2013-08-04, 22:41
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
barcastuff ‏@barcastuff

Zubizarreta (director): "We count on Cesc, we're delighted to have him. United said they understand our position and won't try any longer."

Då borde det här vara en avklarad historia.

Om inte det där är spiken i kistan så borde detta vara det. Rosell (president): "Cesc wants to stay and we want the same. I've sent Man United's chairman a letter to explain he's not for sale"

Beundrar faktiskt United's oförmåga att ro hem värvningar i sommar. Samt att man är så jävla envis och går efter, i princip omöjliga spelare.
2013-08-04, 22:45
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Om inte det där är spiken i kistan så borde detta vara det. Rosell (president): "Cesc wants to stay and we want the same. I've sent Man United's chairman a letter to explain he's not for sale"

Beundrar faktiskt United's oförmåga att ro hem värvningar i sommar. Samt att man är så jävla envis och går efter, i princip omöjliga spelare.

Påminner iofs om ett annat storlag som bara har gått efter omöjliga mittbacksvärvningar under hela silly.
2013-08-04, 22:50
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Påminner iofs om ett annat storlag som bara har gått efter omöjliga mittbacksvärvningar under hela silly.

Man har i vilket fall värdigheten kvar genom att man slutar buda när man får ett nej från klubben. United verkar inte ha den fingertoppskänslan utan de fortsätter med sina desperata försök trots ett ringande nej.
Senast redigerad av OG-lover 2013-08-04 kl. 23:00.
2013-08-04, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Man har i vilket fall värdigheten kvar genom att man slutar budar när man får ett nej från klubben. United verkar inte ha den fingertoppskänslan utan de fortsätter med sina desperata försök trots ett ringande nej.

Håller med. Barcelona har agerat genomgående värdigt under fönstret trots att både Thiagos och Fabregas situationer varit inte helt lätthanterliga. United har däremot varit bedrövliga och deras svenska supportrar borde skämmas.
2013-08-04, 23:08
Medlem
Jkrokens avatar
Sorry om jag uttryckte mig konstigt.

Dom tidningar som tidigare rapporterade att Barcelona vill värva Luiz och Agger har nu senare rapporterat att dom gått bet på båda två, då ingen av klubbarna vill sälja. Sedan behöver det ju inte stämma naturligtvis
2013-08-04, 23:19
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jkroken
Sorry om jag uttryckte mig konstigt.

Dom tidningar som tidigare rapporterade att Barcelona vill värva Luiz och Agger har nu senare rapporterat att dom gått bet på båda två, då ingen av klubbarna vill sälja. Sedan behöver det ju inte stämma naturligtvis
Jag har bara hört att Thiago Silva ska vara omöjlig, både spelaren själv, agenten, tränaren, klubbägaren har sagt Tvär NEJ

Det enda jag hört angående Luiz är att Chelsea ska ha satt ett ockerpris på honom, han är m.a.o inte omöjlig men ser långsökt ut.

Daniel Agger har det stått väldigt lite om... Men alltså, Agger är 28, han måste börja se sig omkring om han vill lira CLfotboll någongång, Liverpool kommer inte hamna top4 någon gång snart och han har väl knappast Carragher/Gerrard hjärta för LFC direkt...
2013-08-04, 23:33
Medlem
Skranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaGoose
Håller med. Barcelona har agerat genomgående värdigt under fönstret trots att både Thiagos och Fabregas situationer varit inte helt lätthanterliga. United har däremot varit bedrövliga och deras svenska supportrar borde skämmas.

Äh, varför borde just de Svenska supportrarna skämmas?

Tycker själv att United agerat väldigt felaktigt, inte det att man budat på Fabregas för det kan jag inte se något pinsamt i? Det har ju givetvis legat mer bakom denna historia än vad vi vet eftersom man har hållit på och förhandlat sedan början av transferfönstret och lagt tre bud. Det jag tycker klubben gjort fel är att man helt plötsligt gör allt så offentligt, precis tvärtemot hur SAF skötte sina transfers. Moyes lär sig förhoppningsvis med tiden.
2013-08-04, 23:34
Medlem
xenosans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jag har bara hört att Thiago Silva ska vara omöjlig, både spelaren själv, agenten, tränaren, klubbägaren har sagt Tvär NEJ

Det enda jag hört angående Luiz är att Chelsea ska ha satt ett ockerpris på honom, han är m.a.o inte omöjlig men ser långsökt ut.

Daniel Agger har det stått väldigt lite om... Men alltså, Agger är 28, han måste börja se sig omkring om han vill lira CLfotboll någongång, Liverpool kommer inte hamna top4 någon gång snart och han har väl knappast Carragher/Gerrard hjärta för LFC direkt...
Med tanke på hans tatuering med YNWA så har han allt lite hjärta för klubben i varje fall. Agger lär inte gå någonstans.
2013-08-04, 23:47
Medlem
kratans avatar
Vilka fler ryktas det om till Barcelona? Ser ut som att Agger samt Luiz inte kommer lämna sina klubbar, man kanske ska skola om Song till mittback då?
2013-08-04, 23:57
Medlem
Dergixs avatar
något nytt om suarez eller bale?
2013-08-04, 23:59
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kratan
Vilka fler ryktas det om till Barcelona? Ser ut som att Agger samt Luiz inte kommer lämna sina klubbar, man kanske ska skola om Song till mittback då?
Vermalen, Koscielny, Vertongen, Kompany... PL spelare för hela slanten... men ingen verkar trolig, skulle väl vara om man överbetalade men tror inte Barcelona gör det för en mittback.
2013-08-05, 00:05
Medlem
kratans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vermalen, Koscielny, Vertongen, Kompany... PL spelare för hela slanten... men ingen verkar trolig, skulle väl vara om man överbetalade men tror inte Barcelona gör det för en mittback.
okej såg nyligen detta på sportbladet silly blogg. http://bloggar.aftonbladet.se/sillyseason/2013/08/04/barcelona-pengar-ar-inga-problem/

"Barcelona vill ha en till spelare i sommar. Trots att man la mer än en halv miljard kronor på Neymar, 21, så behöver man inte hålla tillbaka i jakten på en mittback.

– Pengar kommer inte att vara något problem när det kommer till att värva spelare. Vi kommer inte att göra något galet, men våran prioritet när det kommer till det är att det blir rätt sportsligt sett. Ekonomiavdelningen kommer att ta fram de pengar som krävs när vi har kommit överens med en klubb, säger Barças ekonomiska vice-president (!) Javier Faus enligt Football Espana.

Både David Luiz, 26, och Daniel Agger, 28, från Chelsea respektive Liverpool ryktas till klubben."

Iom med detta uttalande kanske Barcelona fansen inte ska förvänta sig Luiz eller?
Senast redigerad av kratan 2013-08-05 kl. 00:08.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in