2013-08-06, 19:56
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8AD8OLL
Tycker det ser ut som blå plast. Kanske för att hålla ute regn då det inte finns fönster?
Plast har nog inte samma fall skulle jag tro
Citera
2013-08-06, 19:58
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Tycker det ser ut som blå plast. Kanske för att hålla ute regn då det inte finns fönster?

På google maps ser det ut som fönster i alla fall och det är blått i två stycken men jag vet ju inte när googlegubben har fotat.
Citera
2013-08-06, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Men? Det har jag inte tänkt på, har alltid stirrat på antingen bussen eller så nu, fasaden men, skulle det där kunna vara en gardin gjord av lakanet som hör till örngottet?
Inte sätter sig FH och börjar sy gardiner...
Citera
2013-08-06, 20:04
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marryme
Inte sätter sig FH och börjar sy gardiner...

Han bor ju inte där och ett lakan slänger man enkelt över en gardinstång alternativt fäster med klädnypa eller nåt. Jag tror vitsen här, är att bara täcka för fönstret för insyn eller så.
Citera
2013-08-06, 20:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Plast har nog inte samma fall skulle jag tro
Det är plast, syns på vecket på vänster sida.
Citera
2013-08-06, 20:11
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08

Kan nån åka ut och fota och kolla lite närmare så det inte blir 50 sidor sidentyg som kommer fr o m nu? Jag tycker det ser ut som satin, följsamt och mjukt. Plast har annat blänk så jag tycker det ser ut som satintyg.
Citera
2013-08-06, 20:11
Medlem
Beatass avatar
Citat:
Det ser ut att vara vit färg på rutan så glas finns nog.

Däremot är det blå väldigt genomskinligt då något som ser ut som en vitmålad möbel/stolsrygg syns genom det blå.
Citera
2013-08-06, 20:14
Medlem
Citat:

Ser i alla fall helt nytt ut, ungefär som örngottet. Hoppas någon kollar upp det i vilket fall.

Populär färg helt plötsligt.
Citera
2013-08-06, 20:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Kan nån åka ut och fota och kolla lite närmare så det inte blir 50 sidor sidentyg som kommer fr o m nu? Jag tycker det ser ut som satin, följsamt och mjukt. Plast har annat blänk så jag tycker det ser ut som satintyg.
Tyg hade aldrig fallit så stelt som det gör nedtill på vänster sida. Det syns att det är ett stelt veck, dvs plast.
Citera
2013-08-06, 20:23
Medlem
Rallarsvingens avatar
Citat:
Tyg hade aldrig fallit så stelt som det gör nedtill på vänster sida. Det syns att det är ett stelt veck, dvs plast.
Jag tycker också att det ser mjukt och följsamt ut. Ytterligare foton kanske hade varit bra? Vem har tagit de här bilderna?
Citera
2013-08-06, 20:26
Medlem
Zoomar man in lite så ser man en stolsrygg eller dylikt som tyget/plasten vilar på vilket skapar ett veck i neder vänsterhörn.
Vore ju kanon om nån hugad åker och tar ett par närbilder, gärna på flagnad panelfärg med.
Citera
2013-08-06, 20:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Slommen
Zoomar man in lite så ser man en stolsrygg eller dylikt som tyget/plasten vilar på vilket skapar ett veck i neder vänsterhörn.
Vore ju kanon om nån hugad åker och tar ett par närbilder, gärna på flagnad panelfärg med.
Ja man ser att något tar emot plasten o då skapas ett skarpt veck. Om det varit ett mjukt tyg hade det inte blivit ett sånt skarpt veck.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in