om jag tror att B själv i viss mån faktiskt tror att hon blivit utsatt för övergrepp, så måste det någonstans inom henne ligga en viss nivå av ångest och moraliska dilemma som gror och påminner henne dagligen om att hon inte talat sanning. Kan inte vara lätt och leva med det i längden.

Det jag menar. Scenariot att Berny ber någon om hjälp för hon är på väg att avsluta sitt liv, och denna någon inte reagerar just pga "hon talar ju aldrig sanning"...
Citera
2013-08-08, 21:39
Medlem
Citat:
Exakt.

Hennes mamma ringde och pratade med dem, och jo, hon fick behålla aktivitetsersättningen. Däremot vet jag inte hur det gick med bostadstillägget då där är andra regler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in