2013-08-05, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chuck-Finley
Intressant, berätta mer om denne Jhon*y...

Ja vad ska man säga, en pundare som är hemlös och efterlyst av rikskrim, nu passar han dock på att vara hos sin nya flickvän TB. Bara vänta på att polisen får reda på att han befinner sig där och det blir nerslag(Hon som säger att hon sköter sig så och inga socanmälningar har på sig) ja ja vi får se hur detta slutar
Citera
2013-08-05, 20:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av redeyeddevil
Trött jag blir, får man inte ha andra teorier?
Trist att man ska bli påhoppad för att man har en helt annan teori.
Trodde detta var ett diskussionsforum?
Har du några andra teorier om de av Polisen häktade personerna som knyts till brottet med bevis, för man kan ju inte ta bort en gärningsman och hitta på nya. Och varför skulle man vilja göra det?

PS: tar bort vem du vill smutskasta i ditt inlägg.
Citera
Medlem
IroniskJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindhsky
Du kan mycket väl ha rätt även om jag tror de har häktat rätt gärningsmän. Men man måste vara öppen för andra infallsvinklar så helt rätt. Man kan vända på några av sakerna du säger också beroende på vem man tror har gjort det. Om det nu skulle vara som så att PT har setts springa från platsen så kan det vara som så att han stuckit dit för att se om AJ är kvar. Han är svartis eller bara orolig efter deras samtal. Id@ har kanske sagt till honom att hon bara är vän med AJ och det vill han kolla. Då ser han vad AJ har ställt till med och springer därifrån för att inte bli inblandad. AJ hotar honom.

Något han sen fortsätter att göra två gånger (misshandel) genom några vänner. " - Berättar du något för polisen så dör du nästa gång. " typ.

Vi får se vad de kommer fram till.

Det är inte PT som blivit misshandlad utan SB
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VildHemulen
Hur "farlig" är I*as pappa CH? Vad har han gjort tidigare? Känns på ngt sätt bra om han kan behandla AJ med vad AJ gjort mot andra.

Hur farlig han är? Oj oj, han var farlig innan men nu är han nog minst 100 gånger farligare. Sen heter han inte Hermansso* längre(endast på facebook) han heter Clif* Nevalaine* (*n)
Citera
2013-08-05, 20:55
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kekfakee
Ja vad ska man säga, en pundare som är hemlös och efterlyst av rikskrim, nu passar han dock på att vara hos sin nya flickvän TB. Bara vänta på att polisen får reda på att han befinner sig där och det blir nerslag(Hon som säger att hon sköter sig så och inga socanmälningar har på sig) ja ja vi får se hur detta slutar

Efterlyst av rikskrim??? Och ändå skyltar de öppet för alla om sitt förhållande på facebook? Varför då? För att påskina nåt eller strunta i efterlysningen?
Citera
2013-08-05, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Efterlyst av rikskrim??? Och ändå skyltar de öppet för alla om sitt förhållande på facebook? Varför då? För att påskina nåt eller strunta i efterlysningen?
Blir inte TB skyldig till skyddande av brottsling nu då ????
Citera
2013-08-05, 20:58
Medlem
bullskits avatar
Tidigare straffad
22-åringen uppger att han inte sovit på flera dagar, inte sedan polisen med dragna vapen hämtade honom i måndags och tog med honom till förhör.
Han fick då berätta att han varit med släktingar under helgen, flera mil från Trollhättan.
Han har tidigare straffats för flera brott, men har aldrig varit misstänkt för försvinnandet av 23-åringen, enligt polisen.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17078228.ab
Citera
2013-08-05, 20:59
Medlem
refsps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnsgarO
Frågar en gång till. Någon som vet? Jag har googlat men inte hittat något bra svar. Tack på förhand.

Det är inte brottsligt att hålla sig undan lagens långa arm.
Citera
2013-08-05, 21:01
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldenman1
Blir inte TB skyldig till skyddande av brottsling nu då ????

Alltså, jag får inte ihop biten TB alls. De har förhört henne, kollat mobil och dator och nu en status med en efterlyst person som hon har ett förhållande med....är det kaxigt eller bara korkat?
Citera
2013-08-05, 21:04
Medlem
Kurridutts avatar
Cirkulerat har jag hört i sådana här sammanhang förr. Det är precis vad det låter som, man har kört runt - fram och tillbaka eller "runt" - alltså har någon sett en på platsen mer än en gång under en kortare tidsperiod. När man söker något så cirkulerar man - en inbrottstjuv inom ett industriområde har troligtvis cirkulerat.

Cirkulera betyder att något är i omlopp. Man kan alltså även gå (behöver inte vara mha fordon).
Citera
2013-08-05, 21:04
Medlem
Grotrockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Alltså, jag får inte ihop biten TB alls. De har förhört henne, kollat mobil och dator och nu en status med en efterlyst person som hon har ett förhållande med....är det kaxigt eller bara korkat?

Har de två personerna ni håller på och chattar om stark koppling till fallet som tråden gäller?
Citera
2013-08-05, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskJag
Det är inte PT som blivit misshandlad utan SB
Aha, ok, tack! Jag tror i och för sig inte på att någon har blivit sedd den där natten springa därifrån utan det är mer som nån försöker rikta skulden åt annat håll. Det hade varit mycket mer intressant och man hade pratat mer om det om det fanns någon sanning i det känner jag. Men man vet aldrig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in