2013-08-06, 13:28
Medlem
Calogeros avatar
Bara jag som inte gillar Benzema? Tycker han känns så jävla stel...

Hade i sådana fall mycket hellre sett Higuain i Roma.
2013-08-06, 13:35
Medlem
Alligator_Gundes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calogero
Bara jag som inte gillar Benzema? Tycker han känns så jävla stel...

Hade i sådana fall mycket hellre sett Higuain i Roma.

Följer inte Real Madrid alls men de matcher jag sett i el clasicos och i CL så håller jag benzema före higuain. Vet inte varför men kan känns effektivare och rejälare, sägs utan någon koll på statistiken.
2013-08-06, 13:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Om Real lyckas kränga Benzema för €35-40M och ersätter honom med Suarez, har de värvat färdigt då? Eller är Bale fortfarande aktuellt?

Är inte så insatt i Real och deras ekonomi, men eftersom de sålt en del spelare och antagligen kommer sälja ett par till så är det möjligt att de har råd. Tror inte de kommer ta in Suarez oavsett egentligen. Real är vad jag vet väldigt måna om att deras spelare inte har psykopatiska drag. Det är en gentlemannaklubb. Pepe är väl enda undantaget, men och andra sidan ballade han ur först efter att han kom till Real.

Mitt tips är att Benzema stannar, Suarez går till Arsenal och Bale till Real
2013-08-06, 13:51
Medlem
antonaugustssons avatar
Väldigt tyst om Suarez till Arsenal nu. Vad tror ni? Går han till Arsenal eller inte?
2013-08-06, 13:57
Medlem
Sokans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Väldigt tyst om Suarez till Arsenal nu. Vad tror ni? Går han till Arsenal eller inte?

Arsenal gör som dom alltid gör, lägger nått bud och sen är tysta.

Tror det kommer någon 17 årig fransman snart
2013-08-06, 14:16
Medlem
Axezzs avatar
Citat:
Sägs att han är "skadad" efter han fick en smäll i matchen mot Olympiakos och inte kommer att resa med truppen som flyger till Norge idag medans andra säger att han inte är skadad. Den som lever får se!
2013-08-06, 14:20
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:

Om han hamnar i Arsenal eller inte beror uteslutande på om Arsenal klara att kvala in till CL gruppspelet. Det kommer att bli en affär som om den blir av inte kommer att vara klar före den 28/8, men det mesta pekar ju på att Suarez sannolikt återfinns i Arsenals trupp när transferfönstret stänger den 2/9...
2013-08-06, 14:31
Medlem
keranos avatar
Connor @RedHeartUnited

Rumours on UWS that United have agreed a £37m fee for Cesc Fabregas.

Sen ska vi väl ta det med en nypa salt, men visst rycker det lite i mungipan
2013-08-06, 14:32
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerano
Connor @RedHeartUnited

Rumours on UWS that United have agreed a £37m fee for Cesc Fabregas.

Sen ska vi väl ta det med en nypa salt, men visst rycker det lite i mungipan

Folk över att redcafe var väldigt tveksamma till det och tranke på att det är det enda stället jag har sett det på än så länge så är nog en nypa i minsta laget.
2013-08-06, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MangoChutney
Om han hamnar i Arsenal eller inte beror uteslutande på om Arsenal klara att kvala in till CL gruppspelet. Det kommer att bli en affär som om den blir av inte kommer att vara klar före den 28/8, men det mesta pekar ju på att Suarez sannolikt återfinns i Arsenals trupp när transferfönstret stänger den 2/9...

Vad är det egentligen som pekar på det? Liverpool har ju gjort det helt klart att de inte kommer sälja billigt. Wenger är inte känd för att pynta hutlösa summor för spelare, talade senast igår om den skamlösa värderingen på Bale och vad fotbollen har kommit att bli. Arsenal får väl ses som en av Liverpools egentligen största konkurrent om en CL plats. Nej, jag tror inte Suarez hamnar i Arsenal. Gissar på att han stannar eller RM.

Angående Rooney affären, finns det någon återvändo för Rooney? Även om han inte hamnar i Chelsea kan de verkligen behålla en spelare som uppenbart inte vill spela andra fiol och som de andra spelarna tröttnat på.
2013-08-06, 14:36
Medlem
keranos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Folk över att redcafe var väldigt tveksamma till det och tranke på att det är det enda stället jag har sett det på än så länge så är nog en nypa i minsta laget.

Stämmer, läste det på RC. Men är det silly så är det!
2013-08-06, 14:37
Medlem
Speytos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MangoChutney
Varför ska Wenger envisas med att värva så sent under transferfönstret? Har väl vart samma sak senaste 2 säsongerna mer eller mindre? En spelare blir ju mycket bättre ifall han får en hel försäsong med laget istället för att behöva komma in i det hela när säsongen väl börjat, kan ta flera månader innan man börjar känna sig trygg då. Visst sparar man kanske 5-10% av pengarna ju senare man värvar men är det verkligen värt det för en sämre presterande spelare? Wenger verkar tycka så i alla fall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in