2013-08-05, 17:46
Medlem
redeyeddevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
Snälla, även om man vill tro på annan GM än aj så stämmer det nog inte. Se lokaltidningen:
http://m.ttela.se/Default.aspx?pageid=1145&parentid=0&link=1.2279311

Trött jag blir, får man inte ha andra teorier? Vill inte ha bort misstankar ifrån AJ. Tror mycket väl att det kan vara han. Men tycker inte man ska glömma att PT hade pratat med I*a samt att hon hade ansökt om besöksförbud emot PT. Trist att man ska bli påhoppad för att man har en helt annan teori. Trodde detta var ett diskussionsforum?
Citera
2013-08-05, 17:47
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purplegirl78
Jag har också tagit upp detta och jämfört med när vi fick en bil stulen och uppbränd. Jag tror de flesta bilar som blir stulna och uppbrända går igenom en teknisk undersökning. Vår också. Men om jag inte missminner mig så var det försäkringsbolaget som gjorde det tekniska. Vi fick se till att bilen forslades bort. Är det så att det var DB som faktiskt varit med bärgaren och hämtat bilen? Just den biten är lite rörig.

Kommer ihåg att du skrev så. Undrar hur och var polisen hittade denna då, för undersökning?
Jadu, det kan man undra...
Citera
2013-08-05, 17:48
Medlem
Ragathas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redeyeddevil
Nej har inte jag skrivit något om, snälla läs noga jag skrev förut att PT kanske eldat upp DB bil för att dem ska få ta skiten. Vad vet jag. Ingenting om att AJ, DB, FH och PT samarbetar. Blir trött på folk som inte läser noga. Visst det kanske låter långsökt men vem säger att det inte skulle kunnat gått till så?

Ingen ide, dessa människor har skygglappar och ser bara vad det vill se och är man inte på samma linje som dom så är man vän med AJ, tur att det bara är fb detektiver, annars hade det varit bedrövligt o bo i Sverige.
Besöksförbud och knarkande före detting till IF är väl inget att oroa sig för. Låt de blunda o tro att PT är så fin så. Sen ett gott råd, gå aldrig på middag hos någon för helt plötsligt kan du sitta på den anklagades bänk om något skulle hända.
Citera
2013-08-05, 17:50
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Mmmm..och sedan hjälper DB och FH PT med bil och kroppen? Bästa kompisar va?

Jag tror inte att hen har förstått att DB och FH genom sko- och fingeravtryck nu äntligen är bundna till detta brott. Hen är dessutom helt nyreggad här.
Citera
2013-08-05, 17:56
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Kommer ihåg att du skrev så. Undrar hur och var polisen hittade denna då, för undersökning?
Jadu, det kan man undra...

Jag funderar på om RDY har kommit på vem som äger bil nr 2 och om det finns en fjärde person inblandad.
Citera
2013-08-05, 17:57
Medlem
bokfodrals avatar
Hittade nåt underligt men som kanske inte behöver vara underligt, ska lägga upp en länk strax men jag kan inte med hur man skärmdumpar så om nån som kan det är beredd så lägger jag upp en länk, okej?
Citera
2013-08-05, 17:59
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Jag funderar på om RDY har kommit på vem som äger bil nr 2 och om det finns en fjärde person inblandad.

Ja, om 3-4 personer setts cirkulera längs Kabelvägen eller vart det nu var, och Id* då låg i bagageluckan, finns det ju troligtvis kanske en fjärde person?
Citera
2013-08-05, 18:01
Medlem
Citat:
Har också tänkt den tanken , har varit några bilar som efterfrågats tidigare
Citera
2013-08-05, 18:03
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redeyeddevil
Nej har inte jag skrivit något om, snälla läs noga jag skrev förut att PT kanske eldat upp DB bil för att dem ska få ta skiten. Vad vet jag. Ingenting om att AJ, DB, FH och PT samarbetar. Blir trött på folk som inte läser noga. Visst det kanske låter långsökt men vem säger att det inte skulle kunnat gått till så?

PT skulle alltså tillskansat sig de nu inblandades mobiler, bil och skor, samt skickat en av dem på en road trip. Allt för att misstänkligöra. Innan dess ska han hinna mörda och gömma Id*, ja t o m ta sig till THN. Hur gammal är pojken nu igen?
Citera
2013-08-05, 18:04
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ja, om 3-4 personer setts cirkulera längs Kabelvägen eller vart det nu var, och Id* då låg i bagageluckan, finns det ju troligtvis kanske en fjärde person?
"De två män som är häktade för skyddande av brottsling har enligt polisen cirkulerat i området vid tiden för kvinnans försvinnande – därav intresset" http://nlt.se/startsidan/grastorp/1.2274506-granskar-nya-spar-i-jakten-pa-mordare.
Citera
2013-08-05, 18:05
Medlem
Somecoolnames avatar
Citat:
Hittade nåt underligt men som kanske inte behöver vara underligt, ska lägga upp en länk strax men jag kan inte med hur man skärmdumpar så om nån som kan det är beredd så lägger jag upp en länk, okej?
Print screen. och klistra in i tex paint eller liknande program, sedan upp på annofiles eller vad den heter. och länka bilden därifrån sedan.
Citera
2013-08-05, 18:07
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ragatha
Ingen ide, dessa människor har skygglappar och ser bara vad det vill se och är man inte på samma linje som dom så är man vän med AJ, tur att det bara är fb detektiver, annars hade det varit bedrövligt o bo i Sverige.
Besöksförbud och knarkande före detting till IF är väl inget att oroa sig för. Låt de blunda o tro att PT är så fin så. Sen ett gott råd, gå aldrig på middag hos någon för helt plötsligt kan du sitta på den anklagades bänk om något skulle hända.

Men det är väl egendomligt att inga indikationer mot PT uppdagats trots tiden som gått. Eller?
Inse att det bara blir löjligt och än mer rörigt i tråden med dessa inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in