2013-08-08, 19:01
Medlem
Tja!

Hade glädjen att bli uppraggad av en 17-årig tjej för inte så länge sen. Helt gudomligt vacker tjej, och allt satt verkligen där det skulle. Trodde aldrig jag skulle få uppleva något sådant igen från då man var yngre. Hon var ett riktigt vilddjur i sängen, har sällan blivit så kåt på äldre dar. Till saken hör att jag är 30+ själv, hon tyckte det var spännande antar jag. Dock har jag haft en del samvetskval om hela situationen, då hon verkar ha blivit förälskad och jag har förklarat för henne att jag inte kan ingå ett förhållande med en så ung tjej. Bäst att vara tydlig direkt. Hon skriver ofta till mig. Jag är lockad att träffa henne igen, men åldern...ja, man kan väl säga att jag har en del samvetskval. Till frågan. Hur skulle ni andra män, i min ålder, gjort? Vill bara bolla lite med tanken med folk! Tjejer får gärna också skriva.
Citera
2013-08-08, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uran238
Tja!

Hade glädjen att bli uppraggad av en 17-årig tjej för inte så länge sen. Helt gudomligt vacker tjej, och allt satt verkligen där det skulle. Trodde aldrig jag skulle få uppleva något sådant igen från då man var yngre. Hon var ett riktigt vilddjur i sängen, har sällan blivit så kåt på äldre dar. Till saken hör att jag är 30+ själv, hon tyckte det var spännande antar jag. Dock har jag haft en del samvetskval om hela situationen, då hon verkar ha blivit förälskad och jag har förklarat för henne att jag inte kan ingå ett förhållande med en så ung tjej. Bäst att vara tydlig direkt. Hon skriver ofta till mig. Jag är lockad att träffa henne igen, men åldern...ja, man kan väl säga att jag har en del samvetskval. Till frågan. Hur skulle ni andra män, i min ålder, gjort? Vill bara bolla lite med tanken med folk! Tjejer får gärna också skriva.
17 år kanske är lite väl ungt, men så länge det inte är olagligt är det väl bara att köra på, tycker dock du skall förklara för tjejen att det bara är sex som gäller.
För några år sedan blev jag uppraggad av 2 tjejer samtidigt en på 21 och en på 23 år, det var det häftigaste jag varit med om :-)
Citera
2013-08-08, 19:07
Medlem
30+ konstaterar ju bara att du är över, vi vet ju ej hur gammal du är om du är 35-40-45-50 så vilka är grabbarna i din ålder?
Citera
2013-08-08, 19:11
Medlem
Jag personligen tycker det är äckligt men det är tydligen okey i detta samhället så länge hon är över 15.

Fattar inte hur en 30+are vill ha en sån tjej överhuvudtaget, kul att lyssna på nån som säger "ba" i varje mening.

Men aja kör på du! skaffa barn och gift dig med henne
Citera
2013-08-08, 19:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpzor
Jag personligen tycker det är äckligt men det är tydligen okey i detta samhället så länge hon är över 15.

Fattar inte hur en 30+are vill ha en sån tjej överhuvudtaget, kul att lyssna på nån som säger "ba" i varje mening.

Men aja kör på du! skaffa barn och gift dig med henne

Tänk om inte alla tjejer är exakt likadan i alla åldrar, tänk om det fanns en sådan värld?
Citera
2013-08-08, 19:23
Medlem
tokens avatar
Är själv 30. Blir ofta uppraggad av yngre tjejer omkring 20. 90-talisterna är sanslöst frigjorda, det gillar jag verkligen och utnyttjar till fullo.

Kör på bara!
Citera
2013-08-08, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattsing
Tänk om inte alla tjejer är exakt likadan i alla åldrar, tänk om det fanns en sådan värld?

Haha va? ofta det finns såna tjejer som inte säger "ba" i varje mening!?? my life is ruin!!!

Förövrigt så har denna tjej stora problem som knullar 30+are, fader issues ftw! Kom nu inte och säg att det är normalt att knulla nån som är dubbelt så gammal än sig själv.

Tycker att man som vuxen har ett viss ansvar men aja är man desperat och kåt varför inte knulla barn.
Citera
2013-08-08, 19:28
Medlem
Wow, jag är 22 och det var en 18-årig tjej som kom fram till mig en gång och började prata men jag beslöt för att inte fråga ut henne fast jag ville på grund av 4 års åldersskillnad mellan oss.
Citera
2013-08-08, 19:29
Bannlyst
har hon problem med sin pappa?
Citera
2013-08-08, 19:32
Medlem
Nummer21s avatar
Låt bli flickstackarn och hitta någon annan vacker kvinna i din ålder. Hon förtjänar någon i samma skede i livet.
Citera
2013-08-08, 20:16
Medlem
Det är en jävla skillnad på att bara ha sex och inleda ett förhållande. Det finns faktiskt tjejer som tänder på äldre killar. Eller för den delen gubbar, utan att ha "fader issues".

Några gillar jordgubbar och andra smultron.
Citera
2013-08-08, 20:21
Bannlyst
Vidrigt!
Kanske borde vetat det här innan du gav dig på detta dilemma men lycka till.
Ni verkar lika blåsta trots skillnader på ålder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in