Citat:
Ursprungligen postat av
Hajan
Därför man håller sig till Apple

Citat:
Ursprungligen postat av
Opensols
Därför är man en hopplös fanboy som tror att innovation och Apple fortfarande har ett förhållande.
Fan är det för fel på er?
Ts kommer med ett problem och allt ni tjafsar om är iOS vs Android.
Skärpning för fan.
Ts, provat att rensa cache och sådant? Ominstallerat appen?