2013-08-07, 09:36
Medlem
A.Nonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaBitch
En så trist ton och ett så trist sätt att se på saker...
Vart finns logiken att döma innan dom fallit?... Vi vet ju inte sanningen än!
Vad har vi för rätt att döma utifrån spekulationer?
För det är just det , det faktiskt är... Spekulationer.
Ha gärna ideer... men blanda för guds skull inte ihop dom med sanning... För då e ni helt fel ute!
Alla människor är inte lika.... Och ingen har rätt att döma någon för etc. tatueringar i ansiktet.
Några ord att tänka på?.....

Det är väl MER än spekulationer, annars hade det nog inte gått att förlänga åtalstiden för dina polare, DaBitch...
Vadå "ingen rätt att döma någon för etc. tatueringar i ansiktet"? Klart att det inte är något bevis i det här fallet men att det är vanligare med ansiktstatueringar hos kriminella kan du väl inte säga emot?
http://nyheter24.se/nyheter/utrikes/632855-ansiktstatueringar
Citera
2013-08-07, 09:49
Medlem
bullskits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SAR-skrift
Att deras olika versioner av händelseförloppet inte stämmer överens påvisar naturligtvis att någon, några eller alla ljuger. Därifrån är steget mycket långt till att någon ska sluta ljuga och avslöja var Id@s kropp är dumpad. För DB, som har sin livshistoria tatuerad i ansiktet, är steget förmodligen alltför långt. Det må så vara att golare inte har några polare, men jag tvivlar på att de som i detta tragiska fall inte golar kommer att få så värst många nya dödspolare. Inte heller lär DB kunna maskera sin gaddade nuna med ett nyodlat helskägg och flytta till någon annan ort i [miss-] Fosterlandet. Lite svårt att börja om från början, att starta en ny karriär... Alla kommer ju att veta att han inte golade. Vad det var som han inte avslöjade.

När detta dilemma har hunnit sjunka in i häktescellens ensamhet finns det trots allt en liten chans att DB lättar sitt hjärta, men risken för att han tar sitt eget liv är nog större. Han är redan dömd. Av Flashback.

Fråga: Den tatueringen han har med "golare har inga polare", den har han väl inte i ansiktet?
Citera
2013-08-07, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bernbo
Flashback är ingen domstol.

Förlåt mig för ordvalet. Föredrar du 'virtuell pöbelhop' ???
http://sv.wikipedia.org/wiki/P%C3%B6bel
Citera
2013-08-07, 09:51
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullskit
Fråga: Den tatueringen han har med "golare har inga polare", den har han väl inte i ansiktet?
Han har bara den på Facebook
Ska med andra ord inte vara hans.
Citera
2013-08-07, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Nonym
Det är väl MER än spekulationer, annars hade det nog inte gått att förlänga åtalstiden för dina polare, DaBitch...
Vadå "ingen rätt att döma någon för etc. tatueringar i ansiktet"? Klart att det inte är något bevis i det här fallet men att det är vanligare med ansiktstatueringar hos kriminella kan du väl inte säga emot?
http://nyheter24.se/nyheter/utrikes/632855-ansiktstatueringar

Var någonstans skrev jag att det inte fanns fakta? Klart att bevisning finns! Men nu menade jag spekulationer och trolleriinlägg. Samt att jag svarade på ett inlägg. Och nej jag motsäger inte dig ang tatueringarna. Men alla skall inte dras över en kant... Man är inte sämre människa för att man tatuerar sig? Vissa är riktigt elaka ang utseende mm här... Dom här killarna har familjer dom också. Och får sig tyvärr både kängor och stämplar. Nu var det såhär att inlägget jag svarade på handlade om att dom redan är dömda av flashback.... Och vilka hot som väntar dom vid ev. frisläppande.
Det är så att man blir lite mörkrädd av vissas sätt att skriva/tänka/ bete sig mm
Citera
2013-08-07, 09:53
Bannlyst
Citat:
Och slutade 3... Och vad gjorde han efter det? Du som vet :P ... ( Jag vet)

Du kan väl berätta vad DB gjorde efter jobbet ?

Vi skall ju inte döma på förhand och då är det otroligt viktigt att sådana som du, som (verkar?) ha insikt kommer till tals.
Citera
2013-08-07, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullskit

Ytterligare missförstånd. Den har han inte tatuerad.. Det var en bild med ett budskap. Inte hans egen!
Citera
2013-08-07, 09:56
Bannlyst
Citat:
Märkligt... Då är det väl som du påstår... En bekants bekant... eller en jobbarkompis bekant... eller vad är det idag?....... S40n var den enda bilen han använde <--------- fakta

Hur användes Cheva vanen ?
Citera
2013-08-07, 09:58
Medlem
bullskits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Han har bara den på Facebook
Ska med andra ord inte vara hans.

Tack!
Citera
2013-08-07, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Du kan väl berätta vad DB gjorde efter jobbet ?

Vi skall ju inte döma på förhand och då är det otroligt viktigt att sådana som du, som (verkar?) ha insikt kommer till tals.

Som jag redan skrivit, så klart hade jag skrivit det OM det hade med Idas försvinnande att göra. Men det har ingen relevans alls i detta fallet.
Citera
Bannlyst
Citat:
D.B snusar inte

Röker DB ?
Citera
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Hur användes Cheva vanen ?
Vet vi när den ställdes hos hans arbetsgivare, eller att den bara står där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in