Citat:
Ursprungligen postat av
HeHeHeXp
Det är väl inte konstigt att homosexuella tar självmord eller tröstar sig med sprutor när de lever i en värld med intoleranta as som tex dig.
Hönan eller ägget komplexiteten igen?
När sprutan innoverades, vad innoverades den för, jo det var kanske så att man tog in folk för att känna efter, men mig veterligen var det likt frankensteins monster som ivrade för att häxorna skulle in, och var det verkligen häxorna som tyckte deras barn skulle ges injektioner för att bli mer som dom själva eller handlade det om att män ville att män skulle vara mans-normen män?
Av alla langre på jorden vågar jag gissa, att absoluta merparten är besvikna pojkar och män. Antingen får de inte stånd och vill injicera sig, det är mer sällan det handlar om att flickor vill få till stånd stånd, försvararna av injiceradf narkotika, är män med eventuellt jesuskomplex, "man vill bli stor och hörsammad" och man håller noga koll på index/börs - där kvinnor duktigt behöver niga för att komma åt kunskaper, det är konstaterat att män tillskansar sig löner och medel att legalisera alt. kringgärda rätten att strida med nålspetsar sedan länge.
Kanske ot, men jesus mohammed och andra heliga figurer tenderar att heta : "det är mansproblem åt män som män löser och män kan" , betyder att män tar åt sig allt som män tycker sårar dem, så fort en "tolkning" ? jag kallar dt för uppfattning... elelr en logik, inte går männens väg.. vi kan ta napalm, var det kvinnor som ville testa loss napalm? var det kvinnor som konstruerade k-pistar och maskingevär? var det kvinnor som såg skuggor överallt? var det kvinnor som lanserade att "pojkar gråter inte" ?
Men när de gråter, måste det vara fel på kvinnors dna, så kvinnor går istället och inseminerar sig, för att leva någorlunda pacifistiskt från mäns alla uppfinningar och idéer.. inte minst gudomliga svar på väldigt gudomliga frågeställningar. Agendor kommer till för att hållas? Står gud i bibel, är det gud - vilket räddar många män... enl senaste rapporter.
Krigsherrarna i sudan eller mellanöstern, säg inte att det var kvinnor som ville ut i frontlinjerna med sina små barn.. men det är kanske så jämlikhet tolkas när män får tolka. Eller kvinnor som suktar efter de fina lönerna, då gäller det att bita ihop. Mellanöstern är väl ändå den världsregion som ännu hävdar guds status på jorden ( ? )