Citat:
Ursprungligen postat av
redeyeddevil
Hej ny här i tråden, har följt den flitigt. Hoppas verkligen dem hittar I*a. Jag har också funderat på om det kan vara så att den där PT är mera iblandad en vad man kanske tror. Varför tror jag så? Jo för vad jag har läst så skulle I*a ha ansökt om besöksförbud, bara det visar ju att något är väldigt skumt där, att hon antagligen var rädd för honom eller något liknande?
Hade inte han tidigare givit sig på henne? Så i mina ögon är PT lika mycket intressant som Moroten, DB, och FH. Så jag är med andra ord lite inne på samma bana som Ragatha här.
Så om vi säger att det nu är PT så kan väl han mycket väl ha bränt ner DB bil för att han ska få all skit? Hur stort är Trollhättan? Har fått för mig att alla känner alla där. En annan variant att DB har lånat ut sin bil till Moroten utan att ens veta vad saken handlar om.
Vi som känner till morotens framfart i hans piska kvinnor till bättre vetande framfart är ju 100% säkra på att han gjort detta, har bara varit en tidsfråga innan det skulle ske.
Faktiskt är det precis så här jag föreställt mig att det skulle gå till, med polare som hjälper han och ev hans morsa.