Citat:
Ursprungligen postat av
MrNeilD
De där e ghebr* de e nog du som borde sluta låtsas som att du vet va du pratar om
MR N
Men jag förstår inte riktigt, du har trakasserat dessa hässelby-grabbarna och kommit med fel information hela tråden ut. Jag kan även konstatera att "Tensta-rinkeby" missbrukar mer knark än vad grabbarna från h-by gör. Försörjer du dig på förortsnamn eller vad yrar du om? "Pundare, härjar, inga bollar?" Du ser tydligt vad de håller på med, de står emot sina fiender och behöver inte arbeta för folk utan de står på sina egna ben. Tro mig det mer hjärta från hässelby än grabbarna från Tensta, du är bara en liten parasit som försöker spänna dig bakom "tensta". Du och babuz lever i en liten bubbla och tror ni får creed från att släppa ut falsk info om hässelby, som tidigare nämnt så är du bara en liten anhängare som står på en sida du knappt vet ordet av. Grabben från botten utav pyramiden har talat, så jävla sorgliga människor det finns.
Skjutningen vart efter att Tensta grabben som fått en hel del stryk på 1v1, sjönk till dagis nivå och sköt, han fick smaka på uppläxning dagen därpå den parasiten! Det som att utmana en person på cykel tävling och sen hämtar han med sig sin moped. Tensta är fullt utav parasiter som rånar varandra och snor varandras saker, inga pålitliga människor "De skriker "muft muft" snor sin kompis nycklar och rånar dagen därpå" Det är såna parasiter du sitter och försvarar tratt!