2013-08-01, 15:44
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilballetto
Obladioblada med Beatles kan inte göra någon glad!

The Beatles rankas allmänt som de bästa bandet genom tiderna. Det roliga är att den här låten blev rankad som den sämsta låten genom tiderna i någon erkänd musiktidskrift runt år 2004.
Citera
2013-08-01, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
The Beatles rankas allmänt som de bästa bandet genom tiderna. Det roliga är att den här låten blev rankad som den sämsta låten genom tiderna i någon erkänd musiktidskrift runt år 2004.

Perfekt då är jag inte helt ute och cyklar!
Citera
2013-08-01, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilballetto
Perfekt då är jag inte helt ute och cyklar!

Nej det är du verkligen inte.
Citera
2013-08-01, 17:02
Medlem
Måste ju vara den med Lady Gaga, minns inte vad den heter. "Ga ga o lala..." Otroligt enfaldig låt.
Citera
2013-08-01, 18:26
Medlem
thesyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eufori9
Måste ju vara den med Lady Gaga, minns inte vad den heter. "Ga ga o lala..." Otroligt enfaldig låt.

Påminn mig inte

Love Hurts är annars en låt som är oerhört platt.
Citera
2013-08-03, 19:10
Medlem
Whirls avatar
Finns bara ett vettigt svar - Nicki Minaj - Stupid Hoe *spyr hejdlöst*
Citera
2013-08-05, 12:04
Medlem
Orangejews2s avatar
Oj vad skumt att ingen har ens nämnt Kartellen eller liknande "artister". Förrutom att dem är riktigt jävla patetiska och dylikt så gör dem riktigt enkel och dålig musik.
Citera
2013-08-06, 13:08
Medlem
Vitsigs avatar
Allt med bruno mars.
Citera
2013-08-06, 19:40
Medlem
Germanofils avatar
Måns Zelmerlöw - Impossible
http://open.spotify.com/track/26r0vNQ7hnDY7svN7hrlg4

Måste nog vara något av den sämsta dynga som producerats i Sverige. Till och med Orup är fan bättre.
Citera
2013-08-09, 04:30
Medlem
Hirvis avatar
Michael Jackson - Billie Jean

Aldrig förstått storheten, alltså den är 3/5.
Det är en nice basgång och sådär, fint beat. Men den har verkligen inget mer.
Usel text, sångmelodier som är helt okej men inte frälsande. Förstår inte hur den basgången i princip kan göra låten till en av världens största. Det känns absurt.
Citera
2013-08-09, 13:06
Medlem
Zartazas avatar
Jag lyssnade lite på radio för något år sedan när jag var och jobbade. Molly Sandén skulle gästa något program och så skulle hon framföra lite låtar i studion med enbart akustisk gitarr.
"Hon är ju snygg i alla fall, hon kanske kan sjunga också" tänkte jag och lyssnade på hennes låtar. Grejen var ju den att varenda låt var sorglig och dyster då det hela handlade om något jävla "svek" hennes tidigare pojkvän hade gjort. Alla hennes låtar handlade tydligen om hennes ex eller vad det nu var.
Efter 5 låtar som låter exakt som de andra var jag tvungen att stänga av. Vad i helvete var detta för skit?

Sedan så har vi ju Eric Saade, killen som får alla 14-åringar i Sverige (förutom alla Bieber-fans) att bli blöta i trosan och avguda denna pinsamma "artist". Mina systrar spelar "Put your hands in the air" eller vafan låtjäveln heter och jag vet inte hur många gånger jag har skrikit "sänk för i helvete" till dem.
Att se denna "karl" live på TV är heller inget något att sträva efter. Allt är så halvdant och dåligt gjort så inget i hans musik är bra på något sätt alls. Det enda han gör är att se snygg och cool ut på scen. Nu är inte jag tjej men jag antar att det är just det han lyckas med?

Rebecca Black i alla ära med hennes ruttna "Friday" så har hon massa andra artister som kan sitta bredvid henne i en avgrund där det spelas deras musik nonstop för Gollumliknande varelser i djupa och glömda grottor. Där här de hemma, där ingen civilisation kan höra denna skit.
Eric Saades hela diskografi med låtar kan skickas till denna avgrund. Fy fan vad dåligt det är, allt är så jävla dåligt. Fy fan.
Citera
2013-08-09, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
Måns Zelmerlöw - Impossible
http://open.spotify.com/track/26r0vNQ7hnDY7svN7hrlg4

Måste nog vara något av den sämsta dynga som producerats i Sverige. Till och med Orup är fan bättre.

Orup har gjort några riktigt usla låtar. Men låten Stockholm tycker jag är en riktigt bra svensk låt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in