Citat:
Ursprungligen postat av
redeyeddevil
Hej ny här i tråden, har följt den flitigt. Hoppas verkligen dem hittar I*a. Jag har också funderat på om det kan vara så att den där PT är mera iblandad en vad man kanske tror. Varför tror jag så? Jo för vad jag har läst så skulle I*a ha ansökt om besöksförbud, bara det visar ju att något är väldigt skumt där, att hon antagligen var rädd för honom eller något liknande?
Hade inte han tidigare givit sig på henne? Så i mina ögon är PT lika mycket intressant som Moroten, DB, och FH. Så jag är med andra ord lite inne på samma bana som Ragatha här.
Så om vi säger att det nu är PT så kan väl han mycket väl ha bränt ner DB bil för att han ska få all skit? Hur stort är Trollhättan? Har fått för mig att alla känner alla där. En annan variant att DB har lånat ut sin bil till Moroten utan att ens veta vad saken handlar om.
Hej själv. Alltid intressant med nya infallsvinklar och argument.
1. Du benämner AJ som "Moroten". Vilken typ och grad av personlig kännedom har du om AJ?
2. Vill du göra gällande att en ansökan om besöksförbud från en ensamstående mor är en på något sätt uppseendeväckande handling i vårt söndrade land av idag?
Nej, alla känner inte alla i Trollhättan.
Slutligen. Du kan trots allt ha en liten poäng med ditt inlägg, med betoning på liten. Förutsatt att den omtalade telefonprovokationen från AJ:s sida är fakta, vill säga. Och framförallt - och 100% hypotetiskt förstås - OM det istället skulle varit jag som var fadern. Fadern till den lille som kom att lämnas ensam i den blodiga röran och som resten av livet förblir moderlös. (Undrar just hur mycket fok MPS - i så fall - skulle kunnat uppbringa i ett letande efter en rutten morot...)