2013-08-08, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purplegirl78
Det är ju detta jag har undrat över.. Om nu PT misshandlat Id@ så svårt varför va inte han rädd för Cl*ff? Om id@ hade hennes pappa bakom sig varför vågade hon inte fullfölja polisanmälningarna? Läste länkarna från Facebook där någon skrivit att cl*ff skulle se till att de inblandade "försvinner" när de kommer ut..

Tycker också det är en något sen tidpunkt att bli arg.
Citera
2013-08-08, 17:50
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskJag
Örngottet var nog inte av silke utan satin/satäng och troligen helt värdelöst att torka upp något med eftersom det är så blankt/tätt, när man spiller vatten på så är det i princip bara att luta på tyget så rinner det av (men funkar fint att polera med) en bok är ju inte heller något förstahandsval men kanske något bättre iallafall

Om örngottet funkar fint att polera med så kan det ju ha legat i skuffen på någon bil. Jag brukar använda gamla udda örngott som trasor. Sen kanske det följde med av bara farten när man lastade ur.

Edit: Det kanske blev över när påslakanet användes som tillfällig gardin/mörkergörare hos FH. Satinörngottet blev då perfekt att putsa hans cheva med.
Senast redigerad av Cocinella 2013-08-08 kl. 17:54.
Citera
2013-08-08, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsippen
Ut mot stallbacka har man också stallbacka bron vilket innebär risken att någon förbipasserande ser vad man håller på. Tror också fortast möjligt tog sig ut ur trollhättan mot grästorp åt.

Om man åker över Stallbackabron så har man inte direkt någon insyn in vad som händer därnere. Den är rätt högt upp, och jag skulle tro att man har mer koll på vägen framför.
Citera
2013-08-08, 18:04
Medlem
Har hört från säkra källor att de hittade del av kroppen i lägenheten, någon mer som hört detta?
Citera
2013-08-08, 18:06
Medlem
IroniskJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Affe78
Har hört från säkra källor att de hittade del av kroppen i lägenheten, någon mer som hört detta?

Har jag mycket svårt att tro...
Citera
2013-08-08, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Lugna ner sig nu pärlan.
Du harsagt att du vet vad han gjorde, och att det inte var något konstigt alls med ddet.
Så skärpning till dig själv.
Blir du sådär upprörd när dina ungar gör något fel?
Bryter du möjligtvis av spel för dina ungar?
Berätta istället för att flippa. Men, woman's logic. Inte alls.
I många fall.
Vi undrar, för att kunna rentvå DB, vad han gjorde, eftersom det inte var något konstigt alls med det!
Tjejerna som DB och AJ har runt sig verkar vara ena riktiga patrask, du och TB (jag vet, en smiley, min andra på forat) helt sinnessjuka, OM id* var likadan så är jag inte förundrad, TB kan få lättare psykoser av ingenting. Därav att DB lämnade henne efter en mycket kort period.
Kvinnor gör män galna, om de två inte passar ihop.

Jag berättar inte ett skit för en sån som dig!
Jag och denna T.B verkar vara ena riktiga patrask????
helt sinnessjuka?
har aldrig träffat A.J ( Uppgiften är för alla andra utom DIG )
En sån som du borde bli avstängd!
Citera
Medlem
ab12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grotrocken
Någon som vet om vägen fram till diabasbrottet är körbar med vanlig personbil?
Ja det är den. Från två olika håll dessutom, åkte där i förrgår och det verkar ha varit några bilar där uppe. Är det Missing People som hänger upp gula snitslar i träden där de sökt, det var nämligen gott om sådana där uppe.
Edit: Dock ligger det hus längs båda vägarna så risken att någon lägger märke till bilen/bilarna är ganska stor.
Senast redigerad av ab12 2013-08-08 kl. 18:10.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Fågelkvitter:
AJ valde att gå in på svenska ambassaden i Warszawa av rädsla för Cl*ff, istället för att återvända själv.
Cl*ff ligger bakom misshandeln av SB i Hjortmosseparken.

Det är fågelkvitter, jag kan inte alls avgöra sanningshalten.
Var clif* i Warszawa? Ganska osannolikt att det va därför han gick till ambassaden annars.
Tror inte han är där å letar.
Citera
2013-08-08, 18:10
Medlem
Mouchinos avatar
Är det någon som varit till Ödehuset än?

https://www.flashback.org/leave.php?u=http%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FIPJ5h
Citera
2013-08-08, 18:10
Medlem
IroniskJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ab12
Ja det är den. Från två olika håll dessutom, åkte där i förrgår och det verkar ha varit några bilar där uppe. Är det Missing People som hänger upp gula snitslar i träden där de sökt, det var nämligen gott om sådana där uppe.

Dom snitslar har har sett från MPS har varit gula med röda ränder och ganska smala, men dom använder säkert fler sorter
Citera
2013-08-08, 18:12
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Affe78
Kan du vidarutveckla detta?
Citera
2013-08-08, 18:14
Medlem
Chiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskJag
Dom snitslar har har sett från MPS har varit gula med röda ränder och ganska smala, men dom använder säkert fler sorter
Ja flera olika färger, tex blå, gul, röd eller som du skrev tvåfärgade som tex gul-röd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in