Men? Det har jag inte tänkt på, har alltid stirrat på antingen bussen eller så nu, fasaden men, skulle det där kunna vara en gardin gjord av lakanet som hör till örngottet?
Han bor ju inte där och ett lakan slänger man enkelt över en gardinstång alternativt fäster med klädnypa eller nåt. Jag tror vitsen här, är att bara täcka för fönstret för insyn eller så.
Kan nån åka ut och fota och kolla lite närmare så det inte blir 50 sidor sidentyg som kommer fr o m nu? Jag tycker det ser ut som satin, följsamt och mjukt. Plast har annat blänk så jag tycker det ser ut som satintyg.
Kan nån åka ut och fota och kolla lite närmare så det inte blir 50 sidor sidentyg som kommer fr o m nu? Jag tycker det ser ut som satin, följsamt och mjukt. Plast har annat blänk så jag tycker det ser ut som satintyg.
Tyg hade aldrig fallit så stelt som det gör nedtill på vänster sida. Det syns att det är ett stelt veck, dvs plast.
Zoomar man in lite så ser man en stolsrygg eller dylikt som tyget/plasten vilar på vilket skapar ett veck i neder vänsterhörn.
Vore ju kanon om nån hugad åker och tar ett par närbilder, gärna på flagnad panelfärg med.
Zoomar man in lite så ser man en stolsrygg eller dylikt som tyget/plasten vilar på vilket skapar ett veck i neder vänsterhörn.
Vore ju kanon om nån hugad åker och tar ett par närbilder, gärna på flagnad panelfärg med.
Ja man ser att något tar emot plasten o då skapas ett skarpt veck. Om det varit ett mjukt tyg hade det inte blivit ett sånt skarpt veck.