Citat:
Ursprungligen postat av
SVKKK
Det handlar ändå endast om en sträcka på ca 300 meter där de skulle kunna mötas om de andra också kört bil. Kan tänka mig att även C var berusad den kvällen, brukar han använda bil då? Om någon cyklar väljer man med all sannolikhet cykelvägen längs 45:an till bostaden och ingen risk för möte finns.
Så länge det inte finns något som bekräftar att man har något att tjäna på att gena över cykelvägen till Kardanvägen så håller jag det för osannolikt. Om branddammen skulle vara dumpningsplatsen köper jag självklart att man skulle kunna ta den vägen men nu är den ju inhägnad.
Jag vet inte hur C agerar när han är berusad. Han kanske ber någon köra honom, tar en taxi, kör själv, cyklar- who knowes? Om de tre musketörerna har något att tjäna på att ta Kardanvägen vet vi inte eftersom vi inte vet målet med färden ens. Visste vi slutmålet vore gissningsleken lättare. Därav menar jag att alla färdvägar är möjliga och inte bör avfärdas av oss flashare iaf. Branddammen skall vara inhägnad men tydligen kan man komma under och in lätt.