Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Jag vet inte om jag kan säga det på så många fler sätt, tycker jag berättat det tillräckligt många gånger redan, men ok: Om foliehattarna uppmärksammar låten och skriver om den i en massa forum etc så blir läsare nyfikna och tittar på länken för att se vad det handlar om. Behövs inte så jättemånga klick innan låten börjar klättra på youtube etc och då får ju ännu fler upp ögonen för låten. I det skedet är det ointressant om det är symboler med eller inte, då sköter youtube m.fl. marknadsföringen automatiskt genom att folk ser att låten är populär.
Samma här, vet inte om jag kan säga det på så många fler sätt men ok: Foliehattarna ser ju nästan ALLT som symboler för Illuminati, räcker med en triangel eller en kvinna i röd klänningen eller ett öga för att de ska gå i taket, så vänligen förklara för mig hur i hela friden man skulle kunna göra en produktion som melodifestivalen UTAN att det syns nån "symbol". Jag har upprepade gånger bett foliehattarna att ge mig ett enda exempel på en musikvideo helt fri från Illuminatisymboler - hittills har ingen lyckats, det säger väl allt....
Precis, du måste lära dig att se vad som är sanning och vad som bara är inbillning och önsketänkande....
Så då påstår du att denna lilla grupp foliehattar har en extremt högt inflytande på vad som ska bli populärt eller inte populärt.
Det måste du ju förstå är helt orimligt.
Hur många extra klick kan dessa generera 1000 2000 3000 max?
Om du kollar liknande trådar så har dom högst 5000 visningar.
WOW vad musik branschen måste tjäna pengar på denna grymma marknadsföring.
Jag har inte sagt bu eller bä än så länge jag tycker bara det är väldigt konstigt att man är tvungen att ha dessa symboler överallt, satanistiska symboler!
Men du är ju väldigt övertygad om att du har rätt.
Och det finns massor av videos utan dessa symboler.
Jag fattar inte ens hur du kan sitta och säga så det visar bara på hur jävla insnöad du är på din sak.